Idk

586 48 0
                                    

Nechcela som aby to vedel. Nechcela som aby vedel, že ho stále ľúbim. Možno si začal s nejakou inou a len sa nepochválil. Nechala som všetko tak ako to bolo. Sme kamaráti a proste to nebudem riešiť. Neviem. Neviem čo chcem.

"America?" ozval sa Shawn.

"Áno?" spýtala som sa a zatrepala hlavou aby som odstránila myšlienky, ktoré mi behali po rozume.

"Si v poriadku?" pozrel na mňa.

Nie, Shawn nie som. Stále ťa ľúbim. Všetky spomienky sa mi vrátili a ja som rada, že som všetko prežila s tebou. Trápi ma len jedna vec. Neviem ako ti to povedať pretože sa dosť bojím. Presne tak ako si sa ty bál povedať mi, že ma máš radšej ako kamarátku. Dodnes si to pamätám ako keby to bolo včera. Ľúbila som ťa. A ešte stále ľúbim.

"Som v pohode" usmiala som sa a pomaly sa postavila.

Spolu sme prešli naspäť k domu a otvorili dvere do obývačky. Chalani spali na gauči. Všetci nakope. Odfotila som ich a hneď pridala na Twitter. So Shawnom sme priniesli deky a prikryli ich. Bolo úplne zlaté sledovať Camerona, ktorý spal na Hayesovi. Aaron, ktorý mal prehodené nohy cez Nashove brucho.

V kuchyni som sa napila a prešla naspäť do obývačky. Zapli sme si telku aj keď sme vedeli, že hneď pri nás sú chalani. Shawn tam hodil nejaký film, ale ja som aj tak veľmi nedávala pozor.

Prezerala som si ho. Bol iný ako minulý rok. Krajší. Vyspelejší. Mal viac viditeľnú sánku a veľmi dobré telo. Ale to zase preskakujem. Bola som rada v jeho spoločnosti.

Shawn

Bola strašne zlatá keď si ma tak "nenápadne" prezerala. Pozrel som na ňu a ona rýchlo stočila zrak k filmu. Po nejakom čase som sa na ňu zase otočil a pousmial sa. Mala zamyslený pohľad a z toho sa jej na čele tvorila malá vráska. Bola ešte krajšia ako minulý rok. Nevedel som z nej spustiť zrak a chalani si to všimli, ale nič nehovorili. Chcem ju späť.

"Tak ako sa ti páčim film?" spýtal som sa jej keď film skončil.

"Huh?" pozrela na mňa.

"Nič" zasmial som sa.

Usmiala sa. A toto bol ten moment keď som ss stratil v jej očiach. Svetlo, ktoré sa v nich odrážalo im dodávalo neskutočný pôvab. Miloval som jej oči a ešte stále ich milujem.

Len sa proste bojím. Bojím sa povedať jej, že moje city k nej sa nezmenili. Stále rovnaké. Keby som toto povedal pred jej kamarátmi určite mi neuveria. V ich očiach som asi len ten čo ju podviedol. Asi pred pol rokom som jej písal jednu správu a keď som ju odosielal nešlo to. Bolo to ako keby niekto nechcel aby som ju odoslal pretože vedel, že sa udobríme.

Toľko som rozmýšľal, že som si ani nevšimol kedy si Am položila hlavu na moje rameno a zaspala. Ja som bol tiež dosť ospalý ale nemohol som ju tu nechať. Veď sme sedeli na zemi. Zobral som ju do náručia a ona sa mi pritúlila k ramenu. Usmial som sa.

Položil som ju do postele a chcel odísť lenže ma držala za ruku. Nevšimol som si to a hlavne som si to neuvedomil. Ľahol som si teda k nej a ona mi obmotala ruku okolo pásu a položila si hlavu na moju hruď. Bol som šťastný, nesmierne šťastný. Keď by sa na mňa teraz niekto pozrel myslel by si o mne kadejaké veci.

Vlepil som jej pusu do vlasov a pritiahol si ju k sebe. Niečo zamrmlala a ja som sa vtedy ponoril do ríše snov.

"America?" spýtal som sa.

Vedľa mňa stála osoba podobná jej. Otočila sa a ja som ju zbadal. Spravil som krok a ona sa vzďaľovala. Rozbehol som sa a narazil do niečoho neviditeľného. Naraz všetko sčernalo. Ocitol som sa v tme.

"Ako si mohol?" uvidel som uplakanú Am.

"Čo som spravil?" spýtal som sa jej a čakal kým odpovie.

"Ako si ma mohol sotiť pod tie kolajnice?" povedala mi a ja som zamrzol.

Nevedel som čo robiť. Ona ku mne prišla a naposledy ma pobozkala. Potom zmizla.

"America!"kričal som.

"Shawn? Shawn, vstávaj" počul som, ale ako keby bol ten hlas veľmi ďaleko. Niekto so mnou trásol tým som si bol istý.

Prebral som sa a vymrštil sa do sedu. Zrýchlene som dýchal a cítil som slzy na tvári. Čo to preboha bolo?

"Si v poriadku?" spýtala sa ma America.

Pozrel som jej do očí a objal ju. Tiskol som ju k sebe čo najtesnejšie sa dalo. Musel som. Snažil som sa ukľudniť ale vždy keď som sa o to pokúšal počul som jej krik a to ako som ju hodil pod vlak.

"Nikdy by som ti neublížil" pošepkal som jej a ona sa odtiahla. Zmätene na mňa pozerala.

"Niečo sa ti snívalo?" spýtala sa ma.

Prikývol som a ďalej nič nehovoril len si ju k sebe opäť pritiahol. Neprotestovala. Držal som ju tam a naraz jej hlava klesla. Zaspala.

Nevedel som, že som až taký nudný. Ľahol som si aj s ňou v objatí a vtedy jej hlava padla do môjho záhybu medzi hlavou a krkom. Zaboril som jej hlavu do vlasov a spokojne zatvoril oči. Dúfal som, že už žiadna nočná mora nepríde a ani neprišla.

Jediné čo ma trápilo bolo, že som sám nevedel ako Am povedať, že ju stále ľúbim. Trápilo ma to. Fakt veľmi.

Neviem ako ďalej. Neviem.

_____________________________
Ahojte! Hlásim sa s novou časťou aj keď trošku neskoro. Mala by som ísť spať pretože ja zajtra prázdniny nemám. Samozrejme tréner bol taký milý, že nám dal ráno tréning a to isté aj v piatok. Ďakujem za krásne prázdniny. Fakt.

Časť je trošku kratšia, ale čo narobím. Dúfam, že sa bude časť páčiť a že si ju užijete. Nemám čo dodať.

Užite si prázdniny a potom "hurá" do školy.

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now