Глава 18 - Наказание

645 99 85
                                    


ОТДАВНА НЕ СЕ БЯХ ПОДВИЗАВАЛА ТУК, НООО ЕТО МЕЕЕЕ! КАКА ВИ Е ТУКККК! ПРИ ТОВА С НОВА ГЛАВА ЗА ВАСССС! 

НАДЯВАМ СЕ ДА СЕ ПОЗАБАВЛЯВАТЕ СЪС СТРАДАНИЕТО НА КАКА ВИ ЕМИНА, ХД И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО БАТКО ВИ СЛОБА Е НЕПРОБИВАЕМА СТЕНА И ЕМИНА НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ ПРЕЗ НЕГО, ХД. 

ЕНИУЕЕЕЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙЙ


*Емина*


- Разкажи ми за нас. Какви сме били?

- Не помня много, но това което знам от сънищата и от мама е, че съм била още малка, когато сме се запознали и сме тръгнали. Ти си бил войник, крили сме се от нашите. После вече, когато са разбрали сме се оженили, била съм на седемнадесет тогава. На осемнадесет вече съм забременяла и родила първото ни дете, момченце, казвало се е Никола. Шест години по-късно сме имали и момиченце, Милица. Тоест майка ми сега. Знам, че звучи налудничаво и е объркващо, но с времето ще свикнеш. Да се надяваме.

- Налудничаво е, но го приемам изненадващо добре...чак аз самият аз се изненадвам. Пък и е готино.

Наистина го приемаше изненадващо добре...вече.

- Готино? - вдигнах поглед към него

- Да бъдеш отново с жената, с която си бил и преди. Хубаво е. Пък и обяснява много неща. Но все още не разбирам как това нещо е възможно.

Взех ръката му и я обърнах с дланта към мен и започнах да следя линиите по тях с пръст.

- Ммм, никой не може да го обясни точно, но си представи една душа, която се разделя на две. - нарисувах една въображаема черта по средата на дланта му сякаш това беше душата, за която говорех. - Тези две половинки си намират обитатели и понеже не могат една без друга не спират да се търсят и тъгуват една за друга. Това са пламъците близнаци. Или иначе казано нас. Тях нищо не може да ги раздели, винаги намират път един към друг, било то в различно измерение или живот. Те винаги ще се намерят и разпознаят. Както се познахме ние двамата. Е, аз те познах, ти все още не беше преминал през духовно пробуждане.

- А, как може да разбереш дали някой е наистина твой пламък близнак освен ако не го помниш, както ти ме помнеше?

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin