Глава 59 - Торнадо

662 93 82
                                    

УСПЯХ ДА ВИ ЗАРАДВАМ С ОЩЕ ЕДНА ГЛАВА, СЪРАТНИЦИ, И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ТАМАРА ИСКАШЕ "РИЗОТО С ГОРСКИ ЗЪБИ", ОБАЧЕ РЕСТОРАНТЪТ НЕ ПОДДЪРЖАШЕ ЗЪБИ И ТЯ СЕ ЗАДОВОЛИ С РИЗОТО С ГОРСКИ ГЪБИ. 

МДААА, ЕДВА ЛИ НЯКОЙ МОЖЕ ДА СЕ ПОХВАЛИ С ТАКИВА ЛАПСУСИ И СТО ПРОЦЕНТА ИМА ОЩЕ, АМААА НЯМАМ ОЧИ ВЕЧЕ, ЩЕ МЕ ПРОЩАВАТЕ. 

СЕГА ВИ ОСТАВЯМ ДА ЧЕТЕТЕ, А АЗ ОТИВАМ ДА ГОТВЯ, ЗАЩОТО СКЪПАТА МИ МАЙКА КАЗА, ЧЕ АЗ ВЕЧЕ ВКЪЩИ НЕ ГОТВЯ, ЗАЩОТО ГО ПРАВЯ НА РАБОТА И ТЪЙ. ТУЙ ТО. 

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙЙ


*Лепосава*

Емина ме беше предупредила за това какво ще се случи след ритуала, но честно казано мислех, че ще бъде по-леко. Всички негативи бяха забравени, но помнех хубавите ни моменти и не можех да спра да си ги връщам като на лента в главата. Не си го бях представяла така. Представях си, че след като срежем връзката ще забравя за него и чувствата ми ще умрат, но носталгията ме убиваше. Вярно беше ми по-леко, дишах свободно, огромният товар от плещите ми беше свален, но беше заменен от чувство на липса, което по нейни думи след няколко дни щяло да изчезна. Беше се погрижила вместо мен да го блокира навсякъде, за да нямам никакъв контакт с него. А, вчера дори беше взела телефона ми изтри всичките ни снимки, за да нямам какво да гледам.

Днес беше една идея по-леко и се усещах, че не мисля толкова за него и всичките ни хубави моменти. И също така усещах, че чувствата ми към него стихват все повече и повече и това ме успокояваше. За момент мислех, че ритуалът не е бил успешен, но тя ме убеди, че носталгията е съвсем нормално нещо, защото съм се изчистила от негативната енергия и това е доказателство, че е проработил. Както беше казала и че е нормално да ме боли. Душата ми се лекувала, защото това е било сериозна кармична връзка и се нуждаела от време, за да се възстанови напълно. Освен това ме беше и посъветвала, че е редно да си взема почивки от връзки и други взаимоотношения докато се лекувам. Било свързано с възстановяването на енергията ми и изцеление на душата. Не разбирах и дума от казаното, но я слушах и затова ѝ звъннах на Тамара да се видим. Честно казано бяха минали сигурно едни три седмици откакто се бяхме виждали за последно и бяхме интимни, защото тогава си имах Нема и той започваше да задобрява и нямах нужда от нея. Не ѝ го бях казала в прав текст, защото ми се искаше да си имам една сигурна алтернатива в случай, че той ми омръзне, но вече нямаше как. Макар и нашите отношения да се свеждаха до това да правим секс вече беше време да сложа картите на масата и да я освободя от себе си, защото не беше честно спрямо нея, а и ако Неманя ми простеше исках да бъда само с него.

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora