SURPRISEEEEEE

533 33 0
                                    

Stála som v strede izby s rukou na ústach a slzami v očiach. Pozerala som sa na siedmich ľudí, ktorý mali na perách úsmevy a čakali, čo spravím.

"Aaaaaaaa." skríkla som a rozbehla sa von z izby.

Asi ich to zaskočilo keďže sa ani jeden z nich nepohol. Ja som vyštartovala do obývačky a zastavila sa presne pred telkou.

"Vy ste to vedeli!" skríkla som na chalanov.

"Ja nie." priznali sa Jacob s Mattym.

Zasmiala som sa a pozrela sa na Camerona a Shawna. Obidvaja sedeli a usmievali sa.

"Panebože, ja vás milujem." zasmiala som sa a utekala naspäť do izby.

"SUPRISEEEE, my darling." skríkla a vrhal sa na mňa.

Chalani sa len smiali a Aaron s Taylorom odišli z izby.

"Čo tu robíte?" spýtala som sa a rozmyšľala, ako sa sem dostali keďže mali svetové turné.

"Máme voľno. Skončila nám tour po Asii a za dva týžďne začíname v Anglicku." zasmial sa Calum a okamžite okolo mňa obmotal ruky.

Moji milí, stáli predomnou všetci členovia 5sos aj s Mahogany. Všetci do jedného mi chýbali a ja som si užila každé jedno objatie.

"Ako sa má mama?" spýtal sa ma Cal.

"Mám pocit, že si niekoho našla, ale nechcela som sa jej pýtať." usmievala som sa.

Spolu sme išli do obývačky a ja som si hneď sadla vedľa Shawna. Ten sa zasmial, dal mi pusu do vlasov a pritiahol si ma k sebe.

"Ako ste sa mali?" pýtal sa ich Cameron a ja som si vtedy všimla Aarona a Taya, ktorý boli v kuchyni a cpali do seba ovocie.

"Úžasne, každé jedno vystúpenie pre nás veľa znamenalo a ja som rád, že som mohol vidieť ďaľší kus sveta. Mimochodom nemáte niečo jesť? Som hladný ako vlk." povedal Mikey.

"Ovocie. V chladničke toho asi nieje veľa." povedal Jacob a chalani sa naňho pozreli s mne divným pohľadom.

"Chalani toto je Jacob. Jacob toto sú Calum, Ash, Luke a Mikey, lepšie povedané skupina 5 seconds of summer." zoznámila som ich a chalani sa potom usmiali.

"Calum je tvoj brat?" spýtal sa Jacob.

"Áno. Podobáme sa?" zasmial sa Calum.

"Trošku hej." dal si do pusy další kus banánu.

Chalani si zobrali ovocie, ktoré bolo v kuchyni. Našťastie sme ho kúpili viac ako by sme sami zjedli takže sa chalani dobre natlačili.

"Už viem po kom si." zasmial sa mi do ucha Shawn.

"Po kom?" spýtala som sa ho.

"Po Calumovi. Tiež tlačí do hlavy, presne ako ty." začal sa smiať naplno.

"Mendes!" skríkla som a z gauča schmatla jeden vankúš, ktorým som mu buchla po hlave.

"Americaaa!" skríkol on a začal ma naháňať s vankúšom v ruke.

"Nerozbite posteľ." zakričal za nami Mikey a všetci vybuchli do smiechu.

Ja som bežala k nám do izby a zavrela sa v kúpeľni. Zhlboka som dýchala. Neprešla ani minúta a už ma Shawn tlačil ku stene.

"Ty ma budeš takto mlátiť?" zasmial sa.

"Áno!" vyplazila som mu jazyk.

"Hmm.." a prilepil sa mi na pery.

Life with Magcon boys...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora