ОП, ОП! ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА (А, ТЯ ЩЕ ВИИИ) И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЕМИНА И ЛЕПА ЗАРАБОТВАХА И КАТО ЗОНА ЗА ПОЗДРАВИ И ЕДИН ОПРЕДЕЛЕН ПОЗДРАВ МОЖЕ И ДА СЕ СБЪДНЕ, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙЙ
*Лепосава*
Целият Тикток беше пълен с мемета от снощното ни гостуване и аз се кисках на тях цял ден. Най-любимото ми беше от "Или или" и по-конкретно частта на Нема и беше компилация от всички пъти, в които бе избрал мен и обикновено бяха на тематика "чехъл".
- Ох, пак ли киснеш в Тикток? - сестра ми изпуфтя.
- Бяха ме тагнали да ново клипче. Виж. - завъртях телефона и ѝ показах именно онова клипче, а нейните физиономии бяха един път.
- Дали не си го дресирала, обаче. - засмя се.
- Не съм, бре. Честна дума.
Искаше ми се да мога да да си присвоя заслугите, но този път не бях аз виновна.
- Значи е якоо влюююбен. Въпреки, че даже и това не е гаранция.
- Бе, влюбен е. Ако беше влюбен в мен онази вечер като спахме заедно щеше поне да опита нещо, а не да не смее да ме погледне и да бяга в другия край на леглото. - завъртях очи.
- Ааа, ти да не би да искаше да направи нещо?
- Той е по-малък. Аз с по-малки не спя. Все едно не ме познаваш.
- Не се заричай. Изобщо не се заричай, защото се гледате с влажни очи постоянно. И ако не изпитваше нищо към него ти нямаше да се набуташ в неговото легло.
- Много пък разбираш ти. - озъбих се, отново въртейки очи.
- Отрицанието е първата фаза, систър. - засмя се и изпуши дима от цигарата си, а аз се нацупих и реших да сменя темата. И излязох и от ТикТок, за да отворя Инстаграм и да видя и там какво се случва.
- Вие довечера ще идвате ли последно?
- Да, може да минем за малко. Ама, няма да има някакви пубертети, нали?
- Какви пубертети, бре Емина? Моите колеги ги знаеш, пиянистите ще са, полиинструменталистите, и Неманя,и Лука от първи курс. Това ще сме.
CZYTASZ
Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)
RomansДве сестри - уж толкова еднакви, а толкова различни. Сънувам го и манифестирам откакто се помня. Не минаваше и ден, в който да не го търся и да не мечтая за повторната ни среща и тя най-накрая дойде. Срещнахме се едно лято в Будва, но романсът ни т...