Глава 26 - Казваш и го правим

554 87 243
                                    

ДЖИДЖИ ХАДИД: Знаеш ли кое друго ще е много сладко? *емотикони очи*

АЗ: Не, но ти ще ми кажеш.

ДЖИДЖИ: ДА КАЧИШ НЕМА И ЛЕПА ЧЕТВЪРТИ ДЕН ПОДРЕД *зъби се*

И ЕТО КАК КАК ВИ БЛЕКРОУЗ Е ЧЕТВЪРТИ ДЕН ПОДРЕД ТУК С НОВА ЧАСТ ОТ ПРИКАЗКАТА ЗА ЗАЕКА И ОРЛИЦАТА, ХД. 

НАДЯВАМ СЕ ТАЗИ ГЛАВА ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ, И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НЕМАНЯ МИ Е НАЙ-ОТРАКАНИЯТ ГЕРОЙ. ПО-ОТРАКАН Е И ОТ БРАНИ, ЛЕВ И КОКИ ВЗЕТИ ЗАЕДНО. МХММММ. 

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ



*Лепосава*

Искаше ми се някой да ми отреже главата. Аз повече през живота си шотове с афтършок нямаше да пия. Никога. Посъвзех се малко или по-скоро ми стана лошо, когато видях че беше два на обяд и станах.

Завлякох се надолу само защото бях гладна, но съжалих, защото освен че сестра ми и Слоба бяха тук, ами и баба и дядо.

- Ооооохооо! Ти си жива! - сестра ми не пропусна възможността да ме захапе и аз я изгледах отровно. 

- Млъквай! - изръмжах и седнах на стола до стола до нея или по-скоро се разпаднах.

- Аз повече няма да пия.

Груповият смях бе последното нещо,което очаквах. И дори и баба и дядо се бяха включили и ми се подиграваха. Е, няма що. Поне на тях разчитах да бъдат солидарни с мен.

- Ох, защо ли ми е познато това? И майка ти едно време така говореше, но всички знаем как завърши това.

- Еййй, издържах цели два дни без алкохол. Какво са два дни на цял живот? - мама се защити. 

- Е, и това е така, ама хайде сега. Нека не се заяждаме.

- Лельо Шейлаа, може ли кафеее? - опитах да извикам, но гласът ми беше паднал и това беше загубена кауза.


Емина видя това и поне веднъж реши поне веднъж да ми помогне с нещо.

- Лельо Шейлааа, може ли кафе за Лепа?

- Ей сега идвааа! - долетя и нейния отговор.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz