New home

1.9K 103 0
                                    

Prišli sme pred úplne úžasný dom. Neverila som že je náš až pokým som nevidela mamu ako vychádza z dverí. Dobehla som k nej.

"Mamiii to je naše?"

"Áno zlatko naše."

"Panebože, idem sa pozrieť do novej izby."

Utekala som hore schodmi aj s Mahogany ktorú som ťahala za ruku. Tá izba bola úžasná. Bolá celá modrá a biely nábytok. Boli tam dvoje dvere. Jedny ktoré viedli do kúpelne a druhé do šatníka. S Mahogany sme vybalovali kufre dobré 2 hodiny. Potom som presvedčila mamu aby tu Mahogany mohla spať. Rozvalili sme sa na mojom novom velkom letisku. Ešte som išla skontrolovať Twitter. Mala som tam 5 upozornení. Bolo od chalanov, followli si ma tak som ich odfollowla naspäť. Pustili sme si film. V polovici filmu sme najskôr zaspali, pretože si nepamätám čo bolo potom.

Ráno

Zobudila som sa okolo pol 11 a vstala z postele. Obzrela som sa a videla ako Mahogany ešte spí, ale už dlho spať nebude. Vyskočila som na posteľ a začala spievať Good Morning. Mahogany sa najprv len pretočila potom niečo zamrnčala a napokon rozlepila oči.

"Nechaj ma spaaať" povedala.

"Ani náhodou. Za chvílu prídu chalani, nezabúdaj že mám bazén a dneska je teplo ideme sa kúpať."

"Och dobre. Ale ja tu nemám plavky ty trúba."

"Tak ti nejaké požičiam. Tie Triangl môžu byť?"

"Áno môžu. Tie sa mi vždy páčili" odpovedala mi Mahogany.

Ozaj dneska príde úplne všetci z Magconu. A tak nejak za mesiac začína ďalšia tour. Mala by si dostať pozvánku už som ťa navrhovala."

"Mahogany to vážne?! Bože, ďakujem,ďakujem strašne moc."

"Americaaaa máš tu kamarátov."skríkla mama.
Zbehli sme dole po schodoch a objali postupne všetkých chalanov. Vlastne ich bolo iba 7. Bol tu Taylor, Carter, Aaron, Nash, Hayes a dvaja ktorých mená ešte neviem.

"Ahoj som Jack" pozdravil sa menší s blonďavými vlasmi.

"Aahoj aj ja som Jack"povedal vysoký chalan s trošku tmavšou pleťou.

"Ahaaa Jack&Jack vás tuším poznám." jasné veď to je duo Jack&Jack. Majú úžasné pesničky.

"Ahojte ja som America ale môžete mi hovoriť Am je to kratšie." Pozdravila som im.

Presunuli sme sa k bazénu. Vonku bolo teplo takže prvé čo Nash spravil prehodil si Mahogany cez rameno a skočil do vody. Smiali sme sa pretože Mahogany naháňala Nasha po záhrade. Niekto zazvonil tak som sa presunula k dverám a otvorila ich.
Pred dverami stál Cameron a Matt a nejaký chalan ktorý bol vážne strašne pekný.

"Ahoj Aaaam" pozdravil sa Matt a utekal za ostatnými.

"Ahoooj" pozdravil Cameron a objal ma.

"America toto je Shawn. Toho ešte nepoznáš. A mám pre teba niečo."povedal Cameron hneď potom ako ma objal.

"Ahoj som Shawn. Shawn Mendes."usmial sa a ja som myslela že sa roztopím.

"America. Teší ma."usmiala som sa tiež.

Spolu sme išli k bazénu kde bol len Matt. Naraz som bola vo vzduchu a potom som letela. Vlastne som padala do bazéna do ktorého ma Cameron stihol hodiť. Cameron s Nashom sa smiali až im slzy tiekli. Po chvíli som sa začala smiať aj ja. Smiali sme sa všetci. Po chvíli prišla mamka že či nechceme niečo jesť. Prví ktorí dvihli ruky boli Matt a Carter. Ako som zistila boli to tý najväčší jedlíci. Takže mamina spravila čínu s ryžou. Sadli sme si ku stolu a začali jesť.

Life with Magcon boys...Where stories live. Discover now