Selam!
Nasılsınız canlarim?
Çok güzel bir bölüm olduğunu düşünüyor ve sizleri bölüme uğurluyorum. Gecikme için üzgünüm...
İyi okumalar.
***
Onun burada ne işi vardı?
"Onur?" Dedim Zafir'e yaklaşırken,bana üstten bir bakış attığını ve bu tedirginliğimin nedenini merak ettiğini biliyordum.Elinin tüy gibi dokunuşunu belimde hissettim. Onur'un bakışları ilk benim sonra da Zafir'in üzerinde gezindi.
İçeriye sorgusuz sualsiz daldı ve kollarını açıp,elindeki çiçeğe rağmen bana sarıldı. Belimdeki dokunuş kayboldu.
Bedenim kaskatı kesilirken,nefesimin daraldığını hissettim, aslında sıkı sıkı sarılmıyordu ama yüzünü saçlarıma gömmesi ve sırtıma doladığı kolları vücudumun titremesine neden oldu.
Vücudum sanki Mardin'in soğuğuna maruz kalmış gibi kaskatı kesildiğinden hareket edip de onu itemiyordum. Dolu gözlerim Zafir'i bulduğunda onun da garip bir ifadeyle bana baktığını gördüm, beni anlayabilecek birisi varsa oydu.Temastan haz etmediğimi biliyordu,yutkundu. Olanları anlamlandırmaya çalışıyordu.
Yüzünde ufak bir gülüş belirip anında kayboldu ve başını,bizi görmeye dayanamıyormuş gibi diğer tarafa çevirdi. Tüm umudum söndüğünde Onur onu itmememe şaşırmış olacak ki kollarını sıkılaştırdı,boynuma değen nefesi benim soluğumu kesti ki bu tamamen panikten,korkudan ve geçmişimdendi.
Nefes alamıyormuşum gibi bir ses dudaklarımdan firar ettiğinde Zafir'in yana dönük olan başı anında beni buldu ve çatık duran kaşları anında gevşedi, yüzü endişeli bir ifadeye büründü, çenesini sıktığını anladım ve anında bir adımda dibimizde bitti. Onur'u oldukça 'nazik' bir şekilde benden ayırdı.
O kadar nazikti ki... Kaan, Onur'u tutmasa yeri boyluyordu.
Temasa son verilen bedenim dengesini sağlayamadı ve yalpaladım.
Zafir, kolunu belime dolayıp beni sabit tuttu. Elimi anında koluna koydum ona bakmasamda onun bana baktığını biliyordum. Onur şaşkınlık ve öfkeyle hem bana hem Zafir'e baktı, yanımdaki adama biraz daha yaklaştım. Onun da bedeni kaskatıydı. Bu gerginliğimiz tüm ortamı kapladı.
Annem bunu sezdiği için konuştu. "Onur,hoş geldin. Seni beklemiyorduk." Dedi tedirgin bir tavırla. Adım kadar emindim ki şu an buradaki çoğu kişi Onur'un varlığından rahatsızdı.
"Dedim ya Zerrin teyzeciğim, sürpriz yapmak istedim. Duydum ki Almina ziyarete gelmiş,ben de o benim yanıma uğramaz bu yüzden kalk Onur dedim ve onun ayağına geldim." Dedi sinir bozucu bir tavırla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVRULAN KÜLLER
ActionVatan hainleri tarafından kaçırılıp aylarca tutsak edilen bir kadın. Görevinde başarılı, vatanı için canını feda etmeye hazır bir Türk askeri. Ve onların geçmişlerinden beri verdiği zorlu hayat mücadelesine eklenen tutkulu bir aşk hikayesi. *** Gözl...