Главата 54 - Първата целувка

643 88 87
                                    

ОТНОВО МЕ НЯМАШЕ ДЪЛГО ВРЕМЕ, СЪРАТНИЦИ, НООО ЗНАЕТЕ КАК Е ПОЛОЖЕНИЕТО. В ЗНАК НА ИЗВИНЕНИЕ ВИ ПОДНАСЯМ ЕДНА ДЪЛГА ГЛАВА, КОЯТО СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А ТЯ ЩЕ ВИ И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ВМЕСТО ДА ПИША КУРСОВА ПИША КНИГИ. МДААА, ПОЛОЖЕНИЕТО Е ТЕЖКО, АМА КОТ' ТАК'О'А

ЕНИУЕЕЕЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОООООЙЙЙ


А, И ЩЕ ВИДИТЕ НАГЛЕДНО КАК ДЖУДЖИ ХВАЩА МОРКОВА НА КОКИ, ХИХИ


*Лепосава*


Събудих се през нощта и тялото ми беше изтръпнало приятно от дивия секс по-рано. Изобщо не ми се ставаше, ако трябва да бъда честна, защото се бях затоплила от тази печка до мен, а и освен това приятелката ме болеше, но беше за доброто и на двама ни да успея да се измъкна и нашите да ме намерят в моята стая. Отметнах завивките от себе си и се изправих са малко затруднение. Погледнах спящия Неманя до мен и се подсмихнах. Определено уроците си казваха думата, защото това одеве беше в топ три в класацията ми за най-горещ секс, който съм правила и трите пъти бяха с него, но този път дори не беше пиян и се представи така сякаш беше на бутилка уиски и няколко шота. Отместих поглед и се заех с това да търся дрехите си. Първи успях да намеря прашките си и си ги обух, а после съзрях и сутиена си, но за него щеше да ми се наложи да се изправя.

- Ммм, къде отиваш? – промърмори сънено зад мен и аз замръзнах. Не знам как го правеше, но винаги ме усещаше, когато ставах.

- Трябва да се връщам в стаята ми, Нема. – обърнах се и му се усмихнах, слагайки ръка върху гърдите му.

- Не, оставаш при мен. Искам да те гушкам. – просто отсече и в следващия момент една мъжка ръка се обви около талията ми и ме дръпна обратно на леглото. Доообреее, това беше ново. – Повече няма да бягаш от мен. – думите му не оставиха никакво място за спор от моя страна и просто ме придърпа още по-близо до себе си и аз нямах друг избор освен да въздъхна, да се примиря със съдбата си и да затворя очи. Света Петке, моля те, нека тате да не е на проверка по стаите на сутринта.

...

Когато се събудих първоначално бях объркана от факта, че усещах друго тяло притиснато в мен и бях прегърната на всичко отгоре, но после започнах да осъзнавам какво се случва и си спомних, че Неманя ме отвлече тази нощ. Това всъщност беше третият път, в който спяхме заедно само, че този беше различен по някакъв начин. Не знам какво му беше различното, но се усещаше по друг начин и дори изпитвах още по-странното желание да се сгуша още повече в него и да заспя отново. Мисълта беше примамлива, но рискът беше прекалено голям.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Where stories live. Discover now