35.Bölüm "MUTLULUK DÜŞÜ"

1.2K 54 27
                                    


Lütfen bol bol satır arası yorumlar yapalım ve oylarımızı verelim.

İyi okumalar diliyorum.

Sizleri çok seviyoruummmm


*

**

"Üniformanı hazırlayayım." Oturduğum yerden kalkarken Zafir sadece boşluğa dalmış bakıyordu. Belki de zihnindeki düşünce buhranı onu ele geçirdiği için olayı tam olarak kavrayamamıştı ya da kafasında başka soru işaretleri vardı. Ben hemen üniformasını hazır edip botlarını da koydum ve beresini çıkarıp hazırladım.

O da bu sırada yataktan yavaş yavaş kalkmaya başladı.

"Ne düşünüyorsun?" Dedim sesimdeki o çaresiz merakı gizleyememiştim.

Başını iki yana sallayıp gözlerime, gözlerini kısarak baktı.

"Bu işte bir iş var." Tamam ben de şaşırmıştım ama bu normaldi,bu saatte gitmesi, görevi ve timi yönetmesi bence bir soru işareti olacak konular değildi.

"Sevgilim,ne güzel görevine döndün sadece bedenen daha hazır değilsin ona da tekrardan hazırlanıp gireceksin bunda herhangi bir sorun göremiyorum. Sen neyden süpheleniyorsun?"

O üzerini çıkarıp değiştirmeye başlarken ayakta kendiliğinden durabildiği için özlemle onu izliyor ve içimden Rabb'ime şükürler ediyordum.

"Bilmiyorum,zorunlu izinli olan ve görevi askıda olan bir askeri çağırmaları özellikle de tekrardan tim yönetimini bana vermeleri şüphelendirdi." Ellerinden tutup banyoya sürükledim,tıraş olmalıydı kısıtlı vaktimiz olsa da ben yapmak istiyordum.

Peşimden gelirken koltuk değnekleriyle yürüyordu onu banyodaki taburenin üzerine oturttum ve banyo dolabından tıraş makinelerini çıkardım. Yere örtü serdikten sonra da boynuna havlu asmıştım.

"Ver ben yapayım." Dediğinde yüzüne köpük sürüyordum.

"Ya ben yapmak istiyordum." Dediğimde sessiz sessiz yaparken ona sormasan ikna etmiş olduğumu hatta düşünceleri yüzünden banyoya geldiğimizi bile fark etmediğini düşünmüştüm.

"Vaktim yok çiçeğim, yapayım da gideyim." Dediginde hevesim kırılsa da bir şey demedim. O uzun biyunun ve oturduğu taburenin uzunluğu aracılığıyla aynada kendini gördüğünden kolayca salak tıraşı olmuştu. Ayağa kalkıp yüzünü yıkadı ve kokusuna bayıldığım o losyondan sürdü. Ben yerdeki örtüyü ve havluyu temizleyip kirli sepetine attım ve etrafı toparladım o da odasına geri dönmüştü. Ellerimi yıkayıp odaya geri döndüğümde üniformasını giydiğini gördüm.Tıraş olduğu için hiçbir sıkıntı olmadan hazırlanmıştı ve yatakta oturuyordu.

Eğilip ellerime botlarını aldım o yatakta oturup üzerine zimmetli eşyalarını yerleştirirken ben de önünde eğildim ve ilk önce çoraplarını giydirmeye başladım.

"Sevgilim yüzündeki gergin ifadeyi siler misin? Bir şey olduğunu sanmıyorum bence şüphelenecek bir sorun yok. Tabi ki haklısın kendi kafandaki düşüncelerde ama ben öyle bir sorun olduğunu düşünmüyorum." Eğilip kollarımdan tuttu.

"Kalkar mısın? Ben kendim giyerim." Dedi gözlerime ısrarla bakıp ama omuz silkip umursamadan işime devam ettim ve botlardan tekini aldım sonuçta tıraş etmeme de izin vermemişti,evet zamanı yoktu ve bununla inatlaşmazdım bunu yapmam şımarıkça bir hareket olurdu ama yine de onunla bir bebek gibi ilgilenmek istiyordum. Ne yapayım elimde değildi.

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin