Merhabaaaa,
Alttaki yıldızınızı parlatmayı ve yorum yapmayı unutmayınnn...
Direkt bölüme ışınlanıyoruzzz.
İyi okumalar.
Bölüm şarkısı: Can Bora Tanzer-Belirsizlik İçinde Kayboluş
***
Aylardır göremediğim yüzleri dikkatle inceliyordum. Saat gece 4:01'di annem ve babam misafir odasında uyuyorlardı ve bende onları görebileceğim bir açıya çökmüş yüzlerini inceliyordum. Sabah karargâha gidecektim, yaşadığım her şeyi anlatacaktım. Bunu yapmak o kadar zordu ki...Ailemin huzurlu uykusunu bölmemek adına odadan çıktım.
Tüm gece boyunca uyanıktım,hiç uyumamış her an tetikte beklemiştim. Tehlikede hissettiren bir şey olmamıştı ama her an her şey olabilirdi. Gece birisi beni taciz etmeye gelebilirdi ya da yastığımla boğmaya.
Tuana'nın kaldığı odanın kapısı aralıktı,o kapısı açık uyuyamazdı ama ben ona seslenirim diye açık bırakmıştı. Duvara yaslanıp yastıkta dağılan kıvırcık saçlarını inceledim kaç dakika öyle durdum bilmiyorum ama kız kardeşimi de özlemiştim.
Odasından çıkarken kapısını kapatmıştım. Benim yüzümden kimsenin tedirgin uyumasına gerek yoktu ben uyumazdım olur biterdi. Odama geçip kapımı kilitledim dolabıma ilerleyip kapaklarının açtım. Odamda loş ışık yayan abajurlardan birisi açıktı o yüzden rahat görebiliyordum.
Resmi bir yere gidiyordum,ciddiyet ve onur sahibi insanların arasına kaynayacaktım. Onlardan olmadığımı belli etmemem gerekliydi artık aşağılanmak istemiyordum. O şerefsizlerin dedikleri çok koymamıştı ama kendi askerim bana gurursuz, onursuz ve vatanıma ihanet eden bir hain olduğumu söylerse işte gercekten yaşayamaya sebebim kalmazdı.
Yorgun bakışlarla kıyafetlerimi inceledim. Hiçbirinin bana tam olmayacağını biliyordum. Kilo kaybetmiştim,ki kaybetmesem bile eskiden kendime yakıştığını düşündüğüm dekolteli kıyafetler giyerdim. Şimdiyse bedenimden tamamen nefret ediyordum ve sanırım bedenimdeki izleri kimse görmesin istiyordum.
Siyah boğazlı kazak ve altına siyah bol bir kumaş pantolon giydim. Pantalonuma kemerimi takıp ayağıma siyah çoraplarımı geçirdim.
Bugün baştan aşağı siyah olmak istiyordum.
Bileğime saatimi taktım. Zaman benim için artık çok önemliydi. Her dakikayı görmek yelkovanın akrebi takip ettiği gibi geçirdiğim her bir saniyeyi takip etmek istiyordum. Çünkü hayatımdan yeterince zamanım çalınmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVRULAN KÜLLER
ActionVatan hainleri tarafından kaçırılıp aylarca tutsak edilen bir kadın. Görevinde başarılı, vatanı için canını feda etmeye hazır bir Türk askeri. Ve onların geçmişlerinden beri verdiği zorlu hayat mücadelesine eklenen tutkulu bir aşk hikayesi. *** Gözl...