ТАЗИ ГЛАВА ОТНОВО Е ОТ СЕРИЯТА "КЪСИ", НООО ПЪКККК НЯКОЙ МОЖЕ ДА СИ СПЕЧЕЛИ ЦЕЛУВКА ОТ СЕКСОФОНИСТА, ХД.
НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ, СЪРАТНИЦИ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЛЕПА И МИЦА ПРАВЯТ ЯКИ КУПОНИ, ХД.
ЕНИУЕЕЕЕЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙЙ
*Лепосава*
- Това твоето момче, ако се провали просто ще видиш.
Понякога беше много сложно да се работи с тази жена, защото всичките тези години на сцената я бяха превърнали е един краен професионалист и педант и винаги щеше да намери косур за нещо, защото колкото и перфектно да беше според нас - никога не беше достатъчно перфектно за нея.
- Няма, бре. Читаво е. Щях ли да му се обадя, ако не беше? Чувала съм го да свири. Добър е.
- То всеки може да свири, Лепа, както и всеки може да пее. Въпросът е в това да не обърка нещо или дали ще се появи изобщо.
Та, какво казах?
- Там е, бре. Ти не си ли следиш чата с бенда? Аз единствено мисля тези идиоти да не вземат да го стреснат нещо. Много е притеснителен. Предупредих ги одеве, ама знам ли.
Колата спря пред дискотеката и още от нея виждах навалицата журналисти. Добрее, фалшива усмивка, появи се!
Шофьорът ни слезе и ни отвори вратата и дори ни подаде и ръка и първо слезе мама, а после аз.
- Ето ги и звездите на вечерта. Момичета, може ли да ни отделите няколко минути преди да влезете?
- Разбира се.
- Как сте на първо място?
- Прекрасно. Нямаме търпение вече да влизаме и да запалим всичко.
- Лепа, ами ти? Известно време те нямаше на участия с майка ти?
- Амиии, започнах университет и имах изпити и трябваше да се посветя известно време на тях. Но сега съм тук, върнах се ударно и в скоро време не мисля да слизам от сцената. - засмях се.
- Скоро няма ли да чуем и нещо ново от теб?
- Под секрет казвам, че новият ми сингъл е готов, остава само клип да заснемем и отделно с това снимам дует с едно много талантливо момче, за който нямам търпение вече да ви представим.
VOUS LISEZ
Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)
Roman d'amourДве сестри - уж толкова еднакви, а толкова различни. Сънувам го и манифестирам откакто се помня. Не минаваше и ден, в който да не го търся и да не мечтая за повторната ни среща и тя най-накрая дойде. Срещнахме се едно лято в Будва, но романсът ни т...