Fifa

704 56 0
                                    

Okolo obeda prišli do vily Dolanovci. Chalani sa zložili na gauči a Cam išiel zapnúť PlayStation. Začali hrať a ja som len pozerala. Ostatní chalani sa išli pobaliť keďže dnes ideme na týždeň k nám. Shawn u mňa nejaké veci má takže sa baliť nešiel. Sedela som vedľa neho a pozerala na chalanov ako hrajú nejakú hru.

"Poďme si zahrať Fifu" navrhol Ethan a Cam išiel prehodiť hru.

"Cam nemal by si sa ísť pobaliť?" spýtala som sa a on sa na mňa otočil.

"Idem. Pôjdeš hrať za mňa Shawn?" spýtal sa ho a on len pokrútil hlavou.

"Idem ja" povedala som a usmiala sa.

Pozrel na mňa a usmial sa. Postavila som a vytrhla mu ovládač z ruky. Posadila som sa vedľa Graysona, ktorý so mnou mal hrať prvý zápas. Vybral si Chelsea a ja som si vybrala Manchester.

Začalo sa hrať a keď dal Grayson prvý gól, tľapol si s Ethanom. Cameron sa stále nevrátil a Shawn ma hladkal po chrbte. Začala som sa viac sústrediť na hru a dala gól. Usmiala som sa a dala Shawnovi pusu. Usmial sa na mňa a zatlieskal. Hralo sa ďalej a ja som dala ďalší gól. Grayson bol už mierne naštvaný a ja som sa len smiala. Dala som ďaľší gól a zápas skončil. Vyhrala som 3:1.

"Niee" zakričal Grayson a pozrel na mňa.

"Nepredýchaš, že ťa porazilo dievča?" zasmiala som sa.

"Predýcham. Moja sestra Cameron ma párkrát porazila" usmial sa aj on a objal ma.

"Dobrá hra" povedal mi do ucha.

"Nápodobne" povedala som mu ja.

Cameron prišiel a pozeral na nás ako na bláznov. Usmiala som sa a Ethan zobral Graysonovi ovládač. Shawn si zobral ten odomňa a začali hrať. S Graysonom sme išli do kuchyne pre vodu.

"Kto vyhral?" spýtal sa Cam, ktorý prišiel za nami.

"Ja" odpovedala som a usmiala sa.

"Grayson porazilo ťa dievča?" spýtal sa Cam a Grayson len pokrčil ramenami.

Zobrala som si vodu a odišla naspäť do obývačky. Shawn prehrával. Skočila som k nemu na gauč a pozerala sa. Zápas skončil 4:2 pre Ethana. Shawn položil ovládač a smutne sa usmial. Objala som ho a pobozkala.

"Neboj nabudúce určite vyhráš" usmiala som sa naňho a on tiež.

Chalani sa vrátili a my sme sa rozhodli ísť k nám.

"Ethan, Grayson nechcete ísť s nami?" spýtala som sa ich a oni prikývli.

Nasadli sme do auta a nejako sa poskladali. Musela som sedieť Shawnovi na kolenách. Prišli sme pred náš dom a videli chalanov vlastne len Cala, Asha a Mikeyho ako sa naháňajú okolo bazénu. Zasmiala som sa nad nimi. Otvorila som bránku a všetci sme sa nahrnuli dovnútra.

"Ahoj mamiii" zakričala som do baráku.

"Dobrý deň pani Hoodová" zakričali zborovo chalani.

Zasmiala som sa a počula niekoho ako sa uchechtol. Zpoza rohu vyšla mamka a ja som sa rozbehla k nej. Objala som ju a ona zasmiala.

"Ahoj Am a ahojte chalani" usmiala sa na nich.

"Tak ako sa máš mami?" spýtala som sa jej.

"V pohode. Chalani nerobia žiadne problémy ale Mahogany s Lukom niekam včera odišli. Povedal mi len, že tam ostanú do nabudúceho týždňa" povedala mi a ja som sa usmiala. Len nech sú šťastný.

"A ty ako?" spýtala sa ma a ukradomky žmurkla na Shawna.

"Najlepšie" usmiala som sa ešte väčším úsmevom ako predtým.

Mamina sa usmiala na chalanov a ja som otvorila dvere na záhradu. Calum si ma hneď všimol a rozbehol sa ku mne. Vytiahol mi z vačku mobil, pretiahol mi tričko cez hlavu a hodil si ma cez rameno.

"Hood! To tričko si mi mohol nechať" povedala som mu a začala mu búchať do chrbta.

"Nie nemohol pretože potom by si mi nadávala, prečo som ti ho nedal dole" povedal mi.

"Neznášam ťa" povedala som mu.

"Miluješ ma" zasmial sa a skočil so mnou do bazénu.

Ash, Mikey a všetci z Magconu s Ethanom a Graysonom stáli pri bazéne a smiali sa. Až potom mi došlo, že som len v podprsenke. Zčervenala som ale samozrejme tak aby si to chalani nevšimli.

"Shawn, pomôžeš mi prosím?" usmiala som sa naňho a nastavila ruku.

"A ty ma stiahneš k sebe. Počkaj aspoň si dám dole tričko" zasmial sa a tričko si pretiahol cez hlavu.

Podal mi ruku a ja som ho potiahla. Hneď nato si dali tričká dole všetci a poskákali do bazéna. Viete čo to je byť sama medzi štrnástimi chalanmi? A každý má dobré telo? Mala som nemalý problém udržať sa. Shawn ma odtiahol na druhú stranu bazénu kde chalani neboli. Skákali na druhej strane a Matt sa tam hral na nafukovacom krokodílovi.

"Čo sa deje?" spýtala som a on sa len usmial.

Prisal sa mi na pery a ja som neprotestovala. Spolupracovala som a keď zapojil jazyk, pripojila som sa. Držal ma za boky a pritískal k sebe. Mala som ruky okolo jeho krku a tiež si ho tískala k sebe.

"Hej! Necukrujte sa toľko" zasmial sa Cal a ja som po ňom hodila loptu, ktorá plávala popri nás.

Trafila som ho do ramena a on si ho len trošku pošúchal. Vyplazil mi jazyk a ja som sa len usmiala. Začala mi byť zima a tak som sa len prisunula bližšie ku Shawnovi.

"Je ti zima?" spýtal sa ma a ja som prikývla.

"Chalani mi ideme dovnútra. Americe je zima" povedal im a chalani prikývli.

Prišli sme ku mne do izby a prezliekli sa. Samozrejme každý sám. Chalani išli hneď za nami. Niekto klopal tak som otvorila a za dvermi stál Cal.

"Ideš si so mnoi zahrať?" usmial sa a ukázal mi ovládač od PlayStationa.

"Ak si trúfaš so mnou hrať. Dneska som to už natrela Graysonovi" zasmiala som sa a chytila Shawna za ruku.

Spolu sme zišli schody a prešli do obývačky kde všetci už boli. Na tabuli bolo napísané kto s kým hrá a ja som sa začala strašne smiať.

"A toto kto písal?" zasmiala som sa ešte raz.

"Ja" odpovedal Ash a usmial sa.

"Takže toľko zápasov?" spýtala som sa.

"Áno, však máme celú noc. Zapojili sme aj mamu. Hrala to s nami cez týždeň a docela jej to šlo. Práve robí toasty a nejaké pitie" povedal mi Calum a ja som sa chystala ísť pomôcť mame.

"Nie! Ani na to nemysli. Teraz ideš hrať. Prvý zápas som ja a ty" usmial sa víťazoslávne a Cam sa ponúkol, že ide mamke pomôcť.

Posadila som sa a Camovi poďakovala. Cal mi podal ovládač a my sme začali hrať. Sama neviem prečo, ale vždy hráme Fifu. Vyhrala som.

"Nechápem ako to robíš" pokrútil hlavou Cal a usmial sa.

Vystriedali sme sa všetci a dokonca aj mamka. Hrala so všetkými a skoro s polovicou vyhrala. Myslím, že chalani ju nechali vyhrať. Ethan s Graysonom zostali zostali u nás a my sme si potom ešte zahrali GTA. Jedinú hru, ktorú sme vedeli hrať všetci.

Life with Magcon boys...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin