15.Bölüm "ZEHİR"

2.4K 122 39
                                    

Merhaba,

Nasılsınız? Sizi beklettim biliyorum, üzgünüm...

Umarım iyisinizdir.

Daha fazla bekletmek istemiyorum bu yüzden yıldıza bastıysak iyi okumalar.

💛

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Gözlerimi şiddetli bir karın ağrısıyla açtığımda yattığım yerde iki büklüm oldum,ilk başta nerede olduğumu anlamaya çalıştım sonraysa dün gece bahçede uyuduğum aklıma gelince doğruldum ama karnım öyle şiddetle ağrıyordu ki oturduğum yerde öne doğru eğildim ve elimle karnımı tuttum.

Dün başlayan reglim bugün sanırım bana vurgun yapma kararı almıştı, öyle şiddetli ağrım vardı ki ayağa bile zar zor kalkmıştım.Bu ağrının nedenini biliyordum...

İç çekerek minik adımlarla mutfağa yürüdüm ve kaynaması için ocağa sıcak su koydum, kahvaltı masasını güç bela hazırlarken gözlerimde akmak için bekleyen yaşları her seferinde geri göndermiştim.

Bu nasıl bir ağrıydı ve neden aylar olmasına rağmen düzelmemişti?

Ocağa koyduğum suyla çayı demledim ardından su ısıtıcısına su koydum,su torbası için gerekli olacaktı.

Kızlar sanırım mutfaktan yükselen seslere uyanmışlardı ki mutfağa doluştular.

"Ooo! Güzellik bu ne hız böyle acıktın mı sen?" Dedi Asu sokak serserileri gibi bir tavırla.

"Almina acıktım desin de düşüp bayılayım, üç gram yemek anca yiyor." Selin'e güldüm aslında doğruydu ama hâla düzenim tam oturmamıştı. Öğünleri atlamasam bile çok çok az yemek yiyordum ve bunu aşamıyordum.

"Bu su ne için?" Tuana'ya dönünce su ısıtıcısını işaret ettiğini gördüm.

"Regl oluyorum." Dediğimde hepsi anlamış gibi mırıltılar çıkardılar. Önceden de ağrılı geçerdi evet ama artık başka bir boyuta ulaşmıştı bu ağrı.

Ve sebebi...

"E kuzucum otur sen zaten hemen hemen her şeyi hazırlamışsın."

Beni oturttuktan sonra onlar da geri kalanları hazırlamışlardı. Zar zor yaptığım kahvaltının sonunda odama çıkıp ilk önce bu havaya rağmen sıcacık suyla duş aldım ardından iç çamaşırlarımı ve siyah şortlu geceliklerimi giydim.

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin