Aurora

693 52 2
                                    

Zobudila som sa na to, že mi niekto alebo niečo olizovalo tvár. Otvorila som oči a videla Auroru, ktorá mala hlavu pri mojej a olizovala mi nos. Posadila som sa a pretrela si oči. Ležala som na gauči a vedľa mňa Shawn. Postavila som sa a pohladkala Auroru. Išla som do kuchyne a ona cupitala za mnou. Chalani v kuchyni už boli. Vlastne až na Shawna a Gilinskeho všetci.

"Dobré ráno" pozdravila som s veľkým úsmevom.

"Dobré ránko" odzdravili mi všetci a ja som sa zasmiala.

Zo skrinky som vytiahla konzervu s mäsom a granule. Nasypala som do jednej misky granule, do druhej som dala toľko mäsa aby to Aurora zjedla a do tretej som jej dala vodu. Aurora natešene pribehla k miske a začala jesť. Cameron Jaxxovi dal všetko do jeho misiek a ja som ich odfotila. Jedli vedľa seba a boli neskuotočne zlatý.

"Chalani ja vám veľmi ďakujem za včerajšok" povedala som im a všetkých do jedného objala.

"Nieje začo" odpovedali mi a ja som sa usmievala ako najviac sa dalo.

Niekto ma objal zozadu a dal mi bozk zozadu na krk. Chalani sa začali usmievať a ja som bola samozrejme červená. Otočila som sa a schovala tvár do Shawnovej hrude. Začal sa smiať a bradu si položil na vrch mojej hlavy. Nasala som jeho vôňu a ako inak voňal úžasne.

"Dobré ráno" pošepkal mi do ucha.

"Aj tebe" zamrmlala som mu do hrudi a usmiala sa.

Zo skrinky som si vytiahla misky a naliala do nich mlieko. Chcela som do nich nasypať cereálie, ale niekto ich položil na úplne najvrchnejšiu skrinku a ja som na ne nedočiahla.

"Shawn? Prosím podáš mi tie cereálie?" usmiala som sa naňho a podišiel ku mne.

"Až keď mi dáš pusu" povedal mi a usmial sa.

Postavila som sa na špičky a on sklonil hlavu. Pobozkala som ho a chcela sa odtiahnuť ale on ma k sebe pritiahol a ja som sa už nevedela a ani nechcela odtrhnúť.

Odtrhli sme sa od seba a Shawn sa len usmieval. Mal iskričky v očiach a pozeral mi do očí.

"Máš krásne oči" povedal mi.

"Pamätáš si? Toto si mi povedal keď sme sa spoznali a išli sme spať u mňa v izbe" usmiala som sa naňho a poprosila ho o tie cereálie.

"Áno pamätám. Pamätám si všetko spojené s tebou" povedal mi a do rúk mi dal cereálie.

"Ďakujem" poďakovala som a dala mu pusu na líčko.

"Ste tak sladkí až si myslím, že mám cukrovku" povedal Matt a ja pribehla k nemu.

Postrapatila som mu vlasy a odbehla naspäť pre misky. Viem, že nemá rád keď mu strapatím vlasy. Sadla som si a pustila sa do cereálií. Shawn si sadol ku mne a tiež začal jesť.

"Tak ľudia ja idem za Ninou" usmial sa Nash a odišiel do chodby.

Vybehla som za ním a skočila mu na chrbát.

"Taaak Nash ako to s Ninou ide?" spýtala som sa s úsmevom. Stále mi nič nepovedal.

"Najlepšie" usmial sa takým zamilovaným úsmevom a obul sa.

"Tak držím palce" povedala som a palce zdvihla do vzduchu.

Usmial sa a otvoril dvere. Zakýval chalanom, ktorý odkývali a odišiel. Prišla som do kuchyne a Aurora sa hrala s Jaxxom. Milujem to klbko. Vonku nebolo najkrajšie a zase pršalo. Tak sme sa po raňajkách presunuli do obývačky na gauč. Aaron pustil Divergenciu a ja som bola totálne zabraná do deja. Nevšimla som si, že si dal Shawn hlavu do môjho lona a ani to, že sa k nám pridala aj Aurora a Jaxx. Spamätala som až keď film skončil a Aaron púštal ďaľší. Aurora spala Shawnovi na bruchu. Jaxx a Cam spali pri sebe. Bolo to roztomilé.

Dala som Shawnovi pusu na čelo a on si ma za zátylok pritiahol bližšie. Usmial sa a ja som ho pobozkala.

"Ľúbim ťa" povedal a ja som sa mohla len usmievať.

"Aj ja teba" povedala som mu a zasmiala sa.

Usmial sa a otočila hlavu tak že ju mal zaborenú v mojom bruchu. Začala som sa smiať. Veľmi ma to štiglilo.

"Nerob" usmiala som sa a on si sadol. Oprel si hlavu a moje rameno a začal sa hrať ma mobile. Pozerala som čo robí a keď si pozeral naše spoločné fotky, usmiala som sa. Preplietla som si s ním prsty na jednej ruke a cítila to teplo z jeho tela. Odišli sme aj s Aurorou do izby a ja som zapla Macbook. Stiahla som videá zo včera a spravila video. Shawn ma zozadu objímal a ja som sa červenala.

"Si roztomilá" usmial sa a ja som bola červenšia ešte viac.

Zasmial sa a otočil ma tak aby som bola čelom k nemu. Pobozkal ma a ja som sa nebránila. Podvihol ma a posadil si ma na kolená. Objala som ho okolo krku a stále držala pery na tých jeho. Museli sme sa odtrhnúť pretože nám došiel vzduch. Položil mi ruku na líce a palcom ho jemne pohladil. Bola som totálne červená a on bol na tom rovnako. Milujem keď sa červená.

"Si zlatý keď sa červenáš" usmiala som sa naňho a on zčervenal ešte viac.

"Ooo Shawn ty sa červenáš ešte viac" povedala som mu a on si položil hlavu do môjho záhybu medzi krkom a ramenom. Usmiala som sa a prehrabla mu vlasy.

"Zajtra ideme k nám" povedala som mu a on len niečo zamrmlal.

"Dobre" usmiala som sa.

Tešila som sa na mamku aj na chalanov. S Calom si musíme zahrať Fifu. Keď sme bývali v Sydney vždy sme ju hrávali a ja som si dlho nič nezahrala.

_________________________
Hlásim sa s novou časťou! Dúfam, že sa vám bude páčiť a dúfam, že sa vám zapáčil aj príbeh Never Be. Ešte len ho rozbieham. Rozhodla som sa nedať žiadnu pauzu tomuto príbehu. Bolo by mi to ľúto. Viem ako ho máte radi (aspoň v to dúfam) a tak pauza nebude.

Dávam do tohto príbehu všetko čo sa dá. Takže dúfam, že budú pozitívne ohlasy.

Ďakujem za všetko!

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now