Епилог

853 94 248
                                    


ЕДВА ЛИ СТЕ МИСЛИЛИ, ЧЕ НЯКОГА ЩЕ ДОЖИВЕЕТЕ ДА ВИДИТЕ КАЛАТА ОБЛЕЧЕН, КАТО ДЯДО КОЛЕДА, НОООО АЗ СЕ ПОГРИЖИХ ДА ГО ВИДИТЕ, СЪРАТНИЦИ. 

ТА, ДОЖИВЯХМЕ, ОСВЕН ТОВА, ДА ВИДИМ И ЕПИЛОГ ТУК СЛЕД ПОЛОВИН ГОДИНА, НОООО ПО-ДОБРЕ КЪСНО, ОТКОЛКОТО НИКОГА. 

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО СЕ СЛУЧИ НОВОГОДИШНО ЧУДО, ХИХИ

ЕНИУЕЕЕЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОООООЙЙ

*Лепосава*

(Две години по-късно; Нова година)

Последните две години изминаха като миг. Сякаш мигнах и когато отворих очи бяха минали почти две години и сега беше Нова година. За всички тези месеци много неща се бяха променили. Като за начало с Нема вече живеехме заедно в къща, която си бяхме купили сами. Беше две улици по надолу от нашите, но все пак живеехме сами и това беше от значение. За тези две години не бяхме спирали да се развиваме кариерно и вече освен един съвместен албум, Нема имаше издаден и един самостоятелен докато аз работех по трети студиен за цялата ми шестгодишна кариера. О, и най-важното, бяхме сгодени. Както и Емина и Слоба.

 И двамата ни предложиха брак на рождения ни ден тази година, като дори Емина и Слоба се ожениха август месец. И двамата не искаха сватба и затова просто подписаха и се събрахме в тесен кръг да го отпразнуваме докато ние с Нема все пак щяхме да вдигнем една голяма пищна сватба догодина. И това не беше всичко. Имаше още една грандиозна новина и тя беше, че най-накрая, след цели две години, Слоба успя да преклони сестра ми и тя взе, че забременя с неговото дете и очакваха момченце, което щеше да се роди май месец. Аз, обаче, не можех да се похваля със същото, но някога и това щеше да се случи. Сега не можеше всички да бъдем като Джиджи, Маги и Емина. Джиджи ги биеше даже, защото вече беше родила и Белимира беше на завидните годинка и седем месец и вече ходеше. И ни разказваше играта. Това дете беше безстрашно. Но защо ли се изненадвах при положение, че освен, че беше Груйч, имаше и Джиджи за майка преди всичко. Трябва да призная, обаче, Иван беше прекрасен и грижовен баща. Не, че някога съм се съмнявала в това, но беше хубаво да го видя щастлив и семеен. 

Хищна птица: Двойно отражение (ВИС-3 №9) (18+)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ