Глава 65 - Секси сеньорита

712 85 55
                                    

ПРЕБОРИХ И ТАЗИ ГЛАВА, СЪРАТНИЦИ, И МНОГО, МНОГО, МНОГО, МНООООГО СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА. КАКТО ЩЕ ЗАБЕЛЕЖИТЕ ОТ НЕЯ ВЕЧЕ ВЪРВИМ КЪМ ФИНАЛ  И МАКАР И ДА ИМАХ ДРУГИ НЕЩА ЗАПЛАНУВАНИ МИСЛЯ, ЧЕ Е ВРЕМЕ ДА ГИ ОСТАВЯ НАМИРА И ДА НЕ ГИ МЪЧА ПОВЕЧЕ, ЗАЩОТО И БЕЗ ТОВА СТАНА ПРЕКАЛЕНО ДЪЛГА ВЕЧЕ.

ТА, АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НА НЕМА НАДЕЖДАТА УМИРА ПОСЛЕДНА, ХИХИ. 

ЕНИУЕЕЕЕЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮЮ

ЕНДЖООООЙЙЙЙ



*Лепосава*

(Две седмици по-късно)

Наказанието ми отпадна веднага след като доведох Нема вкъщи и вече се бях завърнала към нормалния си живот. Ходех по участия, виждах се и с приятели, бях свободна да нощувам у Нема или той нощуваше вкъщи и нещата нямаше как да бъдат по-перфектни. Никога досега не съм била по-щастлива и спокойна от сега и просто се радвах на хубавите дни и връзката ми. Самостоятелната песен на Нема беше излязла, както и моята и се радваха на огромен успех, а към дуетът ни предстоеше да бъде заснет и клип, а през това време записвахме и още един, който беше малко по-различен от предходните и беше в малко по-модерен стил, но той щеше да излезе чак на пролет. И днес, макар и да беше последното нещо, което искаше, на Нема щеше да му се наложи да гостува с мен при Огнен по случай песните ни и обявяването на връзката ни, което се случи вчера. И без това папараците ни спипаха и щеше да се разбере рано или късно решихме поне да го направим ние двамата, и разбира се, новината гръмна на секундата. Това беше първата ми публична връзка и мислех, че ще бъде по-тежко, но всъщност не усещах никаква разлика.

- Бебеее, излизам аз! – провикнах се от коридора вече обута, но отговор така и не последва. Този път  поне не се беше зомбирал в играене на компютъра, защото не чувах изстрели. Въздъхнах и отидох в кухнята, а него заварих пред лаптопа, но този път гледаше коли. Подобно на вчера. И онзи ден. И по онзи ден. – Пак си се зомбирал.

- А, какво? – успя да отдели очи от екрана и ги впери към мен, аз поклатих отчаяно с глава.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin