Глава 5 - Красивата девойка в роклята на цветя

592 103 163
                                    

АМА, ТО БИЛО ЯКО ОТНОВО ДА КАЧВАМ ВСЕКИ ДЕН, БРЕ. ПОЧТИ ТОЛКОВА ЯКО КОЛКОТО ДА СЕ ПРЕНАСЯМ В 80ТЕ, ХИХИ. 

НАДЯВАМ СЕ ТАЗИ ГЛАВА ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ, И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НЯКОЙ ЛАПНА ПО КРАСИВАТА ДЕВОЙКА В РОКЛЯТА НА ЦВЕТЯ, ХД. 

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙЙ!


*Слободан*


Не знам какво беше, но имаше нещо в това момиче, Емина, което ме караше да се чувствам сякаш я познавах от преди. Не знам дали се дължеше на факта, че беше известна и сигурно я бях засичал на места без да подозирам. Въпреки, че беше загуба да не помня това красиво лице. И това тяло...мамка му, това тяло беше правено за грехове. Баща ѝ хич не беше пестил материал, когато ги е правил със сестра ѝ. Тези сестри бяха чисто олицетворение на красотата и тази, с която имах честта да прекарам една нощ и после да я чукам още веднъж, така и не можех да я забравя за един ден, както бях свикнал. Дори не съжалявах, че бях нарушил правилото на тренера за не правене на секс преди мач. Нека се надяваме само това да не се отрази на представянето ми, защото имах две седмици до срещата. Дори и да загубех заради това щеше да си заслужава, обаче, защото бях спал с най-горещото парче ходело по тази земя и дори и сега, само като си спомнех за нея, се възбуждах. Не знам какво имаше в тази девойка, но мамка му, вече трети ден не можех да я забравя. Сексът с нея беше хубав, прекалено хубав и това ми беше странно. Не бях свикнал така. Бях свикнал да забравям безсмислените си свалки за една нощ, но с тази нещо не ми се получаваше поне на този етап.

Когато излязох от банята бях посрещнат от най-добрия ми приятел и мацката, с която се натискаше. Мамка му, явно се бях забавил доста в банята, за да не разбера, че имаме гости. Прочистих гърло и когато мацката се обърна видях същото онова лице. Добре, това сега или беше тя или беше сестра ѝ, но май по-скоро беше второто, защото те се бяха харесали още в дискотеката.

- Само да се облека и ви оставям.

- Не, бре, глупости. Нали ще излизаме след малко? – Бобан премести Лепа от себе си, а тя ме гледаше доста злобно. Това пък сега защо беше?

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Where stories live. Discover now