Е, СЪРАТНИЦИ, СЛЕД КРАТКОТО МИ ОТСЪСТВИЕ СЪМ ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ГРУЙЧ СА ВЪЗМОЖНО НАЙ-ТОЛЕРАНТНОТО БИВШЕ МАФИОТСКО СЕМЕЙСТВО, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙ
*Неманя*
Oще не бях толкова пиян и затова просто си седях кротко и пиех, говорейки си със Слоба и гледах момичетата как танцуват. Лепа и сестра ѝ тъкмо танцуваха и пееха една от старите песни на Лепа Брена и се вживяваха, а Слободан се включваше със свирене с пръсти.
- Joj, joj, Miki, Miki joj sve bih duso dala kad bi bio moj Joj, joj, Miki, Miki joj ma prevaricu, namignucu al' ces biti moj! Joj, joj, Miki, Miki joj sve bih duso dala kad bi bio moj Joj, joj, Miki, Miki joj ma prevaricu, namignucu al' ces biti moj! - Prevaricu duso, prevaricu svee samo da me ljube usne medeene! Skinucu sa neba sjajne zvezdiceee samo da me grlis, moja srecicee! Joj, joj, Miki, Miki joj sve bih duso dala kad bi bio moj Joj, joj, Miki, Miki joj ma prevaricu, namignucu al' ces biti moj! Joj, joj, Miki, Miki joj sve bih duso dala kad bi bio moj! Joj, joj, Miki, Miki joj ma prevaricu, namignucu al' ces biti moj!
Разговорът ми с него, обаче, замря в момента, в който някой ме дръпна за ръката и секна изречението ми по средата. Вперих поглед към Лепа, която не спираше да ме дърпа.
- Хайде, ставаййййй. Ставайййй! Бързоооо!
- Остави ме, де. Нямам ноти още.
- Ставай да танцуваме, защото ще ти се разсърдя, ама така ще ти се разсърдя, че няма да ти проговоря повече.
Въздъхнах и се изправих, вземайки и уискито си, което изпих на екс, а тя се усмихна доволно. Емина също беше вдигнала Слоба и вече нямаше седящи на масата.
...- Mlađi! Mlađi, treba mi neko malo mlađi! Ma, nemaš ti što ima mlađi! Poljubac slađi! Mlađi, treba mi neko malo mlađi! Ma, nemaš ti što ima mlađi zato izađi, stariji si pa se snađi! – Лепа, както винаги беше във вихъра си, приятно почерпена и отпусната, подобно на мен и танцувахме отново заедно. И това ми беше липсвало, да му се не види. Много ми беше липсвало. Както ми беше липсвал и начинът, по който триеше тяло в мен докато танцуваше и се отпускаше в ръцете ми.
(По-млад, трябва ми някой малко по-млад! Нямаш нищо от това, което има по-младия! По-сладка целувка! По-млад, трябва ми някой малко по-млад! Нямаш нищо от това, което има по-младия, по-стар си, че намериш пътя!)
ESTÁS LEYENDO
Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)
RomanceДве сестри - уж толкова еднакви, а толкова различни. Сънувам го и манифестирам откакто се помня. Не минаваше и ден, в който да не го търся и да не мечтая за повторната ни среща и тя най-накрая дойде. Срещнахме се едно лято в Будва, но романсът ни т...