Önemli bir bölüm oldu diye düşünüyorum,yazar yazmaz hemen yayınladım ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarda buluşalım. Yıldızlarınızı parlatmayı unutmayınnnn. :)
Bölüm şarkısı:
Mor ve Ötesi-Bir Derdim Var
Keyifli okumalar...
🧭
🧭
***
Güneş ışığının aydınlattığı gökyüzü sanki zihnimin karanlığını aydınlatamamış gibiydi. Dışardan çok güzel görünse de sıcak bir hava değil soğuk rüzgarlar hüküm sürüyordu burada.Soğuk rüzgarlar esiyor zihnimin zifiri karanlığından olsa gerek yönünü bulamadığı için ruhumda oradan oraya çarpıp duruyordu.
Üşüyordum.
Gökyüzünün teninden şiddetli bir rüzgar daha koptu,bedenime çarpan soğukluk ruhuma etki edememiş gibiydi.
Rüzgar gözlerimdeki yanan mumları söndürmüş beni karanlıkta bırakmıştı. Elimin değdiği yerde yanmaktan tükenen mumun eriyen damlalarını hissediyordum.
Kan. Kendi kanım.
Başımı kaldırdım yerde yatan şerefsize baktım onun da vücudundan kanlar süzülmüş yattığı bölgeyi kan gölüne çevirmişti.Birini öldürmüştüm.Pişman değildim ama ben ne olursa olsun birini öldürmüştüm.
Silah sesleri o kadar boğuk ve cızırtılı duyuluyordu ki her şey bitti sanmıştım. Oysaki her şey daha yeni başlıyordu.
"Dijminé abla!"
Bağırış seslerine ek büyük bir patlama sesi daha duyuldu. Arkamdan gelen yüksek ses ve çocukların çığırışları beni kendime az da olsa getirmişti. Parçalanan dizlerimin üzerinde biraz daha sürünerek kendimi çocukların gizlendiği yere çektim.
Nefes nefese,kan ter içinde kalmıştım.
Sağ elimi belimden çektiğimde elimde biriken kan damlaları kollarıma doğru damarlarım gibi yol çizdi.
"Abla,abla çok korkuyorum neler oluyor?"
Çiçek'in titreyen sesi ona dönmeme sebebiyet verdi sarı saçlarına bulaşan toprağı sol elimle temizlemeye çalıştım "Kahramanlarımız geldi." Diye konuştum dişlerimin arasından. Sadece bunu dedim olduğum yerde sallanırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVRULAN KÜLLER
ActionVatan hainleri tarafından kaçırılıp aylarca tutsak edilen bir kadın. Görevinde başarılı, vatanı için canını feda etmeye hazır bir Türk askeri. Ve onların geçmişlerinden beri verdiği zorlu hayat mücadelesine eklenen tutkulu bir aşk hikayesi. *** Gözl...