Washington a Sushi

1.1K 77 8
                                    

Na letisku sme čakali dobré tri hodiny pretože nám kvôli zlému počasiu zrušili let. Po troch hodinách sedenia v Starbuckse nám konečne oznámili let. Nasadli sme do lietadla a čakali kým sa zdvihne zo zeme a mi konečne priletíme do Washingtona. Sedela som vedľa Shawna a z druhej strany vedľa mňa sedel Cameron. Camerona beriem ako veľkého brata ale o citoch k Shawnovi nevie ani on. Ja vlastne sama neviem čo k Shawnovi cítim. Ale viem že ho mám radšej viac ako kamaráta. Ale tak on a ja. Môžem snívať. Lietadlo pristálo a my sme pomaly vychádzali a brali si svoje kufre. Na letisku bolo nespočetne veľa fanúšičok, ktoré hrozne pišťali akonáhle videli chalanov. Neberte to zle, fanúšičky mám rada ale nmohli by byť aspoň natoľko milé a nepišťať. Chalani sa k nim samozrejme hneď vydali. Po 5 minútach sedeni a hrania sa na mobilu ku mne prišlo dievčatko a tak 14 ročný chalan.

"Odfotila by si sa s nami?"spýtal sa ten chalan.

"Samozrejme. Ako sa voláte?"spýtala som sa teraz ja.

"Ja som Jason a tuto je Maddie"usmial sa.

"Ahoj Maddie"usmiala som sa. Postavila som sa k nim a asi ich ocino nás odfotil. Objala som ich a oni potom odišli. Chalani už stáli pri svojich kufroch a tak som sa si zobrala ten svoj a išla som za nimi. Prešli sme cez letiskovú halu až sme vyšli von, kde nás už čakali autá. Shawna chalani natlačili do druhého auta takže sme nesedeli spolu.


•SHAWNOV POHĽAD•


Chalani mňa a Am rozdelili každého do iného auta. Vážne neviem čo zase chystajú.

"Takže Shawn máš rád Americu?"spýtal sa Nash. Jasné že ju mám rád. Je to úžasná osoba a kamarátka ale len kamarátka. Niekedy keď ju objímam mám chuť ju pobozkať.

"Áno"usmial som sa a zčervenal.

"Ja som to vedel"usmieval sa Nash.

"A chceš jej to povedať?"spýtal sa tentoraz Cameron.

"Ja neviem. Čo keď to ona tak necíti"povedal som a sklopil hlavu.

"Tak sa o tom budeš musieť presvedčiť"odpovedal Cam.

"Večer sa pôjde na sushi tak potom môžeš"zakričal Matt ktorý mal slúchatka a nepočul sám seba. Dobre. Autá zastavili a my sme vystúpili a s kuframi vošli do hotela. Druhé auto tu ešte nebolo takže sme museli počkať. Po 10 minútach vbehla do hotela America aj s kufrom. Mahogany a ostatný hneď za ňou.

"Čo sa stalo?"spýtal som sa.

"Ale Hayes si prdol"povedala Am a predýchavala. Chytili sme výbuch smiechu pretože pohľad na ňu a na Mahogany bol veľmi vtipný. Obidve dýchali tak rýchlo až to vyzeralo že vybuchnú. Cameron nás rozdelil do izieb a ja som skončil zase s Am. Usmiala sa na mňa keď som jej podával kľúč.

"Am?"povedal som.

"Áno?"odpovedala.

"Večer sa ide na sushi"usmial som sa.

"Dobre"povedala a skočila na posteľ. Zase manželská. Vytiahla mobil a asi bola na Twitteri a Instagrame. Skočil som za ňou a mal som pravdu bola na Instagrame a pozerala si moje fotky. V duchu som sa usmial. Mobil v mojom vrecku sa rozozvonil pod toľkými upozorneniami. Lajkovala mi fotky. Potom išla na Twitter a followla pár fanúšičiek. O dve hodiny ktoré sme preležali v posteli sme sa prezliekli do iných vecí a odišli dole do haly čakať chalanov. Potajomky som sledoval Americu. Chalani prišli a tak sme išli do sushi reštaurácie Taro. (taká vo Washingtone vážne je) Objednali sme jedno veľké menu ktoré bolo pre všetkých (obrázok hore) Najedli sme sa do prasknutia potom sme už len sedeli a rozprávali sa. Po 2 hodinách strávených rozprávaním a ujedaním s toho veľkého taniera sme sa rozhodli odísť na hotel. Potiahol som Am za ruku a odtiahol ju ďalej od ostatných. Usmiala sa.

"Čo je Shawn?"spýtala sa stále s úsmevom.

"Poď sa ešte prejsť"povedal som a nervózne sa usmial. Poviem jej to. Dnes jej poviem že odvtedy čo som ju prvýkrát uvidel páčila sa mi a postupne som sa do nej zaľúbil. Ľúbim ju a som si tým istý. Prešli sme pár ulíc až sme sa zastavili pri nejakom obchode a rozprávali sa. Stále som nenabral odvahu až keď sme sa vracali a boli pár blokov od hotelu, zastavil som. America sa otočila a spýtavým pohľadom na mňa pozrela. Zobral som ju za ruku a otočil ju tak aby bola oproti mne.

"Vieš Am....."začal som.


Ukončím to tu.. sama neviem či mám ešte písať, samozrejme že ma to baví a veľmi rada píšem túto story. Mohli by ste mi poradiť meno pre novú postavu? A s ktorým z chalanov by asi mala chodiť? A čí má vlastne America byť so Shawnom?.... Ďakujem

Life with Magcon boys...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant