Глава 40 - Май по-често трябва да те напивам

651 90 111
                                    

ЗНАЧИИИ, АКО СЕ ОПЛАЧЕТЕ ОТ МЕН ПРОСТО НЕЕЕ ЗНАМММ.

И ДНЕС ВИ РАДВАМ С НОВА И ДЪЛГА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, ТАКА КАКТО ЛЕПА ИСКА ОТНОВО ДА СЕ УЧИ НА РЪЧКА, НО ЗА ДА НАПРАВИ ТОВА ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНЕ ДА ДЪРЖИ СКОРОСНИЯ ЛОСТ ПРАВИЛНО, А НЕ КАТО НЕЩО ДРУГО, МХММММ.

ЕНИУЕЕЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖООООЙЙЙ

*Лепосава*

Не очаквах, че ще заспя този път, но, да му се не види, бях изморена. Постарах се този път да засека и когато отиде за презервативи беше осем и половина почти, а после когато свършихме часовникът показваше девет и двадесет. Този малкият определено ме изненадваше приятно. Той все още спеше до мен и беше сложил ръка на корема си докато гърдите му се издигаха и спускаха равномерно с всеки новопоет дъх. Погледнах часовника отново и видях, че беше почти дванадесет часа и беше време да се прибирам. И наистина мислех да се прибирам, защото имах нужда да поспя. Тамара щеше да ме прощава, но днес нямах нужда от нея, а от качествен и дълъг сън. Отметнах одеялото и се изправих макар и с малко затруднение, а тъпият диван изскърца под мен. Мамка ти. Успях да намеря прашките си, които този път бяха здрави само да отбележа и си ги обух. После намерих и сутиена си и промуших ръце през презрамките, а после го закопчах на гърба си и наместих гърдите си вътре.

-        Тръгваш ли? – сънен глас дойде зад мен и аз проклех отново.

-        Трябва да се прибирам. – обърнах се към него и му и го погледнах със съжаление.

-        Дай ще те закарам.

-        Няма нужда.

-        Напротив. Без кола си. Няма да се прибираш сама посред нощите. Особено пък тук какви отрепки има. Ще те закарам. – скочи веднага и се зае с това да търси дрехите си, а аз въздъхнах. Продължих да се обличам и само чорапите не успях да си намеря и започвах да се изнервям.

-        Какво не можеш да си намериш?

-        Чорапите.

-        Стой.

Дойде до мен вече облечен и явно знаеше къде ги беше хвърлил, защото коленичи на земята и го видях да оглежда под дивана. После мушна ръка и след малко извади и двата ми чорапа.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin