Hawaii

540 31 4
                                    

Tri dni po Novom roku sme sa všetci začali baliť. Zajtra odlietame na Hawaii. Ideme len ja, Shawn, dvojičky, Cameron, Aaron, Matty, Taylor a niekto koho nám Cameron predstaví až na letisku. Nash s Hayesom idú do New Yorku, Carter odchádza za mamou, Jackovia sú aj s Madison na tour, Mahogany išla s 5sos tiež na tour. S ňou a s Lukom to vypadá vážne.

Dobalila som si veci a konečne si ľahla do postele. Trvalo mi hodnú chvíľu kým som zaspala, ale akonáhle sa mi okolo pásu obmotali ruky, zaspala som bezsenným spánkom.

**

Na letisko sme museli hneď zavčasu. V polospánku sme všetci nastúpili do aút a odišli smer letisko.

"Na letisku bude čakať Jacob" povedal nám Cameron.

"Kto?" spýtala som sa naraz s Ethanom. Grayson išiel v druhom aute.

"Jacob Sartorius" zasmial sa Cameron a potom sa zase sústredil na cestu.

"Skús si ho nájsť na Instagrame alebo na Musical.ly" usmial sa na mňa zo sedadla spolujazdca Aaron.

Jacob roztomilý a pekný. Nevedela som koľko má rokov, ale vyzeral aspoň na 14.

"Koľko má rokov?" spýtala som sa medzitým čo som si pozerala jeho fotky.

"13" zasmial sa Aaron.

"Keď vyrastie bude to lámač ženských sŕdc ako naše dvojičky" usmiala som sa na Ethana, ktorý mal slúchatka v ušiach a nepočul ma. Dal si jedno von z ucha a pozrel na mňa.

"Čo si hovorila?" spýtal sa s úsmevom.

"Nič, nič" zasmiala som sa a odložila mobil.

Otočila som hlavu na Shawna a uvidela ho ako sa opiera o okno a spí. Bol roztomilý. Oprela som si hlavu o jeho rameno a zatvorila oči.

"Sme tu" zakričal Cameron.

"Shawn, vstávaj" pohladkala som ho po tvári a on otvoril oči. Pretrel si ich a usmial sa.

"Už som hore" vystúpil z auta a ja hneď za ním.

Zobrali sme všetky tašky z kufru a pomaly sa presunuli do letiskovej haly. Cameron išiel Jacobovi naproti a my sme si posadali na sedačky.

"Kedy nám to letí?" počula som Aarona.

"Asi za hodinu" odpovedal mu Taylor. Matty mu spal na ramene.

Cameron sa blížil k nám spolu s Jacobom. Usmiala som sa a chytila Shawna za ruku. Venoval mi úsmev a bozk na líce.

"Takže chalani a Am, toto je Jacob" usmial sa na nás Cameron.

"Ahoj" pozdravil nás Jacob.

"Ahoj, som America, ale hovor mi Am" usmiala som sa naňho a objala ho.

"Som Jacob" zasmial sa.

Všetci sme sa zoznámili a potom si išli ešte kúpiť čaj, vodu alebo kávu.

"Let 682 na Hawaii" oznamovali a tak sme sa všetci presunuli do lietadla.

Sedela som vedľa Shawna a z druhej strany sedel Jacob s Cameron. Shawn ma chytil za ruku a preplietol si so mnou prsty. Oprel si hlavu o moje rameno a zaspal. Spokojne odfukoval ešte sme ani neboli poriadne vo vzduchu. Otočila som sa na Jacoba.

"Tak mi povedz niečo o sebe" usmiala som sa naňho. Nevyzeral, že sa hanbí.

"Tak moje meno je Jacob Sartorius, mám 13, narodil som sa vo Virginii, ľudia ma poznajú asi len vďaka Musical.ly a pár videií na Vine. Mám sestru Caroline, ktorá je o 5 rokov staršia a s Cameron sa poznám asi dva mesiace" hovoril s úsmevom. Mal strojček.

"Dokedy budeš mať strojček?" spýtala som sa ho so záujmom.

"Ešte asi mesiac" odpovedal mi a hneď na to sa otočil na Camerona, ktorý sa ho niečo pýtal. Pochvíli sa zase otočil na mňa.

"Tak teraz ty povedz niečo o sebe" povedal mi.

"Volám sa America Victoria Hood, mám 17, narodila som sa v Austrálii, ľudia ma tiež poznajú kvôli videám na Vine a aj kvôli tomu, že som bola súčasťou Magcon Family. Mám brata Caluma, ktorý má skupinu známu po celom svete. S chalanmi sa poznám dva roky" usmiala som sa.

"A chodím so Shawnom" ukázala som mu naše spojené ruky. Snažila som sa ho nezobudiť.

"To, že medzi vami niečo som si všimol už na letisku" zasmial sa a vytiahol mobil.

"Myslíš, že by sme spolu mohli natočiť Musical.ly?" spýtal sa ma.

"Jasné, ale natáčala som to asi dvakrát, niesom v tom veľmi dobrá" zasmiala som sa. Naposledy keď sme to točili, celý čas som sa smiala.

Jacob vybral Love Yourself. Video sa nám podarilo, Jacob ho hneď zverejnil. Na Vine som natočila video ja. Bolo to len informačné video kde som hovorila, že ideme na Hawaii, a že s nami ide aj Jacob. Jacob sa pozdravil a ja som ho potom označila v popise. Po hodine Jacob zaspal a ja som si dala sluchátka do uší. Shawn stále spal tak som zatvorila oči aj ja a zaspala som.

**

Zobudila som sa a zistila som, že som spala len hodinu. Ešte polhodinu a pristaneme. Ležala som Shawnovi na hrudníku a on pozeral von oknom. Zdvihla som hlavu, usmiala sa a pobozkala ho.

"Ako si sa vyspala?" spýtal sa ma.

"Dobre. Ty ako?" usmiala som sa naňho.

"Spal som na niečom mäkkom a voňavom takže krásne" venoval mi bozk do vlasov.

Jacob a Cameron spali s otvorenými ústami. Obidvoch som ich odfotila a hneď to dala na Snapchat. Stálo to za zverejnenie. Po polhodine sme mali pristávať.  Pozrela som z okienka a uvidela pláže, palmy. Bolo to nádherné.

Lietadlo dopadlo kolesami na zem a my sme zatlieskali pilotovi. Zobrali sme si všetky tašky a vyšli z lietadla. Zavolali sme si taxík a nastúpili. Taxík bol dosť veľký pre nás všetkých.

Prišli sme na hotel a tašky sme len nahádzali do izieb. Prezliekli sme sa do plaviek a spolu sa vydali na pláž.

"Tak deti, vitajte na Hawaii" zasmial sa Cameron.

________________________________

Takže nová časť. Trošku kratšia ako obyčajne, ale ďalšia časť bude o dosť dlhšia.

Dúfam, že sa vám bude páčiť. Celý čas som rozmýšľala. Nevedela som či skončiť túto poviedku už pri predošlej časti a začať ďalší príbeh alebo pokračovať. Rozhodla som sa pokračovať pretože sa mi zdalo, že som to neukončila veľmi dobre.

Takže je všetko pri starom a s touto poviedkou ďalej pokračujem.

Dúfam, že sa vám tento príbeh stále páči.

A presiahli ste 15K prečítaní. Juuu. Teda presne 15,2K.

Ďakujem vám veľmi pekne.

Bye Loves💕

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now