Глава 68 - Или пък може и двамата да си го слагат

624 87 97
                                    

ТОВА Е ПОСЛЕДНАТА ГЛАВА ПРЕДИ ЕПИЛОГА, СЪРАТНИЦИ, И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА...ДОКОЛКОТО МОЖЕ ПРЕДВИД СИТУАЦИЯТА, НО ВСЕ ПАК...

АКО ТОВА Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЛЕПА И ЕМИНА ИЗПЛАКАХА САВА И ДУНАВ. 

ЕНИУЕЕЕЕЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙЙЙ


*Лепосава*

Подозренията ми така и не стихваха и дори вече бях напълно убедена в това, че ми беше сложил рога и полудявах. Не му бях казвала нищо, защото исках да видя до къде още ще стигне. Но днес...днес чашата преля. Каза ми да съм била спяла у нас, защото той имал работа до много късно и да не съм била стояла сама у тях. Тъпак.

Нашите бяха изненадани, когато ме видяха да се прибирам, при това със сака, а това което мен ме изненада, че и Емина си беше вкъщи и отново плачеше.

- Какво става, бре, сине? Нали щеше да спиш у Нема? – мама попита и аз се нацупих.

- Щях...но, човекът имал работа до късно и ми каза да се прибирам. – пуснах сака на земята и се настаних до плачещата си сестра, която сега беше вдигнала поглед към мен и ме гледаше чудато с очи пълни със сълзи. – А, ти защо си тук?

- Поради същата причинааа. Тези двамата са някъде заедно и ни изневеряяяваааат! – и тя заплака пак, а на мен не ми отне много време да се присъединя към нея.

- Или пък може и двамата да си го слагат. – тате предложи друг вариант и ние надигнахме глави, хълцайки от плач. Това не ме успокояваше. Напротив дори, правеше ситуацията още по-зле. Оставаше и да ми изневери с мъж и вече щях да ходя да се гръмна.

- Бранимиреее! – мама му се скара.

С Емина се погледнахме и ревнахме отново.

...

- Не, аз ще му звънна. Не издържам. – Емина се надигна първа и избърса сълзите си, подсмърчайки, а после посегна към телефона си, но мама я спря.

- Не прави глупости. Няма за какво да му звъниш.

- Ама, мамо –

- Няма „Ама, мамо". Той не ти изневерява. Нито пък на теб Неманя ти изневерява. – после погледна и към мен.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Where stories live. Discover now