Глава 9 - Моята Емили

679 99 114
                                    

ЗДРАВОООО, СЪРАТНИЦИИИ! КАКО СТЕЕЕ?  КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И ТЯ ЩЕ ВИ, ЗАЩОТО Е ЗАРЕДЕНА С ДУХА НА МИЦА, ХИХИИ. 

АКО ТОВА Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ  - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО БЕОГРАДЧАНКИТЕ ТОТАЛНО СА ПОЛУДЯЛИ И НАИСТИНА НЕ СА НОРМАЛНИ, ХД. 

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙЙ!


*Емина*


Не знам какво случи, но както си бяхме весели и се целувах той охладня и с това и моето настроение си замина. Изпрати ме до хотела, но така и не се върна с мен, което после се разбра, че е защото Лепа и Бобан се бяха наиграли и тя вече си беше в нашата стая. Даже вече се приготвяше и за лягане.

- Охо! Как мина?

- Добре...до едно време. - въздъхнах и това до една степен помрачи опиянената ѝ усмивка.

- Защо до едно време?

- Питах го дали ще се виждаме пак като се прибера. - осведомих я докато се събличах и я видях да мига в моя посока на огледалото.

- Е, ти си много зле! Честно!

- Е, какво толкова?

- Трябва той да те пита, той да иска да се вижда още с теб. В никакъв случай не трябва да показваш на един мъж, че се привързваш към него още в началото. Виж, че са прости същества, това ги плаши.

- Ама, въпросът ми беше съвсем безобиден. И не е като и той да няма нещо към мен, защото го виждам как ме гледа. И усещам и как ме целува.

- Целували  ли сте се? Добре, има надежда значи.

- Да, цели три пъти. Веднъж в стаята след като се събудих понеже отново сънувах шибаната сватба и получих пристъп и после още два пъти навън.

- Секс правихте ли?

- Не.

- Добре, подръж го още на сухо и не му обръщай никакво внимание. Пак ще клъвне. И този път ще е завинаги. - отметна завивката на леглото и се настани вътре.

- Отивам да си измия зъбите и идвам.

- Океййй. - зомбира се в телефона си, а аз влязох в банята и измих лицето си и зъбите отново. Когато се върнах в стаята Лепосава беше още на телефона си и аз се настаних до нея.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant