Глава 51 - Лепа и човекоядците

662 94 144
                                    

ТАЗИ ГЛАВА Е С ИСТОРИЯ, СЪРАТНИЦИ. И ИСТОРИЯТА ЗАД Е СЛЕДНАТА - МИНАЛАТА ИЛИ ПО-МИНАЛАТА СЕДМИЦА (НЕ ПОМНЯ ВЕЧЕ) КАКА ВИ СЪНУВА МУТАНТИ ЧОВЕКОЯДЦИ И КОГАТО СЕ СЪБУДИ РЕШИ, ЧЕ ТОВА БИ СЕ ВПИСАЛО СТРАХОТНО ТУК.

И ПОНЕЖЕ СТЕ ДОБРИЧКИ И АЗ МНОГО ВИ ОБИЧАМ РЕШИХ ДА ВИ Я ПУСНА ОЩЕ ДНЕС, ХИХИ. 

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО ЛЕПА Я БЕШЕ СТРАХ И НАМЕНЯ ГО ОТНЕСЕ, ХИХИИИ. 

ЕНИУЕЕЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОООЙЙЙ



*Лепосава*

Влязохме у тях и първата ми работа бе да пишкам и после се слях с дивана.

- Искаш ли вино?

- Неманя, ще те разочаровам, ама краката точно днес не можеш да ми ги отвориш, но иначе искам.

- Не питам заради това. Знам, че си в цикъл, не съм малоумен. – замълчах си след отговора му и той се появи с две чаши вино в ръце и се настани до мен на дивана. Подаде ми едната и аз му се усмихнах в знак на благодарност. Чукнахме чаши и аз отпих от хубавото домашно червено вино.

- Ти какво искаш да поръчам?

- Нямам претенции. Само да не ми поръчаш някоя супа.

- Пффф, аз от китайското ям ориз, спагети, пиле в сладко-кисел сос, пикантното пиле и пиле с бамбук.

- Поръчвай това тогава.

- А, нещо сладко искаме ли?

- Мама е направила от онази торта.

- Онази дето е с Плазма и шоколад? – очите ми светнаха.

- Същата.

Боже, не я познавах, но обичах тази жена. Готвеше превъзходно, сладкишите ѝ и те бяха превъзходни, и синът ѝ и той.

- Боже, започвам да обичам майка ти все повече и повече. Много добра женица.

- И държа да отбележа, че я направи само защото ѝ споменах, че ти си я харесала.

- Говориш с майка си за мен? – това ме озадачи. Говорил е за мен с майка си. Защо?

- Не е расла в гората. – завъртя очи. - Апартаментът е пълен с руси косми, не е трудно да се сети. И не сме си говорили за теб, просто се озадачи, когато видя, че сме изяли половин торта с теб.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt