Victoria

638 47 5
                                    

Ethan

Videl som Americu a Shawna ako sa znova k sebe majú a bol som šťastný. America sa usmievala a bol to nefalšovaný úsmev. Celý ten rok, čo boli oni dvaja od seba bol hrozný. Samozrejme len v niektorích veciach a táto tam patrila.

"Ideme chalani" skríkol Aaron a ja som sa pobral do chodby. Ideme nakupovať. Ja, Aaron a Gray. Matt a Cameron ešte spia a Am so Shawnom pozerali telku. Boh vie čo sa tam udeje.

Obul som sa a prešiel do garáže, kde bolo auto. Aaron odomkol a ja som si sadol na sedadlo spolujazdca. Aaron na sedadlo šoféra a čakali sme na Graysona.

"Tu som chcel sedieť jaa" zamrnčal Gray a sadol si dozadu.

"Mal si prísť skôr" odpovedal som mu a zapásal sa.

**
V obchode sme už dobrú polhodinu. Stretli sme pár fanyniek takže sa to neobišlo bez fotky. Konečne sme sa dopracovali k potravinám a samozrejme hádzali do košíku všetko, čo nám prišlo pod ruku. Bral som jogurt, ktorý bol posledný v poličke keď ho zrazu niekto chytil presne vtedy ako ja.

Obzrel som sa a zbadal dievča. Bola neskutočne pekná aj keď hneď na pohľad bolo vidieť, že vôbec nieje upravená. Nevedel som si ju s makeupom ani predstaviť. Pustil som jogurt a nechal jej ho.

"Vezmi si ho" usmial som sa a pozeral na ňu.

Usmiala sa a jogurt si položila do košíka.

"Ďakujem" povedala a ja som sa zamiloval do jej hlasu. Mala ho taký jemný.

"Som Ethan" povedal som jej.

"Victoria, ale skôr len Vic" usmiala sa ešte raz a podala mi ruku. S radosťou som ju prijal.

"Eeethan" skríkol môj podarený brat a s prepáčením sa prisral k nám.

"Ahoj som Grayson" usmial sa na ňu a ona naňho chvíľu hľadela pohľadom "Vy ste dvaja?" a potom sa usmiala a predstavila sa.

"Aaron išiel ku pitiam. Idem za ním. Takže nás potom hľadaj niekde tam" povedal mi a odišiel.

"Takže Vic, nedala by si mi svoje číslo?" spýtal som sa jej s nádejou v hlase a poškrábal sa vzadu za krkom.

"Jasné" usmiala sa a ja som jej podal mobil.

"A ty mi daj svoje" dodala a podala mi svoj.

Vymenili sme si čísla a ja som potom už musel ísť. Rozlúčil som sa s ňou a asi ešte trikrát jej zamával. Prišiel som ku chalanom a videl ich ako sa hádajú, ktorú Colu kúpiť. Či light alebo normálnu.

"Kúp light vieš ako nechcem pribrať na bokoch" zasmial som sa a zobral prvú, ktorá mi prišla pod ruku.

Všetko sme povykladali na pokladničný pás a zaplatili. Mali sme asi tri veľké, plné tašky, ale nebol to až taký veľký zaberák. Na parkovisku som si všimol Vic tak som jej zamával a ona mi odkývala.

Nastúpil som do auta a konečne sme vyrazili domov. Všetky tašky sme vyložili v kuchyni a potom sa pobrali do obývačky kde sme našli spiace hrdličky. America mala hlavu položenú na Shawnovej hrudi a on mal okolo nej obtočené ruky. S chalanmi sme sa teda pobrali do izieb.

"Myslíte, že budú opäť spolu?" spýtal sa Aaron a pozrel na nich zo schodov.

"Dávam im mesiac" povedal som a hneď som vedel, že mám pravdu.

"Ja menej" povedal Ethan a usmial sa.

Zašili sme sa teda do Mattovej izby pretože už aj on bol hore a niečo jedol. Muffiny. Kde to sakra zobral!?

"Matt odkiaľ máš tie muffiny?" spýtal som sa ho.

"No boli sme hladní tak sme s Camom skočili do obchodu, ktorý je tuna cez cestu a kúpili si muffiny" usmial sa.

Zasmial som sa a potom vytiahol mobil.

Me: Ahoj :)
Vic: Ahoj :)
Me: V pohode si prišla domov?
Vic: Hej. Neboj sa :)
Me: Mohol by som ťa niekam pozvať?
Vic: Mohol.
Me: Takže zajtra o šiestej prídem po teba.
Vic:Dobre. Teším sa. Bývam na Wilson street dom číslo 3780.
Me: Dobre vidíme sa :)

Takže zajtra mám rande. Skvelé. S Vic sme si písali skoro celý deň. Shawn s Americou polovicu prespali pretože sa zistilo, že sú obidvaja chorí. Vypili studenú vodu na rozhorúčené hrdlo. Obidvaja ležia v posteli a sotva rozprávajú. Dobre, že Shawn nemá žiadne koncerty už.

Priniesol som im čaj a oni ho pomaly pili. Podali mi prázdne šálky a ja som ich zobral.

"Ethan, prosím zastreš?" spýtala sa ma tichučkým hlasom Am a ja som prikývol.

Zastrel som im a America sa otočila na bok a zatvorila oči. Bola unavená. Choroba vyčerpáva. Shawn dávno spal. Ten vypil čaj a zlomilo ho.

Prišiel som dole a našiel si správu od Vic. Hneď som jej odpísal a usmieval sa do mobilu ako idiot.

"Ale, ale s kým si píšeš, že sa usmievaš ako slniečko na hnoji?" spýtal sa ma Gray a ja som len pokrčil ramenami. O Vic im nebudem hovoriť. Aspoň nie teraz.

S čajom som sa k nim do izby vrátil ešte asi trikrát. Obidvaja mali teploty, ale pomaly sa im znižovala. S chalanmi sme ich každú hodinu kontrolovali. Nemohli pomaly ani stáť takže to bolo nevyhnutné.

"Ideme pozerať film" povedal Aaron a tak sme si posadali na gauč. Nejako sa mi podarilo zaspať asi v polovici a zobudiť sa až na konci.

Nevedel som z toho filmu nič. Takže hneď ako skončil, postavil som sa, zobral si mobil a odpratal sa do izby.

Spadol som do postele, dal mobil na nabíjačku a vyzliekol si tričko. Zababušil som sa do paplónu a hneď sa pobral do ríše snov.

__________________________
Nová časť! Takže ako som sľúbila je tu pohľad jednej dvojičky. Ethan. Pekný to chlapec.

America a Shawn sú chorí a píšem tam ako keby boli nejaký retardi, že ich chalani ešte aj kontrolovať musia.

Dúfam, že sa vám bude časť páčiť a že si ju užijete tak ako vždy.

Nemám čo dodať. Inak aký bol Halloween? Viem, že sa to u nás nepovažuje za sviatok, ale to nás ako deti vôbec netrápi, že?

Dúfam, že ste si ho užili a mali nejakú perfektnú masku. Zajtra škola a ja mám pred ňou ešte aj tréning.

Takže Ahojte!

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now