Глава 47 - Най-добрия ебач

758 84 219
                                    

ЕТОООО МЕЕЕЕ, ЕТО МЕЕЕ, СЪРАТНИЦИИИИ, ТУК СЪМ С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А ТЯ ЩЕ ВИ, ЗАЩОТО Е ПО-СКОРО ЗАБАВНА И ЩЕ РАЗБЕРЕМ ВЕДЪЖ ЗАВИНАГИ КОЯ СЕСТРА ШОФИРА ПО-ДОБРЕ, ХД.

АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЕМИНА Е ОТПРАЛА СТРАШЕН ЗАДНИК И СЛОБА СЕ ОБНАДЕЖДИ, ХДД.

СЪЩО ТАКА, ДНЕС ЕДИН МНОГО СПЕЦИАЛЕН ЧОВЕК ИМА РОЖДЕН ДЕН. ТОЗИ ЧОВЕК И ВЕРЕН СЪРАТНИК ВЕЧЕ ГОДИНИ НАРЕД И ИСКАМ ДА МУ КАЖА, ЧЕ ГО ОБИЧАМ МНОГО, МНОГО, МНООО, МНОГОООО!

X_Riyaa_X, ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, МАЦКА! БЪДИ МНОГО, МНОГО, МНОГОООО ЗДРАВА, ЩАСТЛИВА, КЪСМЕТЪТ ДА Е ВИНАГИ ДО ТЕБ И ТИ ПОЖЕЛАВАМ ЕДНА ГОРЕЩА ЛЮБОВ С ПРАВИЛНИЯ ЧОВЕК. АБЕ, С ДРУГИ ДУМИ ПОЖЕЛАВАМ ТИ ДА СЕ СРЕЩНЕШ ТВОЯ КАЛОЯН ;). ОБИЧАМ ТЕ!

СЕГА ВЕЧЕ СПОКОЙНО МОГА ДА КАЖА:


ЕНИУЕЕЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖООООЙЙЙ




*Лепосава*

Изпихме си кафетата и с Емина се качихме нагоре, за да се приведем поне малко в ред.

- И как така Неманя пренощува у нас?

- Не питай мен. И аз бях изненадана сутринта, като видях. – отговорих, въздъхвайки докато се обличах.

- Радвам се, че си размислила, обаче.

- За кое? – вирнах вежда, клатейки глава объркано.

- За това, че размисли и не го заеба. Има потенциал момчето. Виж, че е като бял лист хартия. Възползвай се от това, да му се не види. Сериозна съм. Има нещо в него. Лъха на доброта и искреност, въпреки че аурата му е толкова замърсена, че ми става жал. Както и твоята. Вземи някакви мерки, моля те.

- Емина, прекалено малко кафе съм изпила, за да водим този разговор в момента. Не ми се говори и не ми се слуша за твоите спиритически простотии точно сега. Моля те.

- И все пак съм сериозна. Хвани го и го научи, а не просто да тичаш при него, когато сте пили, защото това го обърква и се отразява зле на самочувствието. Никой не иска да бъде желан само когато е употребил алкохол.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin