Ráno keď som otvorila oči našla som Nasha a Matta v divných polohách. Ja so Shawnom sme spali v takých ako sme zaspávali. Nechápem ako sa mohli dostať do takýchto polôh. Matt mal nohu ma Nashovej tvári a Nash jeho nohu na mne. Matt mal ruku pri mojej hlave a Nash ruku v Mattovom nose. So Shawnom sme sa zasmiali a ja som ich odfotila. Chalani asi ešte spali a tak sme zišli dole. Bola zapnutá telka a v nej hrali Garrixa. Prišli sme do kuchyne a videli Cameron, ktorý robil slaninu a vajíčka a pritom skákal a tancoval. Natočila som ho a dala to na Vine. Cam sa otočil a skoro mu vidlička z ruky vypadla. Zapišťal ako malé dievčatko.
"Cameron spravíš aj nám, prosím" poprosila som a Cam sa usmial.
"Spravím keď ma prestanete strašiť" povedal a zamračil sa.
"Dobre Cam prestaneme" povedal Shawn.
Poobede máme show tu v LA. Tam bude najviac ľudí. Cameron nám naložil na taniere a spolu sme sa najedli. Pozobúdzali sme chalanov a poslali ich najesť sa. Cameron myslel na všetkých. Shawn išiel do sprchy a ja hneď po ňom. Obliekla som si šortky a prúžkované tričko. Obula som si Vansky a čakala kým mi vyschnú vlasy. Potom som si spravila dva zapletané copy. Odišli sme so Shawnom dolu a čakali na chalanov. Posledný dobehol Nash a išlo sa. Nasadli sme do Aaronovho auta a odišli smer show. Zaparkovali sme a predrali sa cez fanynky. Nash si jednu zobral stranou. Objal ju a ja som hneď vedela, že je to Nina. Rozprával mi o nej keď sme išli zo San Francisca. Odišla a Nash sa vrátil s úsmevom, ktorý mi skoro vybil oči. Usmiala som sa nad tým, že je konečne šťastný. Odišla som za Shawnom. Jedol nejaké ovocie a keď si ho dával do pusy zobrala som mu ho. Zamračil sa a potom sa usmial. Objal ma a potom mi nacpal plnú pusu hrozna. Smiala som sa. Show začala a Mahogany pustila nejakú pesničku. Shawn si nasadil na hlavu korunu a Nash zakričal.
"King Shawn" zakričal do mikrofónu a všetci sa začali smiať.
Tancovali sme a potom išiel Shawn spievať. Samozrejme s korunou. Jackovia išli hneď po ňom a k Shawnovi sa ešte pridal Jacob. Fanúšičky sa nás pýtali rôzne otázky a chalanom dávali rôzne challenge. Čakala som na Meet&Greet pretože mám veľmi rada keď sa s fanúšikmi môžem porozprávať. Fotili sme sa a ja som každého objala. Chceli fotku so mnou a so Shawnom a my sme im s radosťou vyhoveli. Dnešné Meet&Greet trvalo 4 hodiny a my už sme boli dosť hladní. Matt sa rozbehol do prvej pizzerie, ktorú zbadal a rozrazil im tam dvere. My sme prišli, ospravedlnili sa a potom si posadali. Objednali sme si a čakali kým nám to prinesú. Najedli sme sa a potom Nash odišiel s tým, že ide za Ninou. Chalani sa ho pýtali kto je Nina a tak im to Nash všetko vysvetlil. My sme sa išli ešte prejsť na pláž. Niekto ma zdvihol zo zeme, druhý mi vyzul topánky a išiel so mnou smer voda.
"Gilinsky viem, že si to ty a Shawn viem, že si mi dal dole boty ale ja by som do tej vody išla aj sama" zasmiala som sa a potom som pocítila chlad.
Vynorila som sa a skočila na Shawna zozadu. Stiahla som ho pod hladinu a on sa presne tak rýchlo ako som ho ja stiahla postavil aj som mnou na chrbte.
"Nevyšlo" zasmial sa a ja som sa pustila.
Prišla som pred neho spredu a dala mu pusu. Bozkávali sme sa a samozrejme chalani na nás špliechali. Uschli sme a vybrali sa naspäť ku chalanom. Po ceste sme sa zastavili u nás. Cal, Ash a Mikey hrali nejakú zombie hru na PlayStatione. Mama niečo varila. Dohodla som sa s ňou, že tento týždeň budem spať ešte u chalanov a nabudúci budú oni u nás. Ževraj sa pomestíme. Chalani súhlasili a mama nám naložila na tanieriki nejaký koláč. Mikey kričal na telku aby zomreli a Cal s Ashom boli úplne mimo.
"Mami? Kde je Lukey?" spýtala som sa a mama sa hneď usmial.
"S Mahogany" povedala a ďalej jedla koláč.
Odišli sme od nás s krabicou koláča pretože chalanom chutil a mama nám ho radšej zabalila. Prišli sme a Jackovia hneď skákali do bazéna. Samozrejme tam so mnou skočil Shawn a potom mi Matt podal nafukovacieho krokodíla a ja som si naňho sadla. Smiala som sa pretože Matt skákal do vody s kolesom. Všade bola voda. V bazéne sme boli do deviatej a potom si išli niečo uvariť. Skončili sme u špagiet a tak sme ich spoločne nejako uvarili. Omáčku navarili Matt s Cartym a musím povedať, že bola veľmi dobrá. Najedli sme a potom si pustili film. Pozerali sme asi 3 filmy a boli hore asi do druhej ráno. Nash neprišiel takže asi spí u Niny. Rozprávali sme sa ešte asi hodinu a prvý vytuhol Gilinsky. Zaspali sme všetci spolu pod dekami na gauči a ja som musela usúdiť, že toto bol jeden z mojich najlepších dní s nimi.
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..