Глава 2 - Рокли, шотове и пяна парти

870 112 193
                                    

МОЖЕШЕ И ОЩЕ ВЧЕРА ДА БЯХ КАЧИЛА ТАЗИ ГЛАВА, АКО НЕ МИ БЯХА МИНАЛИ СТО И ОСЕМДЕСЕТ МИНИ ТОРТИЧКИ ПРЕЗ РЪЦЕТЕ И НЕ СИ БЯХ ОТКАРАЛА ПОВЕЧЕ ОТ 12 ЧАСА В ПРАВЕНЕТО ИМ.

ТАЗИ ГЛАВА Е ДЪЛГА, СЪРАТНИЦИ, И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО МИЦА ПОЛУДЯ.

ЕНИУЕЙЙЙ, ЛОВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖООООЙЙЙ


*Емина*

След онази среща в бара повече не го бях виждала и това ме влудяваше, защото исках пак да го видя. Не бях спокойна. Където и да ходех все за него се оглеждах, но съдбата така и не искаше с него да се окажем отново на същото място. Бях толкова отчаяна, че дори ровех в снимките от местните заведения да не би случайно да е качил снимка от някое от тях, за да мога поне профила му да намеря. Бях като обсебена от него, че дори и сега в банята просто седях и си мислих за него и можех да си откарам и цяла вечер тук, но вече водата вече намаляваше на и аз приех това като знак, че бе време да излизам вече, а сестра ми щеше да ме псува за това че бях изхвабила всичката вода. Въздъхнах и я спрях, а после се увих в хавлиите. Тъкмо излизах от банята, когато мама си влезе в стаята ни сякаш си беше вкъщи.

-        Сестра ти къде е, бре, сине?

-        Ооо, като влизах да се къпя я оставих на терасата да пуши и да говори с Таша. Сигурно си е още там.

-        Ама, не ми викай! Анастасия! Не ми викай само! Не съм аз виновна, че не можа да дойдеш, защото не те пуснаха отпуск! Не ми разваляй почивката, защото ще започна да викам и аз! – и точно в това време и сестра ми потвърди тезата ми. Надникнах и я видях да обикаля нервно терасата, разлютяна и с цигара в ръка.

-        Да, отвън е.

-        Не ми викай ти казах! Ще ти затворя. Не няма. Ще ти затворя. Ти на мен такъв тон няма да ми държиш! Оооо, еби си майката и не ме занимавай повече с глупости. Не. Точка. Не ми говори повече. Не. Не. Забрави. Не. Не те слушам. Аз излизам да пия и да се забавлявам и ти няма да ми пречиииш! Няма да ми пречиш, защото ние дори нямаме връзкааа!

-        Не е за вярване до къде стигнахте само защото ви е страх да кажете на баща ви, че правите секс. – мама въздъхна, клатейки глава.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora