ШЕСТИ ДЕН ПОДРЕД? ДА, ДА, ЗНАМ, СЪРАТНИЦИ, ЗНАМ.
ТАЗИ ГЛАВА Е МЪНААААЧКО ПО-КЪСА, НООО ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО, ХД.
ВЪПРЕКИ ТОВА СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЛЕПА ЩЕШЕ ДА УСЕТИ, АКО СЕ ИЗЧЕРВЯВА, НАЛИ?
ЕНИУЕЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙ
А,КЛИПЧЕТАТА НА НЕМАНЯ ЩЕ БЪДАТ КАЧЕНИ В ГРУПАТА, ЗАЩОТО СА ОТ ТИКТОК И НЕ МОГА ДА ГИ КАЧА ТУК.
*Лепосава*
Бях свикнала да бъда будена по най-различни възможно начини, но да буда събудена от крещящата си майка след участие определено не беше от най-хубавите ми събуждания. И я чувах дори на втория етаж. Извъртях се, ръмжейки и ударих възглавницата си с с юмрук и дори предприех отчаяни мерки, които се състояха в това да запуша ушите си с възглавниците, но това стори малко в това да ме предпази от майчините децибели. Добреее. То беше ясно, че нямаше да се спи повече. Взех си телефона и отворих тикток, а първото клипче, което видях ме изненада приятно. Беше Неманя. Увеличих звука на телефона си и се наместих по-удобно.
- Представи си, че някой ти дава втори-трети шанс и отново, и отново, и отново, и отново. - на всяко "отново" се удряше по главата. - И всеки път правиш същата глупост. Представи си, че те обича с цялото си тяло, че ти си всичко което е имала, единствената любов, която е имала и ти само удряш дъното.
Бях истински впечатлена от актьорската игра, а тръпките полазиха гръбнака ми и усетих как настръхнала цялата.
- Dozvola za ljubaaaav nek mi bude oduzetaa kad sam je isterao iz mog sveeetaa. Zbog meenee jednu ženu duša boliii. Ne dajte nikog više da me voliii. - гласът му стана по-тих към края, както и нежната акустична музика, а аз бях още по-настръхнала. Емоцията му беше толкова силна, че дори аз я усетих и успя да пречупи темерута у мен. Много малко бяха певците, които успяваха да извадят такава реакция от мен, но той го правеше с лекота.
Усмихвах се докато харесвах клипа, а после написах в коментарите едно "Svaka čast, dećko." придружено с няколко влюбени човечета. От чисто любопитство отворих прифила му и първото нещо, което направих бе да го последвам, но ми докривя когато видях колко малко последователи имаше. Заслужаваше много повече. Този талант трябваше да стигне до максимално много хора.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)
RomanceДве сестри - уж толкова еднакви, а толкова различни. Сънувам го и манифестирам откакто се помня. Не минаваше и ден, в който да не го търся и да не мечтая за повторната ни среща и тя най-накрая дойде. Срещнахме се едно лято в Будва, но романсът ни т...