НЕ, СЪРАТНИЦИ, НЕ СЪНУВАТЕ. КАКА ВИ И ДНЕС ТУК С НОВА ГЛАВА ЗА ВАС И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА. ОФИЦИАЛНО ДРАМАТА С ИЗПИТИТЕ МИ СВЪРШИ И СЕГА ЩЕ ИМАМ МАЛКО ПОВЕЕКО ВРЕМЕ. ЩЕ СЕ ОПИТАМ В РАМКИТЕ НА ТЕЗИ НЯКОЛКО МЕСЕЦА ОСТАВАЩИ ОТ ТАЗИ ГОДИНА ДА Я ЗАВЪРША. НЕ ОСТАВА ОЩЕ МНОГО, ЗАЩОТО МИ СЕ НАЛОЖИ ЛЕКО ДА Я СЪКРАТЯ, ЗАЩОТО СИГУРНО ЩЯХМЕ ДА СТИГНЕМ 80 ГЛАВИ, НО ЩЕ БЪДЕТЕ ДОВОЛНИ ОТ ТОВА, ВЯРВАЙТЕ МИ.
ТА, С ТОВА КАЗАНО, АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ВЕЧЕ НЕ ИСКАМ ДА ВИЖДАМ НИКАКВИ ИЗПИТИ, МХММММ.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ
ЕНДЖООООЙ
*Лепосава*
Не знам колко време се беше минало докато мама и тате успяха да ме успокоят достатъчно, че да спра да ридая. Сега единствено лежах сгушена и в двамата и дишах тежко. Очите ми тежаха, а миглите си ги усещах мокри и слепени от всички сълзи докато гледах празно в стената и мама собственоръчно беше нарушила забраната си да пуша в стаята ми, като дори беше отишла да ми донесе.
- Хайде сега вече да ми разкажеш всичко, защото наистина се притеснявам. И започни от началото.
- С Неманя бяхме заедно за кратко. Не беше и връзка реално. – признах по завоалиран начин, защото така и не събрах смелост да изрека до какво точно се свеждаха нашите взаимоотношения.
- Как така сте били заедно? Ти нали харесваше жени?
- Харесвам и жени. Лъжех те, че съм лесбийка, за да не ми забраняваш да излизам.
- Добре, бре дете! Защо, по дяволите ме лъжеше на първо място? Защо? Кога изобщо съм ви спрял да ходите със сестра ти някъде? Смятах, че съм ви възпитал достатъчно добре и съм се държал с вас така, че изобщо да не ви минава и през главата да ме лъжете. – тате повиши тон и това ме накара да потрепна.
- Бранимире, не повишавай тон.
- Съжалявам. – подсмръкнах. – Просто...просто ти откачаше само при мисълта, че с Емина порастваме и сме около момчета. Не ни пускаше никъде, ако знаеш, че ще има момчета около нас.
- Да, и с право! Кой нормален баща ще пусне малолетните си дъщери някъде където има алкохол и момчета, че и други неща. Да съм расъл в саксия и да не знам как стоят нещата, да, но съм прекалено добре запознат. Исках да ви представя. И не само от това. Не съм глупак, много добре знаех, че рано или късно ще срещнете някого. Никога нямаше да ви ограбя от щастието, но исках да ви предпазя от ситуация като тази, в която си сега.
BẠN ĐANG ĐỌC
Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)
Lãng mạnДве сестри - уж толкова еднакви, а толкова различни. Сънувам го и манифестирам откакто се помня. Не минаваше и ден, в който да не го търся и да не мечтая за повторната ни среща и тя най-накрая дойде. Срещнахме се едно лято в Будва, но романсът ни т...