Zobudila som sa okolo obeda a samozrejme posledná. Prvýkrát čo som vstala posledná. Vždy to je Matt alebo Johnson. Chalani boli asi v kuchyni pretože len odtiaľ sa ozývali hlasy. Oprela som sa o rám dverí a sledovala ich. O niečom sa bavili a Cameron so Shawnom boli pri chladničke. Prišla som ku Shawnovi a objala ho zozadu. Otočil sa a objal ma zpredu. Nemal tričko. On ma chce zabiť. Aj keď som ho videla už veľmi veľa krát bez trička vždy sa začnem červenať. A tak tomu bolo aj teraz. Uchechtol sa a ja som zčervenala ešte viac.
"Čaute chalani" pozdravila som ich a oni s úsmevmi odzdravili.
Shawn ma chytil za ruku a zobral ma k nemu do izby. Nechápala som čo sa deje a tak hneď ako zatvoril dvere a natlačil ma na ne, nevedela som o čo ide. Usmial sa a ja som sa musela tiež. Pobozkal ma a ja som hneď spolupracovala. Lenže tentokrát chcel pridať aj jazyk a preto mi ním prešiel po spodnej pere. Trochu som pootvorila ústa a ďalej spolupracovala. Usmiala som sa. Proste to nešlo neusmiať sa. Opretá o dvere ako v nejakom porne. Museli sme sa odtrhnúť pretože sme nemali dostatok kyslíku na pokračovanie. Stále som sa usmievala a červenala sa. Shawn bol takisto červený. Roztiahol ruky na znak toho, že ho mám objať. Podišla som k nemu a silno ho objala.
"Dnes večer ideme na prechádzku len my dvaja" povedal a dal mi pusu na líčko. Obliekol si tričko a zakryl mi výhľad na jeho prepracovanú hruď. Ja som si obliekla tielko a nejaké kraťasy. Nebolo najkrajšie ale v dome bolo docela teplo. Zišla som spolu so Shawnom dolu za chalanmi, ktorý už jedli niečo podobné číne.
"Kto varil?" spýtala som sa s úsmevom, ktorý ma od toho incindentu zhora nevedel opustiť.
"Jackovia" povedal Cam s plnou pusou.
Zasmiala som sa a išla si po tanier. Najedla som sa a potom sme spolu s Mattom umyli riady. Jedli sme okolo tretej pretože ja som stávala o druhej poobede a chalani o niečo skôr. O piatej idem do Shawnom na prechádzku. Odišla som hore do izby a zaliezla si do sprchy. Bola som tam asi pol hodinu a potom vyliezla. Obmotala som okolo seba uterák a do izby si išla pre veci. Vytiahla som si čisté spodné prádlo, čierne tielko, skinny a mikinu. Zaliezla som do kúpeľne a obliekla sa. Vyšla som von a videla Camerona, ktorý očividne čakal na mňa. Navoňala som sa a išla k nemu.
"Čo je Cam?" spýtala som sa s úsmevom.
"Nič len, že ťa Shawn čaká dolu" povedal a ja som vystrelila po schodoch.
Hneď som bola pri Shawnovi a objala ho. Chytil ma za ruku a viedol ma na pláž. Voda nebola veľmi studená takže sme sa prechádzali skoro dve hodiny. Potom sme odišli smerom park, ktorý sa nachádzal hneď vedľa. Posadili sme sa na lavičku a Shawn mi zakryl oči nejakou šatkou.
"Počkaj tu" povedal a zodvihol sa.
Čakala som a potom som cítila ako ma zobral za ruku.
"Shawn?" nič nehovoril a v tej chvíli som si nebola veľmi istá či je to on.
Začula som vodu a potom aj gitaru. Stále sme boli k tomu zvuku bližšie a ja som si dala dole šatku. Za ruku ma držal Cameron a ukazoval pred seba. Videla som Shawna s gitarou ako sedí na piesku a čaká kým prídem za ním. Cameron odišiel smer vila a ja smer Shawn.
Shawn sa len usmial a začal hrať.
When I look into your eyes
It's like watching the night sky
Or a beautiful sunrise
Well, there's som much they hold
And just like them old stars
I see that you come's so far
To be right where you are
How old is your soul?Well, I don't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking upAnd when you're need your space
To do some navigating
I'll be here patiently waiting
To see what you findCause even the stars they burn
Some even fall to the earth
We've got a lot to learn
God knows we're worth it
No, I won't give upI don't wanna be someone who walks away so easily
I'm here to stay and make the difference that I can make
Our differences they do a lot to teach us how to use
The tools and gifts we got, yeah, we got a lot at stake
And in the end, you're still my friend at least we did intend
For us to work we didn't break, we didn't burn
We had to learn how to bend without the world caving in
I had to learn what I've got, and what I'm not, and who I amI won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up, I'm still looking up.Well, I won't give up on us
God knows I'm tough enough
We've got a lot to learn I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up, I'm still looking up.I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking upDospieval a ja som nedokázala zadržať slzy.
"America si dievča, ktoré som ľúbil najviac na svete. Nikdy som nikoho neľúbiľ tak ako teba. Si nádherná, milá, múdra, obetavá a ja som hľadal niekoho ako si ty. A potom si sa naraz objavila. Nechci vedieť čo som prežíval keď si ma objala a ja som bol len tvoj kamarát. Páčila si sa mi už vtedy keď si otvorila dvere a usmiala sa na mňa. Milujem tvoj úsmev pretože viem, že nie je falošný a že patrí mne. Vedel by som si s tebou pokojne predstaviť život a svoju budúcnosť. Ľúbim ťa Am a navždy budem" dopovedal a podal mi spoza chrbta ružu.
To už mi slzy tiekli prúdom a on ich zotieral. Naklonila som sa k nemu a svoje pery prisala na jeho. Boli to nežné bozky plné lásky. Odtiahla som sa a objala ho.
"Aj ja ťa ľúbim a navždy budem" povedala som mu a on sa usmieval. Pobozkal ma znovu a znovu a znovu.
Taakže.. ďaľšia časť😈bol tak pokus o romantiku ale sama nevieš či mi to vyšlo..😌ďakujem za reads❤️a dúfam, že sa vám časť bude páčiť aj keď je dosť neskoro a ja ledva pozerám rozhodla som sa ju dopísať a aj sa mi to podarilo☺️nech sa páči❤️
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..