"Je toto koniec?"

610 54 2
                                    

Odišla som. Najrýchlejšie ako sa dalo. Po ceste som narazila do Graysona.

"Am? Čo sa deje? Kam ideš? Prečo plačeš?" spýtal sa ma.

"Grayson ja.. Musím ísť" povedala som mu.

"Počkaj idem s tebou aspoň. Ethan poď sem" zakričal a Ethan hneď prišiel.

"Poď s nami. America mi síce ešte nepovedala čo jej je, ale potrebujem pomoc" povedal mu a ja som si zatiaľ obliekla bundu.

"Dobre" povedal Ethan a zabehol pre bundy.

Chalani sa obliekli a Ethan stihol povedať Camovi, čo sa deje a kam ideme.

Ja sama som nevedela kam ideme. Kam idem. Potrebovala som vypnúť a nemyslieť na to, čo sa práve stalo. Lenže vždy keď som sa o to len trošku pokúsila, videla som tú situáciu znova a znova. Slzy sa mi stále kotúľali po tvári.

"Am?" spýtal sa ma Grayson a ja som sa naňho otočila.

"Kam ideme?" pozrel na mňa a ja som pokrčila ramenami.

"Poďme k nám. Mama určite niečo uvarila" usmial sa Ethan a ja som ich nasledovala.

Cesta trvala približne 15 minút. Prišli sme k menšiemu domu a chalani otvorili bráničku. Otvorili sa dvere a v nich stála asi pani Dolanová.

"Ahoj mami" povedali chalani naraz.

"Dobrý deň" pozdravila som sa.

Teta sa len usmievala a odzdravila. Vošli sme dovnútra, kde bolo teplo a vyzliekli si bundy. Prešli sme do obývačky a chalani si sadli na gauč.

"Chlapcii" počula som krik z kuchyne.

Chalani sa na seba pozreli, usmiali sa a utekali do kuchyne. Išla som za nimi a videla ako objímajú najskôr ich starú mamu. Bolo úžasné vidieť ich ako sa tešia, že svoju starú mamu vidia.

"Stará mama, chýbala si nám" povedal Ethan a usmial sa na ňu.

"Aj vy mne chlapci" povedala a pozrela na mňa. Usmiala som sa na ňu.

"A kto je toto?" spýtala sa a venovala mi jeden vrelý úsmev.

"To je naša kamarátka America. Tiež točí na Vine ako my" povedal jej Grayson a zobral si perník z misky na stole. Ethan spravil to isté.

"Sú ešte lepšie ako predtým" povedal a zobral si ďalšie. Stará mama sa zasmiala a ja som k nej prešla.

"Teší ma som America ale skôr Am" podala som jej ruku a ona ju hneď prijala.

"Aj mňa teší America. Som Nana Dolanová. Stará mama tuto týchto dvoch" ukázala na chalanov, ktorý sa cpali perníkmi a zasmiala sa.

"Babu my ideme do izbdjs" povedal s plnou pusou Grayson a zodvihol sa.

Nana sa zasmiala a odišla do obývačky asi za tetou Dolanovou. Chalani zobrali misku s perníkmi a spolu so mnou vyšli schody na poschodie a potom do jednej z izieb. Otvorili dvere a skočili na postele. Posadila som sa vedľa nich a zobrala si jeden perník.

"Takže Am, čo sa vlastne stalo?" spýtal sa ma Ethan a do pusy si dal ďalší perník.

"Ja- ja ani neviem" povedala som a cítila ako sa mi oči začali plniť slzami.

"Show bola v pohode a všetko ostatné tiež, ale keď som sa zoznamovala s Danielom tak som započula krik. Jedno dievča, ktoré bolo s nami na pódiu sa rozbehlo a skočilo Shawnovi okolo krku. Pobozkala ho a on jej to opätoval. Opätoval jej ten bozk" povedala som a vtedy to na mňa dolahlo. Rozplakala som sa.

"Am. Noták neplač" povedal mi Ethan a objal ma. Zaryla som mu hlavu do trička a snažila sa upokojiť.

Tak veľmi to bolelo. Nedokázala som vstrebať to, že ma Shawn vlastne podviedol. Sedeli sme takto asi hodinu a pol. Chalani sa ma snažili rozosmiať a všetko ostatné ale nič nepomáhalo. Za celé dve hodiny sa mi Shawn vôbec neozval. Chalani ma potom odprevadili pred hotel a odišli naspäť k starej mame.

**

Otvorila som dvere na izbe v ktorej nikto nebol. S pod postele som vytiahla kufor a začala si doňho skladať veci, ktoré som vytiahla. Bola som za Cameronom a povedal mi, že sa so mnou vymení. Takže budem na izbe s Hayesom. Nash je niekde v Paríži aj s Ninou takže na Digi Tour príde až na dva týždne. Zobrala som si kufor a odišla k Hayesovi. Camerona som stretla na chodbe a on ma len objal.

"Ahoj Hayes" pousmiala som sa a kufor si položila ku skrini.

"Ahoj" povedal, prešiel ku mne a objal ma.

Rozplakala som sa. Znova. Neudržala som to v sebe. Už sú to tri hodiny a Shawn mi stále ani nenapísal ani nezavolal. Mám pocit, že preňho už nič neznamenám. Hayes ma objímal dovtedy kým som sa ako tak neukľudnila. Bola som totálne v riti. Niekto zaklopal na dvere a Hayes išiel otvoriť.

"Am" povedal a ja som sa zasekla v pohybe. Nechcela som ho vidieť. Nechcela som ho počuť.

"Tak ja vás nechám" povedal Hayes, zobral si mobil a odišiel.

"America? Kam si odišla?" spýtal sa ma a išiel bližšie ku mne. Počula som to.

"Išla som preč. S Ethanom a Graysonom. Nedokázala som sa pozerať na to, čo si v tej chvíli robil ty" povedala som mu a snažila sa potlačiť všetky slzy.

"Čo som robil?" spýtal sa ma a otočil si ma k sebe.

"Shawn nerob zo seba idiota dobre? Videla som to. Neviem ako sa volá ani kto to je pretože ju na Vine nesledujem ale bola tam. Skočila na teba a pobozkala ťa. Ale najviac ma z toho bolí to, že si jej to opätoval. Nikdy by som to do teba nepovedala. Nikdy by som neverila tomu, že ma dokážeš podviesť. Nechcela som to ďalej sledovať tak som odišla stačí?" povedala som mu a slzy si našli cestu von. Dnes len plačem.

"Ja.. America nechcel som. Nechcel som to spraviť vážne. Ľúbim ťa" povedal mi.

"Nie Shawn. Ja-ja už ti nedokážem veriť. Nedokážem ti veriť po tom, čo si dokázal pobozkať iné dievča. Keby si jej to tak neopätoval. Lenže ty si s tým nemal žiadny problém. Choď za ňou a na mňa zabudni" povedala som s ťažobou na hrudi.

"Je toto koniec?" spýtal sa. Pozrela som sa naňho a videla slzy v jeho očiach. Prikývla som a otočila sa mu chrbtom.

Započula som vzlyk a následné zabuchnutie dverí. Vtedy už som to nevydržala. Klesla som na kolená a plakala. Utápala som sa sama vo svojich myšlienkach a už mi nemal kto zabrániť v tom aby som sa kompletne rozplakala.

Shawn

Ja som taký debil. Kokot. Idiot. Nedokážem vysvetliť prečo som jej ten bozk opätoval. Nebolo to z lásky. Maya bola moja ex a už som s ňou nechcel nič mať. Nie po tom ako ma podviedla. Som úplne sprostý.

Prechádzal som chodbou do izby. Otvoril som dvere a zistil, že v izbe nikto nieje. Zatvoril som dvere a zviezol sa po nich. Slzy si našli cestu von a pretiekli cez okraj viečok.

____________________________
A tu to je.. Neviem čo by som vám sem napísala pretože myslím, že to nieje nutné. Chcela by som vám poďakovať za tie reads a votes. Ďakujem veľmi pekne.

Užite si ďaľšiu časť. Dúfam, že sa bude páčiť.

Life with Magcon boys...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt