ЗДРАВЕЙТЕ-ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! ПРЕДИ ДА ЗАПОЧНА С МОИТЕ ГЛУПОСТИ ИСКАМ ПЪРВО ДА ПОЖЕЛАЯ УСПЕХ НА X_Riyaa_X НА ИЗПИТА!И СЪЩО ТАКА ЩЕ ИЗПОЛЗВАМ ВРЕМЕТО И ДА ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА ТОВА, ЧЕ МИ ПОМОГНА С ДИАГНОЗАТА НА СЛОБА И ГО НАПРАВИ ТОВА, КОЕТО Е СЕГА, ХД.
ТАААА, НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ, И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ДУМАТА "НЕЩО" И ИЗРАЗЪТ "НЯМАШЕ ДА ГО ПРЕЖИВЕЯ" СА КЛЮЧОВИ ЗА ТАЗИ ГЛАВА,ХД.
ЕМИНА НЕ СИ ДАВА КАРТИТЕ, ЯСНО?!!!!!
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙЙЙ
*Емина*
Не спряхме да си пишем цял ден. Даже ми беше неествено, но беше сладко. Малко ме връщаше в тийейджърските ми години, не че от тогава се бе минало кой знае колко време, но отново се чувствах като влюбена тийнейджърка и това определено беше освежаващо.
- Емина, остави за малко този телефон и ми кажи най-накрая какво ви се яде със сестра ти, за да кажа на Шейла да го сготви за довечера! - мама повиши тон и това ме сепна. Спрях да пиша съобщението си по средата и вдигнах поглед, но не бях чула абсолютно нищо от това, което бе казала. И ако кажех, че не съм чула щеше да стане грандиозен проблем, но ако пък се направех, че съм чула не знаех как това щеше да ми се отрази, защото не бях чула реално и можеше и да се съглася на това да ми вземе колата например. Или нещо още по-лошо, като например да е решила да ме накара да спра да правя ритуали и ми вземе картите. Ей, това вече нямаше да го преживея. В крайна сметка тази дарба не случайно се беше паднала на мен. И макар и мама да не познаваше биологичната си майка в този живот една врачка ми беше казала, че имаме вещерски ген и той се е предал на мен. Предпочитах да се считам като Бял маг, защото черната магия бе нещо, което ме плашеше, ако трябва да бъда честна и нещата, които правех бяха напълно безобидни, но картите не си ги давах.
- Извинявай, какво? Не те чух. - в крайна сметка си признах, защото ми се стори като най-малкото зло и мама извади орловия поглед.
- Аз щях да се изненадам, ако ме беше чула. Попитах какво искате със сестра ти за вечеря.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)
Любовные романыДве сестри - уж толкова еднакви, а толкова различни. Сънувам го и манифестирам откакто се помня. Не минаваше и ден, в който да не го търся и да не мечтая за повторната ни среща и тя най-накрая дойде. Срещнахме се едно лято в Будва, но романсът ни т...