ИМАМ ЗА ВАС ЕДНА НЕ ОСОБЕНО ДЪЛГА, НО ЗАБАВНА ГЛАВА, СЪРАТНИЦИ И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА.
АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО СЛОБА ЖИВЕЕ, ЗА ДА СЕ ПОДИГРАВА НА ЕМИНА И ЛЕПА, ХД.
ЕНИУЕЕЕЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖООООЙЙЙЙ
*Лепосава*
И ето как Неманя се забърка в първия си скандал. Още на сутринта сайтовете бяха превзети от новината, за това как Нема се е сбил в дискотеката и ни търсеха за коментар, но ни бяха посъветвали да мълчим още малко. Реално не беше кой знае какво. Не вярвах да му се отрази зле на репутацията или нещо подобно, защото имаше доста свидетели и всички знаеха какво точно се е случило. Не му бях и ядосана, защото искаше да ме защити. Да, да го фрасне едва ли беше най-правилната реакция при положение, че имахме охрана и тя веднага се намеси, но все пак...Неманя ме беше защитил и по принцип не бях фен на насилието, но това му действие беше възбуждащо.
Тогава в паниката не успях да обърна толкова внимание на това, но след това...дори и сега като се сещах ми се налагаше да притисна бедра едно в друго. Просто Неманя беше мъж в истинския смисъл на думата. Можеше рядко да избухва, но когато това се случваше се помнеше. Още помня един път преди може би два месеца, когато пак ме учеше да карам и един глупак ме засече и за малко щяхме да се блъснем. Тогава едвам успях да го спра от това да пребие онзи глупак, но и тогава като сега бях възбудена от това да го видя толкова бесен. Тестостеронът просто струеше от него и вършеше страшни неща с мен и хормоните и дамските ми части се побъркваха.
- Оооо, Майк Тайсън. Слоба, имаш конкуренция вече. – тате, разбира се, не пропусна възможността да го подяде и Емина и Слоба прихнаха да се смеят докато аз и мама го погледнахме укорително. Е, сериозно ли сега щеше да го измъчва? Караше ме да съжалявам, че изобщо бяхме дошли да спим вкъщи днес.
- Бранимире, остави момчето. – мама скръцна със зъби.
- Еее, ебавам се, бре, спокойно. Какво толкова съм казал?
- Господин Груйч, знам, че замесих името в скандал и съжалявам за това. Но това е единственото нещо, за което ще ме чуете да се извиня. Не съжалявам, че съм защитил момичето ми. Пичката искаше да снима под роклята ѝ, това нямаше как да го допусна. Нали се очаква от мен да я защитавам, да я пазя? Защо да се извинявам за това?
ESTÁS LEYENDO
Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)
RomanceДве сестри - уж толкова еднакви, а толкова различни. Сънувам го и манифестирам откакто се помня. Не минаваше и ден, в който да не го търся и да не мечтая за повторната ни среща и тя най-накрая дойде. Срещнахме се едно лято в Будва, но романсът ни т...