Ráno som sa zobudila skôr ako Shawn a tak som skočila do sprchy a už oblečená odišla za Mahogany. Dnes uvidí Luka. A dnes má Matt narodeniny. Spolu sme išli pre tortu, ktorú sme museli odviezť na vozíčku pretože by sme ju neuniesli. Je nás veľa a tak sme potrebovali väčšiu tortu. Odniesli sme ju na moju a Shawnovu izbu pretože Mahon bola na izbe s Aaron a Jackmi a to by nedopadlo dobre. Shawn už bol hore a sedel na posteli. Sadla som si k nemu a pobozkala ho.
"Dobré ráno"povedala som, keď som sa odtiahla.
"Aj tebe"pobozkal ma znovu.
Zavolala som všetkých chalanov a LOX aby priniesli darčeky k nám na izbu a nech niekto privedie Matta. Zaviazali sme mu oči a Aaron ho priviedol. Odviazal mu šatku a v tom sme všetci vykríkli "VŠETKO NAJLEPŠIE MATTY" a poobímali ho. Matt sa na nás pozeral s otvorenými ústami a potom sa usmieval ako slniečko. Bol zlatý. Som rada, že ho poznám a hlavne, že je môj kamarát. Odbalil si darčeky. Bol nadšený.
"Matty tie väčšie darčeky sú v LA aj s oslavou"povedala som.
"Mne stačí, že ste pri mne. Ja už nič viac nepotrebujem"povedal a usmial sa na nás.
"Skupinové objatieee"skríkol Nash.
Všetci sme sa nahrnuli okolo Matta a objali sa. Smiali sme sa.
Matt
Prišiel som do izby a nechápala prečo mi zaviazala oči. Aaron mi odviazala šatku a v tom všetci skríkli "VŠETKO NAJLEPŠIE MATT". Pozeral som na nich s otvorenou pusou a potom som sa usmial. Všetci ma objali a ja som si rozbalil darčeky.
"Matty tie väčšie darčeky sú v LA aj s oslavou"povedala mi Am.
"Mne stačí, že ste pri mne. Ja už nič viac nepotrebujem"povedal som presne to čo som mal na srdci.
"Skupinové objatie"zhúkol Nash a všetci sa okolo mňa nahrnuli a objali sme sa. Smiali sme sa a mne bolo najlepšie na svete. Rozkrájali sme tortu a Nash bol od nej totálne celý zapatlaný. A taktiež aj Am. Akurát tú krmil Gilinsky tak sa nečudujem, že mala tortu aj vo vlasoch. Shawn sa najprv mračil keď si k nej Gilinsky sadol ale potom sa usmieval pretože za ním Am prišla a celá ulepená ho vybozkávala, takže skončil presne tak isto. Na twitteri mi chodilo vážne veľa upozornení od fanyniek. Odpovedal som na všeky pretože dnes som mal vážne úžasnú náladu. Celý doobedie sme strávili u nich na izbe a poobede sme odlietali. Zobral som kufry a odišiel do auta. Na letisku nás čakali fanúšičky a niektoré mi dali aj darčeky, ktoré som si rád zobral. Neberte to tak, že som si ich zobral pretože som nafúkanec alebo také niečo. Lenže keď vám to podávajú tak nepoviete nie. Nechcem aby ste si mysleli, že som nejaký rozmaznaný fagan. Odfotil som sa skoro so všetkými, ktorý so mnou fotku chceli a odišiel si sadnúť do lietadla. Všetky tie darčeky som nahádzal do tašky a niektoré do batohu, ktorý som mal so sebou v lietadle. Mahogany bola strašne nervózna a zároveň natešená.
"Am prosím ťa čo je tej Mahogany?"spýtal som sa so smiechom.
"Nič len sa teší na Luka"povedala.
Aha. Takto. Takže naša Mahogany randí. A s Lukom. No to je zlaté. Luka som si obľúbil je vážne fajn a aj Mike,Cal a Ash. Sadol som si na svoje miesto vedľa Cartera. Vytiahol som nejaké tie darčeky a otvoril ich. V jednom bola veľká krabica Swedish Fish a v druhom zase Sour Patch. V ďalšom som mal beanie do zbierky. Vážne ich mám poriadne dosť. V balíčku bolo ešte pár krabičiek Nerds. V jednom väčšom boli Twinkies. Panebože, zase sa prejem.
"Carter dáš si?"spýtal som sa Cartera a podal mu krabicu už s odbalenými Twinkies. Carter sa ponúkol a s úsmevom mi poďakoval. Najedli sme sa a potom som si dal slúchatká do uší a zaspal som.
Mahogany
Dnes večer sa uvidím s Lukom. Už dnes. Bože som tak šťastná, že nemôžem zaspať. Pristáli sme. My sme pristáli. Chalani z 5sos nás majú čakať v hale. Vystúpili sme z lietadla a zobrali si kufre. Ja s Americou sme išli prvé a oni tam naozaj stáli. Stáli nám otočení chrbtom. Nevideli nás a mne vtedy prišla správa.
FROM LUKEY:
Už ste pristáli? Chýbaš mi. Chcem ťa vidieť. :(
TO LUKEY:
Aj ty mne chýbaš a stojím asi 20 metrov za tebou.
Luke sa otočil a vyvalil na nás teda skôr na mňa tie jeho veľké modré oči. Usmial sa a tak som sa usmiala aj ja. America sa rozbehla ku chalanom. Skočila na Caluma a ten ju objal. Potom prešla k Mikovi a Ashovi. Luke sa blížil ku mne a ja som cítila ako mi srdce bije rýchlejšie a rýchlejšie. Bola som nervózna. Prišiel ku mne a silno ma objal. Všetka nervozita zo mňa opadla. Mala som slzy šťastia v očiach. Toľko som ho nevidela. Chýbal mi.
"Veľmi si mi chýbala"pošepkal mi.
"Aj ty mne"odšepkala som.
Odtiahli sme sa a usmiali sa na seba. Dnes majú chalani koncert. Prvý koncert, kde uvidím Luka v akcii.
America
Skočila som na Caluma a on ma objal. Vyobímala som ho ako keby sme sa nevideli roky. Potom som objala Mika a Asha. Spolu sme odišli do aút. Ja so Shawnom sme išli ku chalanom pretože tam bolo miesto keďže Luke a Mahogany sa chceli prejsť. Nastúpili sme a Calum sa hneď otočil na Shawna.
"Ublížiš jej a je po tebe"pozrel naňho vražedne Cal.
"Neboj sa. Neublížil by som jej. Nikdy. Ľúbim ju"odpovedal Shawn a ja som si schovala hlavu do jeho mikiny. Nasala som jeho vôňu. Voňal úžasne. Ako vždy.
*Takže chcem sa veľmi, veľmi, veľmi pekne poďakovať za tie voty a reads. Skoro mi oči vypadli. Chcela som sa ešte hm.. no chcela som vás poprosiť či by ste si neprečítali príbeh, ktorý píše môj bratranec (pa3kacko). Začal písať len pred chvíľou ale ide mu to dobre. Veľmi vám ďakujem za všetko. Ešte som sa chcela spýtať či nepoznáte nejaké ozaj pekné dievčenské mená, pretože mám novú možno nové postavy a ani zaboha ma nemôžu napadnúť nové mená. Potom som vám chcela povedať, že Nina (Nash sa do nej zaľúbil) sa v príbehu ešte objaví. Neviem presne kedy, pretože sú stále na tour ale akonáhle sa vrátia do Los Angeles bude tam. Ďakujem :) ILY :*
ESTÁS LEYENDO
Life with Magcon boys...
FanficAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..