Глава 25 - Малкият не бил чак толкова малък

665 95 149
                                    

БОЖЕ, ОТДАВНА НЕ МИ СЕ БЕ СЛУЧВАЛО ДА КАЧВАМ 3 ПОРЕДНИ ДНИ, НООО С КАКА ВИ ЛЕПА ПОЛОЖЕНИЕТО Е ДОБРЕЕЕ ДА ЧУКНА НА ДЪРВО.

ТАЗИ ГЛАВА НЕ Е ТОЛКОВА СМЕШНА, НОО ПЪК Е СЛАДКА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А  АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО МАЛКИЯТ НЕ БИЛ ЧАК ТОЛКОВА МАЛЪК, ХД. 

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ


*Лепосава*

Седях отвън на терасата и пушех понеже вътре беше адски задимено и ми лютеше на очите, но си бях взела и пиенето и можех да си купонясвам и тук. Беше малко студеничко, но ако си довършех бутилката уиски нямаше да усещам студ.

Балконската врата се отвори и аз се обърнах от чисто любопитство, само за да видя последния човек, който очаквах.

- Ооо, момчето със саксофона. - усмихнах се, а той чак тогава вдигна поглед докато палеше цигарата си. Хммм, саксофонист пушач. Интересно.

- Преча ли ти?

- Нее. Ни най-малко. - отвърнах и се обърнах с лице към него. - Лепосава съм аз, междудругото. - протегнах ръка, а той я хвана със свободната си леко сковано, като ме гледаше само в очите.

- Неманя. - здрависахме се, а да държа ръката му се усещаше странно. Не можех да определя как точно се усещаше и затова просто беше странно. Едно такова гъделичкащо, все едно те е хванало ток и електричеството продължаваше да те гъделичка - ей така се усещаше.

- Как така не съм те виждала досега наоколо?

- Амии, първа година съм. Наскоро се преместих тук.

Това обясняваше много. Аз с първокурсниците не поддържах контакт, защото все пак бяха зайци.

- Оооо, заек си значи. - засмях се и отпих от уискито си. Позволих си да го огледам докато си пийвах. Не знам алкохолът ли ми бе дошъл в повече, но сега изглеждаше по-хубав. Много по-хубав.

Извърна поглед, отново засрамен, а аз се засмях отново

- Не подозирах, че толкова засрамвам хората.

- Пааа, не е сякаш всеки ден красиви и известни момичета говорят с мен.

Оооо, красиви? Това беше хубав комплимент. И май не плануван, защото още повече се засрами след като осъзна, че го е казал.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora