7.Bölüm "YENİ BAŞLANGIÇLAR"

3.8K 164 19
                                    

Medya: Bölümdeki fotoğraf (Almina Öztürk)

Uzuunn bir aradan sonra merhabaaaa.
Sizi daha fazla bekletmek istemiyorum.

Hiç kontrol bile etmedim. Umarım bir hata yoktur 🙏🏻

İyi okumalar.

Lütfen oy kullanalım ve yorum yapalım.

Bölüm şarkısı: Sertap Erener-İyileşiyorum.

Bölüm şarkısı: Sertap Erener-İyileşiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Gözümü yeni bir güne açtığımda masada duran kalemle, kağıda bir çizik daha attım. Üzerime giydiğim beyaz gömlek oldukça bol ve uzundu kalçalarımın altında bitiyor mini bir elbise gibi duruyordu. Yüzümü yıkayıp,tuvalette ihtiyaçlarımı giderdikten sonra tekrar yatağıma girdim ve elime aldığım kağıttaki çizgileri saymaya başladım.

1,

2,

3,

4,

5,

6,

7...

Bugün attığım çizikle beraber tam tamına evimden kopup buraya geleli 64 gün oluyordu.

2 aydır buradaydım.

Tedavim hızla devam ediyordu. İlk günlerde her şeyi reddetmiş kimseyle konuşmamıştım. Hatta ilk haftalarda benimle görüşmek için arayan ailemin sesini duymak dahi istemiyordum.

Sonra yavaş yavaş kendime gelmeye başladım çünkü burada kalmak istemiyordum. Havasını solumak cehennem gibiydi. Bazı günler seslere uyanıyor bazı günler ise seslerden, çığlıklardan uyuyamıyordum.

Burası beni daha da delirtecekti. Altına sığındığım yorganım beni korumaya yetmiyordu.

İlk başlarda gerek geçirdiğim öfke nöbetleri,sinir ve ağlama krizleri gerekse dışarıya özellikle de erkeklere karşı olan nefret dolu tutumum yüzünden bahçeye çıkışım yasaktı.

Aslında yasak olmasını tetikleyen o son olayı yapmasaydım daha önce de bahçede dolaşabilir,karların arasında yürüyebilirdim.

Yaklaşık bir ay önce;

"Almina," dedi aksanlı ses.

Sadece gözlerimi ona çevirdim hiçbir cevap vermedim.

"Koridorda uyumamalısın. Yarın bahçeye tekrar ineriz odana gidip uyu. Buradan kalkman gerekiyor."

İngilizce konuşmasına rağmen beynim Türkçe konuştuğunu algılıyordu. Başımı olumsuz anlamda salladım. Bugün de diğer günler gibi farklı kıyafetler giymiştik ama renk yine de beyazdı.

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin