‖Thomas‖
Tegnap Minho gyanakvása szöget ütőt a fejembe és azóta ezen agyalok. Lehet megmentettek minket, de azon túl nem sok mindent árultak el magukról, csak annyit, hogy ők a VESZETT ellen vannak és próbálják megmenteni a gyerekeket a karmaik közül. Nem kicsit volt gyanús számomra is ez az egész. Ilyen sok rossz után hirtelen minden jóra fordul? Baromság. Reggeli után úgy véltem majd most megpróbálok válaszokat keresni így hozzá is láttam. Azokon a folyósokon bóklásztam, amelyiken még számunkra lehetett közlekedni és ha itt nem találok semmi magyarázatot akkor jöhet a rosszalkodás.
Éppen alig feltűnően vizsgáltam az egyik falat, amikor nekem jött egy kapucnit viselő srác és kikapta a kezemből az egyik tiszta pólómat. Hiába kiabáltam utána, csaknem állt meg így követtem. Tudom, egy póló miatt csinálok ilyen nagy perpatvart, de hogyan magyaráztam volna ki, hogy ellopta tőlem egy srác miközben nem is fürdőbe igyekeztem? Azért nem voltak itt annyira hülyék az emberek, hogy ne lássanak a dolgok mögé. Sikeresen beértem a kis srácot és a fürdőbe nyakon is csíptem és a falnak kentem.
-Add vissza szépen, ami az enyém. -mondtam erélyesen. Hűha, sok időt töltök Minho mellett, ami úgy fest káros egy idő után.
-Nyugi, nincs rá szükségem csak azt szerettem volna, ha utánam jössz és egy békés helyen tudjunk beszélgetni. -nyújtotta felém a pólómat és levette a fejéről a kapucnit. A testalkatából már tudtam, hogy kicsit vékony fiú, barna hajjal és szemmel.
-Miről akartál? -léptem egy kicsit távolabb tőle.
-Láttam az ebédlőben, hogy neked és az ázsiai srácnak is gyanús ez a hely. A nevem Aris, én már lassan 1 hete itt vagyok és próbálok valamit kideríteni egyedül. -tekintett le szomorúan a földre.
-Thomas, de hiszen azt suttogják a többiek, hogy te lányokkal érkeztél ide?
-Igen, de őket párnappal ezelőtt, talán amikor ti megérkeztettek elvitték őket a "farmra". Engem pedig itt hagytak.
-Oké és mit tanácsolsz? -fontam keresztbe a mellkasom előtt a karomat.
-Este figyeld a szobátokban lévő szellőztetőt. Ott fogok majd jelezni és ne mondj semmit a társaidnak.
-Miért pont a szellőztető? -nem is tudtam, hogy van ilyen a szobákban. Túlságosan is lefoglalta az agyamat a kérdések.
-Mert csak ott tudunk láthatatlanul közlekedni és szinte az egész épületet körbe tudjuk járni...Akkor este. -intett köszönés ként és már ki is lépett a fürdőhelyiségből. Kicsit fura volt a srác, de ha segít válaszokat keresni akkor felőlem. Ha már a fürdőben voltam ki is használtam a helyzetet és helyre hoztam magam.
X
Este már mindenki az igazak álmát aludta, én megszokásosan feküdtem a hátamon és bámultam a felettem lévő ágyat, ahol Minho aludt. Elég nehezen sikerült neki újfent. Nagyon megviseli Hope hiánya, most is hiába próbálta megtudakolni a lány állapotát már megint elhajtották. Ott feküdtem és vártam, hogy Aris megérkezzen.
-Thomas? -suttogta egy ismerős hang. Az ágyam alól érkezett a hang így lecsúsztam felsőtesttel és szembe találtam magam a fiú arcával. -Indulhattunk?
-Igen. -csak bólintott és megfordulva mászott vissza a szellőztetőbe, én meg némi szerencsétlenkedések közepette követtem. Sokáig kúsztunk és másztunk, mikor hirtelen megállt és lefelé nézett egy nyílás között. Oda másztam én is és pont láttuk, amikor egy lezárt kapszulát toltak be egy zárt terembe. Ami nem kicsit keltett bennem pánikot, hogy a kapszulák tetején elhelyezkedő kis ablakok között emberei testek látszottak.
-Majdnem minden éjszaka tolnak be ilyen kapszulákat. Nem vagyok biztos benne, hogy ezek tényleg testek, de te is láttad a kis ablakokon keresztül? -tekintett fel rám.
-Igen. Muszáj lesz valahogyan bejutnunk oda.
-Hiába. Ahhoz, hogy oda betudjunk menni kell egy kártya. -mutatott az ajtó mellett elhelyezkedő panelre.
-Akkor majd szerzünk egyet. -kicsit problémás lehet ez a terv, de perpillanat csak az igazság érdekel semmi más.
YOU ARE READING
đșđđöđĂ©đ
FanfictionA vilĂĄgunkat felperzselte a Nap, egy laboratĂłriumbĂłl kiszabadult vĂrus a megmaradt embereket pusztĂtja. Lehet ennĂ©l nagyobb csapĂĄs? NanĂĄ, hogy lehet. A kormĂĄnyok ennek orvoslĂĄsa Ă©rdekĂ©ben lĂ©tre hoztĂĄk a VESZETT-et, akik teszik is a rĂĄjuk kiszabott m...