Nastúpili sme do lietadla a hneď ako sme sa zdvihli zo zeme pozerala som z okna. Pretože keď sme išli do San Francisca samozrejme som zaspala a z mostu som nevidela nič. Po pár minútach bol Golden Gate vidieť skoro celý. Vytiahla som mobil a odfotila si to. Hneď pridala na Instagram. Fotila som most a nechtiac stlačila prechod na prednú kameru. Naskytol sa mi pohľad na zamračeného Shawna, ktorý pozeral do mobilu. Naklonila som sa a videla ako si pozerá môj Instagram. Práve tam bola fotka, ktorú fotil Nash asi pred rokom a bola som na nej s Hayesom. Stáli sme pri bazéne u nich doma a Hayes ma držal okolo pása a dával mi pusu na líčko. Hneď ako videl, že sa pozerám rýchlo schoval mobil.
"Snáď nežiarliš" usmiala som sa naňho a sama vedela, že žiarlil.
"Pfff.. nie" povedal a usmial sa.
Naklonila som sa k nemu a prisala sa mu na pery. Začal spolupracovať a ja som sa do bozku usmiala. Oprela som si hlavu o jeho rameno a on sa mi hral s vlasmi. Raz mi tam spravil taký uzol, že som sa ho 15 minút snažila rozmotať a aj tak márne. Musel mi potom pomôcť pretože by som asi skončila bez vlasov.
"Dnes večer ideme na oslavu Mattových narodenín" pošepkal mi do ucha a ja som sa k nemu viacej pritúlila.
"Dobre"povedala som mu a snažila sa zaspať.
Musím na tej oslave vydržať a neodkvacnúť hneď ako začne. Zaspala som asi 15 minút po tom ako mi Shawn hovoril o oslave. Zobudila som sa na až keď sme pristáli. Zobrala som kufre a ešte rozospatá sa snažila vyjsť do haly a nejako sa dostať do auta. V hale bolo neskutočne veľa fanúšičiek. Zľakla som sa pretože ten krik bol strašný. Shawn ma zobral za ruku a pomohol mi do auta. Chalani prišli asi 10 minút potom čo som nastúpila do auta a ja som sa zase uložila na Shawnovi. Jeho vôňa, jeho tep srdca, jeho dýchanie ma neskutočne ukľudňujú a hlavne uspávajú.
Najprv sme vyložili Mahogany a potom mňa. Shawn išiel so mnou a pomohol mi s kuframi. Cal, Lukey, Mike a Ash už boli u nás. Otvorila som dvere kufre sme položili do chodby a vyzuli sa. Pomaly som išla k mame, ktorá objímala Cala a keď sa od neho odtiahla tak som ju objala zozadu. Trošku sa zľakla a potom sa otočila. Objímali sme sa asi 5 minút a ja som mala slzy v očiach. Mama plakala. Všetko som jej porozprávala a potom jej začal rozprávať Calum. Zobrala som kufre a spolu so Shawnom odišla ku mne do izby a začala si vybalovať.
"Za hodinu musíme byť u nás. Matty má oslavu" povedal mi Shawn a ja som pozrela na hodiny.
Boli štyri hodiny po obede. Vôbec som si to neuvedomila. S mamou sme sa dlho rozprávali a ja mám hodinu na prípravu. Úplne v pohode. Shawn išiel dole za chalanmi pretože niečo hrali a ja som sa išla osprchovať. Umyla som si vlasy a potom ich vyfúkala s fénom. Spravila si ľahké vlny a obliekla sa.(média) Namaľovala som si ľahké tiene a dala si špirálu. Lesk na pery a kvetinovú čelenku do vlasov.
Zišla som schody a postavila sa k Shawnovi.
"Si krásna" pošepkal mi.
"Chalani ideme! A ďakujem" dala som mu pusu na líčko.
Chalani prišli v iných tričkách a skinny si nechali. Obula som si čierne Vansky a čakala na chalanov kým sa obujú. Naskladali sme sa do auta a Ash šoféroval. Prišli sme a párty už bola v plnom prúde.
Išla som zagratulovať Mattymu a dať mu druhý darček, ktorý sa skladal z plyšového dinosaura, poduškou na ktorej som bola ja s ním a kryt na mobil kde sme boli všetci. Mattymu zagratulovali aj ostatní a potom sa mohla párty začať aj pre nás.
Tancovali sme, jedli, pili. Shawn si dal dve vodky. Ja len jednu. Cam, Nash a Tay už mali čo to vypité a Taylor ma prišiel vyzvať do tanca. Prijala som a chvílu sme tancovali na rýchle pesničky a potom pustili nejakú pomalú. Taylor sa ku mne nahol a ja som nevedela čo chce spraviť. Spravil niečo čo by som od neho nikdy nečakala. Pobozkal ma. Nespolupracovala som a hneď sa odtrhla. Videla som Shawna, ktorý celú situáciu sledoval a ako má slzy v očiach. Pozrela som sa mu do nich a on začal krútiť hlavou. Odišiel. Vedela som kam išiel a preto som hneď išla za ním. Otvorila som dvere na jeho izbe a našla ho s hlavou v dlaniach.
"Shawn ja-" začala som ale bola som prerušená tým najzlomenejším hlasom, ktorý som kedy počula.
"Čo ty? Ja som to videl. Ja som ťa ľúbil" povedal a na viac sa nezmohol.
"Shawn ja ťa ľúbim. Neľúbim nikoho iného ale teba. Od prvého okamžiku čo som ťa videla som sa zaľúbila. Milujem tvoj úsmev, tvoju vôňu, tvoje oči v ktorých sa vždy stratím, tvoje objatia, ktoré ma dokážu držať nad vodou, tvoje držanie za ruku, ktoré mi vždy vleje teplo do tela. Milujem na tebe všetko. Vždy keď si sa usmial tak nejak povedome som vedela, že ten úsmev patrí mne. Vždy som sa na teba pozrela a tvoj úsmev sa ešte viac rozšíril. Milujem keď ma objímeš a ja cítim ten pocit bezpečia a bezstarosti. Milujem keď spievaš pretože viem, že miluješ spev. Do spevu vždy dávaš to najviac a vždy zatváraš oči. Milujem keď sa len tak pousmeješ a milujem keď spíš a niekedy sa zo spánku usmievaš. Milujem ťa Shawn a nič ani nikto mi v tom nezabráni. Nemysli si, že sa ma zbavíš. Ľúbim ťa" dopovedala som a po tvári mi stekali slzy.
Nenapadlo ma nič iné len ho pobozkať. A tak som to spravila. Odtiahla som sa a chcela odísť keď ma potiahol za ruku. Objal ma a kolísal sa z jednej strany na druhú.
"Prepáč mi to. Ľúbim ťa" pošepkal a ja som ho ešte raz pobozkala.
CZYTASZ
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..