St. Nicholas day

586 41 1
                                    

V noci som sa rýchlo vyhrabala z postele, utekala dolu schodmi a snažila sa všetky sladkosti, ktoré som priniesla z kuchyne, nacpať chalanom do ich ponožiek, ktoré boli položené na stole. Mattymu som prihodila viac čokoládok pretože viem, že sladkostí zje najviac. Každý mal na svojej ponožke meno a tak som vedela, ktorému čo dať. Ja som mala svoju položenú na kraji a dúfala, že sa tam niečo objaví. Vybehla som naspäť hore a uistila sa či všetci spia. Spali.

Ľahla som si do postele a ešte sa chvíľu hrala na mobile. Jackovia oznámili celosvetové turné. Tak som hneď Gilinskemu písala, že kedy nám to chceli akože povedať.

Mobil som odložila na nočný stolík, kde aj predtým bol. Zabalila som sa do periny a obmotala som ruku okolo Shawna. Pritiahol si ma k sebe a ja som spokojne dospala.

Zobudila som sa, ale neotvárala som oči. Cítila som ako ma Shawnova ruka hladká po ramene. Bol hore tým som si bola istá. Potvrdilo sa mi to vtedy keď sa naklonil a dal mi pusu do vlasov. Usmiala som sa.

"Ľúbim ťa" zamrmlala som a otočila sa k nemu.

"Aj ja teba" usmial sa na mňa.

Započula som buchot tak som sa otočila ku dverám a čakala čo sa bude diať. Rozrazil ich Matt s tým, že si máme ísť pozrieť do ponožiek. Postavili sme sa a spolu zbehli dolu. Každý bol v pyžame. Uvidela som všetky ponožky plné sladkostí a aj tá moja bola na prasknutie. Usmievala som sa od ucha a k uchu. Každý sme si zobrali svoju a nakúkali čo všetko tam je. Matt nemal v očiach iskričky, ale rovno obrovské iskry. Usmievala som sa naňho a on zdvihol zrak a daroval mi najväčší úsmev, ktorý som videla.

Otvorila som svoju a prvé čo som zbadala bola krabička. Hneď pod ňou bola ďaľšia a potom sladkosti. Usmiala som sa a pomaly otvorila prvú krabičku. Bol v nej prsteň. Krásny prsteň. Vedela som, že je od Shawna hneď som ho objala. Mala som slzy v očiach.

"Ďakujem" zašepkala som mu do ucha a pobozkala ho na tvár.

"Maličkosť" usmial sa na mňa.

Otvorila som druhú krabičku a tam som našla polovičku malinkého štvorlístku a na ňom nápis BF. Cameron držal v ruke druhú polovičku a ja som vedela, že je to od neho. Objala som ho a poďakovala.

Shawnovi som do ponožky pribalila letenku na Hawaii. Chalani a ja ich máme kúpené, ale Shawnovi sme nič nepovedali.

Pozeral na mňa s otvorenou pusou a nemal slov. Prišiel ku mne a pobozkal ma, hneď na to ma objal a držal. Usmievala som sa.

Vybalili sme všetky ponožky a sladké nechali na stole. Ethan s Graysonom polovicu zjedli. Na Hawaii ideme až po novom roku takže sme mali kopu času. Matty sa napchával s nejakou čokoládou a ja som ho nasledovala.

"Ľudia, ideme točiť" skríkol Cameron a rozbehol sa po schodoch pre kameru.

"A čo ideme točiť?" spýtala som sa ho a on mykol ramenami.

"Hodil som Tweet nech nám posielajú otázky" usmial sa Cam a všetko pripravoval. Pomáhali sme mu.

"Dobre takže ja myslím, že okolo 5000 otázok bude stačiť" nevinne som sa usmiala a položila mobil naspäť na stôl.

"Takže ahoj ľudia. Dnes sme si pre vás pripravili video v pyžamách pretože sa nikomu nechcelo prezliekať sa a chceli sme natočiť nejaké video. Dlho nič nebolo, ja viem a chcem sa za to ospravedlniť" usmial sa Cameron a hľadal niečo na mobile.

"Takže prvá otázka" začítal sa a potom nám ju predniesol" sú America so Shawnom opäť spolu?" pozrel na nás a ja som sa usmiala.

"Áno sme" povedal za nás Shawn a usmial sa.

"Bude niekedy v dohľadnej dobe video od Dolanovcov?" spýtal sa druhú otázku.

"Bude, bude. Bude ich asi aj viac" usmial sa Ethan.

Otázok bolo nespočetne veľa a my sme sa snažili na všetky odpovedať, ale nebolo zo také ľahké. Dotočili sme a vtedy sa Grayson rozhodol spraviť Livestream. Všetci sme prikývli a tak to Gray napísal na Twitter, Facebook a všelikam inam.

Priniesol notebook, zapol ho a potom prešiel na stránku. Po asi 2 minútach sme mali sledovanosť okolo 13,8K. Je jasné, že chalanov chce každý vidieť.

Veľa otázok bolo práve na nich a veľa aj na mňa. Veľmi ma tešili otázky alebo len vety, ktoré obsahovali mňa a Shawna a to, že nám to všetci prajú. Niektoré dievčatá písali, že som pekná aj po ráne. Usmievala som sa a občas sa neubránili červenaniu.

"Ďakujem" povedala som a schovala si hlavu do Shawnového ramena.

Chalani boli na Livestreame ešte asi hodinu a ja som ich pozorne počúvala a občas sa usmiala nad ich odpoveďou. S chalanmi sme sa dohodli, že za 5 minút sa stretneme dolu v plavkách a pôjdeme sa v Mikulášskych čapiciach okúpať do bazéna. Prezliekla som sa a v čapici vybehla a skočila prvá do bazéna. Chalani na mňa pozerali.

"Čo je?" spýtala som sa.

"Nič, ale nikdy si neskočila prvá" zasmial sa Cameron a skočil kufor do vody.

Poskákali všetci a potom sme sa bláznili, špliechali a potápali. Shawn si ma odtiahol na stranu a bozkával ma. Nežne, plynulo a krásne.

Všetky bozky som mu oplácala. Milovala som byť v jeho prítomnosti za každých okolností. Bolo mi jedno či som v bazéne, v piesku, v posteli. Keď ma bozkával bolo mi jedno všetko. Vyfučalo mi to z hlavy ako keď sa para nad hrncom stráca.

"Milujem ťa" povedal mi do pier.

Konečne sme sa presunuli z "Ľúbim ťa" na "Milujem ťa".

"Aj ja teba" pošepkala som a prisala sa na jeho pery.

_____________________________
Ahojtee! Nová časť is here. Nebudem to tu obkecávať.

Takže ako ste si užili Mikuláša? Čo ste dostali? Samé sladkosti, že ano?

Užite si časť a ja dúfam, že sa vám bude páčiť.

Bajj Gaajs!

Life with Magcon boys...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang