Cameron Dallas dance

1.1K 79 2
                                    

Cameron


Videl som ako sa Nash rozpráva s nejakým dievčaťom a jej kamarátkami. Začínala show a Nash sa vrátil naspäť k nám. Rozprávali sme sa, spievali, tancovali. Zatancovali sme Lip Gloss dance a potom začali fanúšičky kričať aby sme zatancovali Cameron Dallas dance. Ten pocit keď je tanec pomenovaný podľa vás. Vždy mi to prišlo vtipné. A keďže America nevedela čo je Cameron Dallas dance tak sme ju pomaly zapájali do deja. Tancovali sme to nespočetne krát už len kvoli tomu že sa to Am učila. Nakoniec sme to všetci zatancovali spolu a vyslúžili si obrovský potlesk od fanov. Shawn na konci spieval a my sme sedeli okolo neho. Začal spievať môj song a ja som sa smial ako zabitý. Americe tiekli slzy smiechom a Shawn ďalej spieval.

"Cameron Dallas

He is my boyfriend

Oh I love him sooo"

Dospieval a my sme sa rozlúčili s fanúšičkami a presunuli sa do časti Meet&Greet. Nash sa rozbehol k tomu dievčaťu s ktorým sa bavil pred show a spravili si asi 10938 fotiek. Potom sa venoval aj ostatným ale stále pokukoval po tej jednej. Ja som sa fotil s veľkým množstvom ľudí či už to boli malé dievčatká alebo normálne baby. Meet&Greet som mal vždy veľmi rád pretože som sa mohol porozprávať s fanúšikmi. Konečne to skončilo. Nehovorím že nemám rád fanúšikov ale keď na vás skoro dve hodiny niekto kričí bolí z toho hlava. A mňa vážne bolela. Dal som si niečo od bolesti a hlava ma prestala bolieť. Och chvalabohu. Pomaly sme balili veci, teda Mahogany balila svoje veci a my sme sa rozprávali. Nevedeli sme čo robiť. Mahogany sa konečne dobalila a my sme vypadli do upršaného dňa. Veľmi ma to nepotešilo a ostatných tiež nie. Matt bol hladný takže sme museli urýchlene nájsť nejaký fast food alebo reštauráciu kde by sa mohol najesť. Aj ja som začínal byť hladný a ostatný asi tiež pretože hneď ako Matt spomenul jedlo všetci boli v pozore. Našli sme nejakú dobrú reštauráciu a konečne si sadli. Vytiahol som mobil a pozrel som Twitter. America pridala fotku so mnou a Mattom. Držal ma v "náručí ako nevestu". Uchechtol som sa a retweetol som tú fotku. Americe zapípal mobil ale nevšimla si to pretože sa venovala Shawnovi a nie mobilu. Sú spolu zlatý. Oni sa tak hľadali až sa našli. Ja som niekoho takého ešte nenašiel ale dúfam že nájdem. V Toronte by sa k nám mali pripojiť Jacob,Sam a Grayson s Ethanom. Mal by som hodiť niečo na Vine ale dajako sa mi nechce v poslednej dobe. Musím natočiť nejaké videá na YouTube. Rozmýšľaľ som nad #AskCam a asi to aj natočím. A mali by sme s chalanmi natočiť nejaké inštruktážne video.

"Chalani kedy natočíme to inštruktážne video?"spýtal som sa.

"Neviem"odpovedal Nash. Rozmýšľaľ som kedy sa presúvame a kedy sú show a vyšlo mi že by sme to mohli točiť tak za 2 dni. Zajtra letíme do Toronta. Kde sa k nám teda pripoja ostatní. #AskCam natočím až v LA. Čo bude za týždeň. Posledná show je tam. Po Toronte sa ide ešte do San Francisca a do Chicaga. A v polovici leta ideme na DigiTour ale viem o nej iba ja,Nash a Hayes. America má zachvíľu narodeniny takže jej to oznámime až tam. Odišli sme na izby a ja som sa išiel osprchovať. Prišiel som zo sprchy a videl Nasha ako si s niekým píše na mobile. Dajaká Nina. Jasné, to bude to dievča s ktorým sa rozprával.

"Nash? Kto je Nina?" spýtal som sa. Nash sa otočil na mňa.

"Je toto najdokonalejšie dievča, ktoré som kedy videl. Je úžasná." povedal a ja som vedel že je v tom až po uši a to sa Nashovi nestáva často.

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now