America
Zobudila som sa ako každé ráno. Len v tielku a kraťasoch som sa dotrepala do kúpeľne. Umyla som sa a potom otvorila dvere na izbe. Pomaly som zišla schody a odišla do kuchyne. Spravila som si raňajky a chcela ich zjesť lenže vtedy niekto zazvonil. Odišla som k dverám a otvorila ich.
"Ahoj Americaaa" zakričali chalani.
"Ahojte" usmiala som sa a pustila ich dovnútra.
Zakotvili v kuchyni a ja som išla za nimi. Prišla som tam a našla Camerona so šľahačkou v ruke. Pokrčila som ramenami a sadla si na stoličku a za stôl na ktorom boli položené moje raňajky. Zakusla som sa do rožku a sledovala chalanov, čo robia. Vyžierali chladničku. Len Shawn sedel vedľa mňa a s pobaveným výrazom ich sledoval.
Stočila som pohľad na jeho tvár. Bol vyspelejší ako predtým ale to je pochopiteľné. Nevidela som ho rok. Bol krajší. A hlavne mal ešte viac vypracované telo ako minulý rok. Pracoval na sebe.
"Am?" zasmial sa a ja som sa pokrútila hlavou aby som z hlavy dostala myšlienky na jeho telo.
"Áno?" spýtala som sa a pozrela sa mu do očí. Lietali mu v nich iskričky a ja som sa v duchu usmievala.
"Chalani sa ťa pýtali, či nepôjdeme na pláž, ale ty si bola očividne zamestnaná sledovaním niečoho" povedal a usmial sa.
"Môžme ísť. Skočím si len pre plavky" povedala som a tanier položila do drezu.
Vybehla som schody a rýchlo vbehla do svojej izby. Obliekla som si plavky a na to hodila kraťasy a tielko. Zobrala som si osušku a išla za nimi.
Stáli pred dverami a obúvali sa. Obula som si žabky a zatvorila dvere. Zamkla som a my sme vyrazili.
"Tak kam ideme?" spýtala som sa a pozrela na nich.
"Na pláž za domom" odpovedal mi Cameron.
Prišli sme pred ich dom a vošli dovnútra. Chalani ma poverili aby som išla zobudiť Ethana s Graysonom. Vbehla som im do izby a uvidela dve sladké spiace tváričky.
"Gray" pošepkala som mu do ucha a on sa ani nepohol.
"Ethan" skúsila som to isté pri druhej dvojičke.
Ani jeden sa nepohol. Skočila som Graysonovi na postel.
"Graysoon, vstávaj" povedala som nahlas a on sa konečne začal hýbať.
"America, čo tu robíš?" spýtal sa ma a ja som sa zasmiala.
"Ideme na pláž a chalani ma poverili aby som vás išla zobudiť" povedala som mu a on konečne otvoril oči.
"Idem ešte zobudiť Ethana" povedala som mu a presne tak isto ako som skočila na Grayovu posteľ skočila som aj na Ethanovu.
"Ethan, vstávaj hneď" skríkla som sa a on sa zľakol a v rýchlosti sa posadil.
"Panebože, America" povedal mi a zasmial sa.
Postavila som sa a nechala ich nech sa prezlečú do plaviek. Išli sme len ja, Shawn, Cameron, Aaron, Grayson, Ethan, Matty a Nash. Jackovci dokončovali album, Carter bol niekde s mamou, Taylor s Jakeom. Hayes bol v New Yorku.
"Poďme decká" zakričal Cameron a Grayson s Ethanom boli o niekoľko sekúnd pri nás. Obuli sa a mohli sme íst.
Zbehli sme schodíky popri dome a ocitli sa na vlastne súkromnej pláži. Chalani ju kúpili pretože sa nemohli ani okúpať bez toho aby za nimi neprišla fanynka. A ja vlastne tiež.
"Poďme" skríkol Cam.
Rozutekali sme sa do vody a prvé, čo sa stalo bolo, že ma spláchla vlna a ja som bola hneď mokrá. Chalani na tom boli rovnako len Shawn stál ďalej od vody a bol suchý.
"Shawn?" pozrela som naňho a on sa usmial.
Vrátili sa mi všetky spomienky na túto pláž. Úplne všetky. A skoro všetky boli s ním. Ja som to jednoducho nevydržala a rozutekala sa k nemu. Skočila som mu okolo krku a pevne ho k sebe tlačila.
Zatočil so mnou a ja som sa snažila potlačiť slzy, ktoré sa mi tlačili do očí pri všetkých tých spomienkach. Stáli sme tam v objatí. Mala som obmotané nohy okolo jeho pásu. On mal jeho ruky obmotané okolo môjho pásu a držal ma čo najpevnejšie. Boli sme vo svojej bubline a nikto nás nemohol vyrušiť. Vždy mu patrila jedna časť mňa. Jedna časť môjho srdca.
"Chýbal si mi" povedala som mu.
"Aj ty mne. Ani nevieš ako" pošepkal mi a zovrel ma ešte viac ako predtým.
Pustil ma a ja som z neho zoskočila. Usmiala som sa naňho. Nevedela som vyjadriť svoje emócie po tom, čo sa práve stalo. Len sme sa na seba usmievali a potom odišli za ostatními.
**
Celý deň sme strávili na pláži. Chalani rozhodli, že budem spať u nich. Zavolala som mame a všetko jej povedala. Na večeru sme objednali čínu a prvý kto sa ujal jedenia bol samozrejme Matty. Najedli sme sa a potom mal byť maratón Harryho Pottera. Nemala som s tým problém a tak som si sadla vedľa Shawna na sedačku. Aaron zapol jednotku a ja som do toho bola pekne zažraná. Keď Aaron púšťal dvojku všimla som si, že má Shawn položenú jeho hlavu na mojich nohách a pozerá na Aarona, ktorý úspešne aj po tme zapol dvojku. Ruky som si položila na jeho hruď. Hneď ako som sa ho dotkla pocítila som známu elektrinu. Ruky som neodtiahla. Nechala som ich tam položené ale vedela som, že Shawn zaregistroval čo robím.
"Nevadí ti to?" spýtal sa a myslím, že mieril na to, že má položenú hlavu na mojich nohách.
"Nie" usmiala som sa a začala sa mu hrať s vlasmi.
Zasmial sa a zase sa otočil tak aby videl na telku. Ja som ruky stiahla a pozerala tiež.
_________________________
Ajajaj! Tu už sa niečo deje. Ale nebude to také ľahké.Dúfam, že sa vám časť bude páčiť.
DU LIEST GERADE
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..