Barbie or Nah?

1.9K 105 4
                                    

Bolo už neskoro večer a tak chalani ostali u nás na noc. Mali sme dve hosťovské tak tam išli Cam, Nash, Hayes a Matt. Do druhej išli Jackovia a Mahogany+Carter. Aaron s Taylorom spali v Calumovej izbe. A tak nejak skončil Shawn u mňa. Ešte som nemala všetky krabice vybalené tak tam stáli v strede izby. Posunula som ich do rohu izby. Prezliekla som sa do pyžama a Shawnovi a chalanom dala pár vecí ktoré Calum mal v krabiciach. Potom sme išli do hosťovskej kde spal Cam, Nash a Hayes s Mattom. Bola väčšia ako ostatné izby tak sme si posadali do kruhu. Chalani navrhli aby sme hrali flašu. Tak sme začali. Točil Cameron a padlo to na Mahogany.

"Mahogany pravda alebo odvaha?"spýtal sa Cam.

"Pravda."odpovedala Mahogany.

"Máš pre niekoho z nás slabosť?"
Mahogany okamžite zčervenala a videla som ako sa pozerá na Aarona.

"Hej mám a vy dobre viete ktorý to je"skríkla som smiechom.

Pokračovali sme ďalej. Točila Mahogany a padlo to na Shawna.

"Tákže Shawn, čo by som ti asi tak dala... Hmmm..."rozmýšlala Mahogany.

"Pobozkaj Americu"povedala a ja som bola červená asi aj za ušami a Shawn tiež.

"Uf dobre" povedal.

Zodvihol sa zo zeme a prešiel ku mne. Chytil ma za ruky a postavil ma. Pozrel sa na mňa pohladom "môžem?" A ja som prikývla. Priblížil sa a naraz som cítila jeho pery na tých mojich. Boli také jemné, bolo tažké sa od nich odtrhnúť. Ale všetci kričali že to stačí. Tak sme sa radšej odtrhli.
Sadla som si celá červená späť na zem a Shawn na tom bol rovnako.
Hralo sa ďalej. Točil Shawn a padlo to na Nasha. Nash musel vybehnúť na ulicu a zakričat "MILUJEM CAMERONA DALLASA MÁ ÚŽASNÝ ZADOK"
Nash sa vrátil a točil. Padlo na Shawna (zase). Nash ho zobral ku mne do izby a vytiahol z jednej z krabíc moje Boa (to ružové čo má Shawn okolo krku) ktoré mi mamka kúpila keď som mala asi 6 rokov.

"Tak Shawn pekne si to daj okolo krku a zaspievaj nám Barbie girl"povedal Nash.

Shawn si to teda dal na krk a spieval. Mal vážne úžasný hlas. Potom sme to radšej už zabalili. Odišla som spolu so Shawnom ku mne do izby. Bola som hrozne nervózna. Lahla som si do postele a po chvíli som cítila ako si Shawn lahol vedla mňa. Otočila som sa naňho a videla ako na mňa uprene pozerá.

"Čo je?"zasmiala som sa.

"Nič len máš krásne oči" povedal a ja som hneď zčervenala. Usmial sa.

"A si roztomilá keď sa červenáš"usmial sa znova.

Usmiala som sa a pritúlila sa viacej k nemu. Cítila som teplo ktoré vyžarovalo jeho telo. Zacǎli sa mi zatvárať oči. Ešte som cítila bozk do vlasov a tiché "dobrú noc".

Ráno

Zobudili ma hlasy a potom aj zvuk foťáku. Pomrvila som sa a cítila som ako sa Shawn vrtí. Otvorila som jedno oko a videla Camerona, Nasha a Mahogany ako stoja pri posteli a Cameron s Mahogany mali mobili v rukách a Nash ten pre istotu foťák. Pozrela som na nich a videla som ako sa smejú.

"Čo je?"spýtala som sa potichu aby som nezobudila Shawna.

"Nič len ste spolu strašne zlatý. Aha."povedala LOX a ukázala mi fotku ako spíme. Chalani medzitým odišli. Zobrala som mobil a odomkla ho.

"Pošleš mi tú fotku žeee?"prosíkala som.

"Pošlem"povedala.

"Ďakujem strašne moc."

Cinkla mi správa. Fotku som si uložila a dala si ju na tapetu.
Mahogany odišla a ja som si lahla naspäť do postele a usmievala sa ako idiot. Niečo vedla mňa sa pohlo. Pozrela som sa a videla som Shawna ktorý práve otvára oči. Vlasy mal rozhádzané do každej strany ale aj tak bol strašne zlatý. Usmieval sa. Usmiala som sa tiež. Nahla som sa a dala mu pusu na líce. Zčervenal. A potom že kto je roztomilý keď sa červená.

"Dobré ráno" pozdravila som.

"Aj tebe."odpovedal.

Vstali sme a obliekli sa. Zišli sme dole kde už všetci raňajkovali.

Life with Magcon boys...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon