Digi Tour a Kanada

746 47 4
                                    

O týždeň neskôr

Všetky veci som mala pobalené a všetko som mala na svojom mieste. Čakala som na Shawna, ktorý mal prísť a spolu s chalanmi sme mali odísť na letisko. Mahogany s nami neletela z dovôdu jej odletu na pol roka do Austrálie. Chalani odišli včera a ja odchádzam dnes. Nechávame tu mamu zase samú.

"Mami? Spravíš mi prosím raňajky? Idem si ešte spraviť cop" zakričala som na ňu.

Zaplietla som si cop a prehodila si ho na jednu stranu. Zobrala som kufor a pomaly schádzala schody. Nechcela som spadnúť tak som išla čo najpomalšie ako sa dalo. Položila som kufor hneď pod schody a utekala do kuchyne. Bola som hladná. V kuchyni ma čakali tousty so zeleninou a ja som ich poslušne zjedla.

Vonku zatrúbilo auto a ja som sa začala zdvíhať. Odložila som tanier a odišla na chodbu kde som si obula tenisky. Zimnú bundu som si ešte hodila do kufru pretože nikdy neviem ako bude v Kanade. Tam je vlastne prvá zastávka. V Toronte.

"Budeš mi chýbať Am" povedala mi mama a ja som sa na ňu pozrela. Mala slzy v očiach.

"Aj ty mne mami" objala som ju a potom sa usmiala.

Zobrala som kufor a otvorila dvere. Pred dverami stáli chalani a Aaron mal natiahnutú ruku k zvončeku. Zasmiala som sa a Aari mi pomohol s kufrom. Nasadli sme do auta kde čakal Cameron s Mattom. Shawn si sadol ku mne a preplietol si so mnou prsty. Cesta na letisko nebola dlhá. Prišli sme presne na čas a odišli sa odbaviť.

**

Let trval dlho a ja som bola z toľkého sedenia unavená. Síce som skoro celý let prespala bola som totálne zničená. Pristáli sme v Toronte a ja som sa z časti nemohla dočkať ďaľšej show a toho, že uvidím Aaliyah.

Na hotel sme prišli po tme. V Kanade bolo podstatne chladnejšie ako v LA a preto som si radšej vytiahla bundu. Chalani sa rozhodli ísť na neskorú večeru niekam von a potom sa chceli ešte poprechádzať po meste. Nemala som s tým problém.

"Shaaaaawniiieeeeee" zamraučala som a objala ho.

"Áno, honey?" spýtal sa ma Shawn a pobozkal ma do vlasov.

"Kedy ideme?" spýtala som sa.

"Asi už" zasmial sa smerom ku dverám.

Obzrela som sa a videla Hayesa, ktorý sa usmieval a naznačoval, že už ideme. Obliekla som si bundu, Shawn urobil to isté a musím povedať, že aj v tej bunde mu to svedčalo a pobrali sa za Hayesom.

"Hayes? Tak čo ako to ide so Sarah?" spýtala som sa ho na jeho asi dvojmesačnú lásku, ktorej vlastne nechcel povedať, že ju tajne miluje.

"Tak ako vždy. Píšeme si skoro celé dni a mala by prísť na niektorú show" usmial sa na mňa a v tom mu zacinkal mobil.

Postavila som sa na špičky aby som mu videla ponad plece. Viem nerobí sa to ale keď oni sú také moje dve hrdličky. Sarah poznám asi mesiac a musím povedať, že je to veľmi rozumné a milé dievča.

Sarah: Ahoj Hayes. Ako sa máš? Ako je v Toronte a čo chalani? Bože, pýtam sa ťa ako keby som bola tvoja mama. Prepáč. Ale nie ako to ide?

Zlaté. Hayes sa zasmial a ja som od neho odstúpila.

"Pozerať cez plece sa nemá" pošepkal mi Shawn a brnkol ma do nosa.

"Ja viem. Ale teraz som sa neovládla" zasmiala som sa.

Konečne sme zišli schody a vyrazili. Chalani najprv frflali, že kde sme toľko ale potom sa usmievali.

Life with Magcon boys...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang