Глава 52 - Яко си изплискала легена, кълна се

723 90 210
                                    


Е, СЪРАТНИЦИ, ОТНОВО МЕ НЯМАШЕ, НО ДНЕС СЪМ ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА,  АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО ЛЕПА СМЕНИ ТРИ РАЗЛИЧНИ НАЧИНА ЗЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА МЪКИТЕ СИ И АЗ МИСЛЯ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАМ ОТ ТЯХ, ЗАЩОТО ИНАЧЕ НЕ КАКВО ЩЕ ПРАВЯ С ТАЗИ ГАДНА СОЦИАЛНА ПСИХОЛОГИЯ. 

КЪДЕ МИ БЕШЕ АКЪЛЪТ ЕДНО ВРЕМЕ ДА СЕ ОПЛАКВАМ ОТ ГЕОГРАФИЯТА И ИСТОРИЯТА НЕ ЗНАМ, АМАААА СТИСКАЙТЕ ПАЛЦИ ДА ОЦЕЛЕЯ, ЗАЩОТО ИНАЧЕЕЕЕ ЩЕ МИ ИДВАТЕ НА ИЗНАСЯНЕ. 

ТА, ТАКАА....ТОВА ИСКАХ ДА ВИ КАЖА

СЕГА ВЕЧЕ

ЕНУЕЕЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОООООЙЙЙ

*Лепосава*

Мамка му, мамка му, мааамка муууу! Идеше ми да се хвърля от някъде. Никога през живота си не съм чувствала по-унизена от сега. Скрих се в стаята и изобщо не съобразих, че той още спеше, защото треснах вратата и това го събуди.

- Мммм, какво пак? Пак ли някой човекоядец? – измрънка сънено, когато ме видя залепена за вратата и видимо ужасена и плачеща.

- Не! – подвикнах шепнешком. – По-лошо! Майка ти! И ме видя гола!

Успях да се отлепя от врата, за да започна да си търся дрехите.

- Jebote, Как можа да не ми кажеш, че си е вкъщи? Видя ме гола. Гола! По цици, защото ти си ми свалил сутиена през нощта! Добре, че поне гащи имах!

- Какво не съм ти казал, бре? Ти през нощта даже специално ме събуди, за да ми кажеш. – измрънка, търкайки очите си, за да се отърве от съня.

- Не ми философствай, а ставай да ми намериш сутиена, защото само ти знаеш къде си го метнал. – продължавах да шепна нервно.

- Успокой се. Нищо не е станало. Майка постоянно вижда голи хора в работата.

И това трябваше да ме успокоява ли? Мамка му, щях да се разплача. Всеки един момент щях да се разплача

- Не ме интересува!

Ето затова никога не нощувах в чужди домове. И това щеше да ми е за урок повече да не го правя, защото сега не можех и да се измъкна. А, исках да се измъкна, за да не бера още срам, ако вземе че ме види.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora