"Zase spolu?"

642 49 2
                                    

Ďaľšie ráno sme sa vybrali na prechádzku po Toronte. Cez noc napadalo kopu snehu. Aaliyah musela ísť ráno do školy a Karen s Mannym do práce. Ethan s Graysonom mali toľko energie, že hneď ako sme vyšli von poskákali do najväčšej kopy, ktorá bola hneď pri dome. Aaron spravil to isté akurát, že skočil do ešte väčšej.

"Ste ako malé deti" zasmiala som sa, ale to už sa Ethan hrabal z kopy snehu.

"Ale my sme deti" usmial sa na mňa a začal sa približovať.

Vedela som čo chce spraviť a keď bol odomňa asi 2 metre začala som utekať. Samozrejme mi bol v pätách. Utekala som najrýchlejšie ako som vládala, ale na Ethana som jednoducho nestačila. Chytil ma okolo pása a držal ma.

"Okamžite ma pusť inak si syn smrti" skríkla som a kopala nohami.

"Už sa bojím" zasmial sa a spolu so mnou pokračoval až ku kope, ktorú stihol Grayson s Aaron nahádzať na jednu stranu. Shawn sa vzadu smial a ani sa nepokúšal o moju záchranu.

"Ethan prosí-" nedohovorila som pretože mi sneh čiastočne zapchal ústa. Zodvihla som sa s tvárou celou od snehu a totálne premrznutou. Postavila som sa, oprášila si celé telo a tvár a do rúk nabrala obrovskú kopu snehu, ktorú som sformovala do veľkej snehovej gule. Napriahla som sa a z celej sily ju hodila do Ethanovej tváre.

"Ááá studí" kričal ako nejaká 7 ročná baba a mával okolo seba rukami. Grayson chytil neskutočný výbuch smiechu.

"Ty sa nesmej lebo skončíš tak isto" usmiala som sa naňho a on hneď stíchol.

"Ďakujem za záchranu" povedala som keď som prišla ku Shawnovi. Rozhodla som sa robiť 'urazenú'.

Chalani sa oprášili a my sme sa konečne pobrali na prechádzku. Ethan s Graysonom rozhodli, že hneď ako uvidia prvý Starbucks, ideme tam. Neprotestovala som pretože sama som vedela, že by mi teplá čokoláda zohriala zkrehnuté prsty.

"Am? Myslíš, že by sa Nane páčili nejaké svetielka na zimu?" spýtal sa ma Ethan asi v polke cesty.

"Ja myslím, že áno" aj keď je vidieť, že je Nana ešte v dosť dobrom stave a všetko zvláda sama, chalani by jej pomôcť mohli. Za dva mesiace sú Vianoce a netipujem, že sa tu do Vianoc ukážu.

"Dobre pôjdem ich kúpiť a kúpim aj tamtoho srnčeka" usmial sa na mňa a ja som ho pobúchala po chrbte.

Shawn sa ma pokúšal chytiť za ruku, objať okolo ramien alebo okolo pásu, ale ja som sa vždy nejako vyšmykla, rýchlo pobehla za chalanmi alebo sa zohla s tým, že mám rozviazanú šnúrku. Vedela som, že hrať urazenú veľmi dlho nevydržím. Keď Shawn nasadí svoje psie oči nevydrží to nikto.

Okolo obeda sme sa vrátili aj so Starbucksom aj so svetielkami a srnčekom. Ethan to chce dať Nane až zajtra takže dnešok sme sa rozhodli stráviť pozeraním filmov a pitím kakaa. So Shawnom som neprehovorila ani slovo.

"Tak čo si pustíme?" spýtala som sa a chalani sa začali prekrikovať.

"Dobre, dobre. Takže Aaron navrhuje Unfriend, dvojičky Let's Dance All in a Shawn Harryho Pottera" usmievala som sa a chalani prikyvovali.

"Ja hlasujem za Let's Dance a potom za Harryho Pottera" povedala som a dvojičky sa na mňa vďačne usmiali.

Pustili sme Let's Dance a ja som do toho bola nenormálne zažraná. Bol to úžasný film. Ani som sa nenazdala a film skončil.

"Harry Potteeer" zakričal Shawn až som nadskočila a bežal to tam pustiť.

Takže sme si pozreli tri časti Harryho Pottera a keď som išla zapnúť aj štvrtú zistila som, že Aaron a dvojičky pokojne odfukujú a spia. Zapla som aj štvorku a odišla si znova sadnúť.

"Am?" spýtal sa potichu Shawn a ja som k nemu otočila hlavu a čakala čo z neho vypadne.

"Prepáč" pošepkal a pozrel do zeme. Vedela som, že to dlho nevydržím a práve prišla chvíľa kedy mi ho prišlo až ľúto.

"Nič to" usmiala som sa a pritúlila sa k nemu.

Hneď si ma k sebe pritiahol a ruku mi dal okolo ramien. Usmiala som sa a ďalej sledovala dej filmu. Videla som ho snad sto krát a ani raz ma neomrzel. Občas som načapala Shawna ako sa na mňa uprene hľadí, bolo mi to vlastne jedno, ale v duchu som sa radovala. Film skončil a Shawn spal. Všimla som si to asi pred 10 minútami. Nebudila som ho, chcela som počkať kým film skončí a zobudiť ho potom. Musela som zobudiť aj chalanov pretože zaspali na koberci omotaný v dekách.

"Grayson, Ethan. Vstávajte" povedala som im a jemne s nimi zatriasla.

"Už som hore" zdvihol hlavu Gray a postavil sa. Začal budiť Ethana a ja som prešla k Aaronovi.

"Aaron vstávaj. Musíš ísť do izby na tom koberci sa nevyspíš" usmievala som sa pri tom ako som ho budila. Otvoril oči, zívol si a hneď na to sa spolu s dvojičkami odobral do hosťovskej.

Ja som spratala deky, odniesla poháre a misky od popcornu, ktorý sme jedli a potom prešla k budeniu môjho princa.

"Shawn" zatlačila som mu na rameno a on nič.

"Shaawn" potriasla som s ním a on stále nič.

"Dobre tak spi na gauči" povedala som a chcela som odísť keď ma chytil za ruku a potiahol k sebe. Sedela som mu na kolenách a pozerala sa mu do očí, ktoré boli otvorené.

"Nechala by si ma tu?" nahodil psie oči.

"Keď by si nejavil žiadne známky toho, že sa zobudíš tak áno" usmiala som sa naňho a on mi prešiel prstom po líci.

"Am.. Ja-a" začal, ale nedokončil pretože som sa mu prilepila na pery.

"Nič nevrav dobre?" povedala som mu do pier.

"Dobre" usmial sa na mňa a objal ma.

Držal ma v objatí a ja som sa usmievala ako blázon. Postavila som sa a vytiahla na nohy aj jeho. Spolu sme vyšli schody a konečne sa dostali do postele. Prezliekla som sa do pyžama a bolo mi jedno, že ma Shawn videl nahú. Však to nebolo poprvýkrát.

Ľahla som si do postele a počkala na Shawna. Zdvihol perinu a ľahol si ku mne. Objal ma a ja som spokojne zaspala.

Ráno

Zobudila som sa na smrad. Okamžite som vyskočila z postele, v ktorej som už bola sama a bežala dolu do kuchyne. Stáli tam všetci štyria a Aaron v ruke držal panvicu a na nej spálené vajíčka.

"No pekne chalani" povedala som so smiechom.

"Nesmej sa, chceli sme ťa prekvapiť" povedal skleslo Ethan a ja som sa začala smiať ešte viac.

Prišla som k nemu objala ho a poďakovala za snahu. Vyhnala som ich z kuchyne a prihoretú panvicu rovno vyhodila. Spravila som raňajky a potom chalanov zavolala k stolu.

Shawn sa ponúkol, že mi pomôže umyť riad. Neprotestovala som a všetky riady nanosila do drezu. Začala som ich umývať a Shawn ich utieral. Doupratovali sme a Shawn sa ku mne priblížil. Chytil ma za ruku a vlepil mi pusu na nos.

"Zase spolu?" spýtal sa Aaron, ktorý práve vošiel do kuchyne.

Nevedela som odpoveď tak som sa len pozrela na Shawna. Nadýchol sa a konečne niečo povedal.

"Áno" usmial sa a pobozkal ma.

_____________________________
Helou its miii! Čautee. Nová časť je na svete. Takže Shawn a America sú zase spolu. No neviem ako to ešte dopadne.

Dúfam, že sa vám časť bude páčiť a že si ju užijete. (Som jediná, ktorá si všimla, že toto píšem do každej časti?)

Ahojteee! A v dohľadnej dobe bude aj časť v príbehu Never Be!

Life with Magcon boys...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora