Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım...İyi okumalarrrrr
Bölüm şarkıları:
Bir Kızıl Goncaya Benzer Dudağın-Hande Mehan
Shameless-Camila Cabello
***
Yanan yananı tanırdı.
Öyleydi,dakikalar geçmişti ama hâlâ yanıyorduk.
Zafir'i yerden kaldırıp yatağa getirmiştim. Şimdiyse dizlerime başını koymuş, gözlerini huzurla kapatmıştı. Yüzü karnıma doğru dönüktü. Bir eli belimde diğer eliyse bedeninin altındaydı. Benim sırtım yatak başlığına yaslıydı dakikalardır bu pozisyonda durmak belimin ağrımasına neden olmuştu ama buna asla takılmıyordum zaten ağrıması çok normaldi dünden beri ayaktaydım. Ama sorunumuz bu değildi.
Zafir.
Leyla abla.
Düşünmekten kafayı yeme derecesine gelmiştim,bir elim Zafir'in omzundayken diğer elim de saçlarında dolanıyordu. Parmaklarım hafif dalgalı saçları arasından geçerken bunu bir alışkanlık haline getirmişim gibi tek bir noktaya dalıp gitmiştim, yüzünde; gözünün az altında bulunan yara izine odaklanmıştım ve dakikalardır onun bana anlattıklarını düşünüyordum.
Düşündüm.
Hayal ettim.
Ağladım.
Durgunlaştım.
Sonra tekrar düşündüm,bir çare aradım.
Bilimsel yaklaşmayı denedim ama yapamadım,elimde olmadan gözlerim doluyordu. İlk defa birisini anlamamayı istedim,ilk defa birisini bu kadar anlamamış olmayı diledim ama olmadı. Gerçekler,ben ne kadar uzaklaşmak istesem de benim yüzüme buz gibi suyu çarpa çarpa beni kendime getirtti.
Yaşanmışlıklar insanı her daim yorardı.
Derin bir iç çektim, gözlerimi yüzündeki izden ayırıp başımı arkamdaki başlığa yasladım,çok uykum vardı fakat uyumaya cesaretim yoktu. Zaten bu gece öğrendiklerimin beni uyutabileceğini de çok fazla düşünmüyordum. Yutkunup gözlerimin önüne gelen görüntüleri itelemeye çalıştım,Leyla ablanın başına gelenler beni o kadar etkilemişti ki sürekli kendimi geçmişimin yarattığı o boşluğa doğru düşmek üzereyken buluyordum.
Dün olanlara bugün öğrendiklerim eklenince hayli yorgun düşmüştüm,saatlerdir ağlamak da beni çok yormuştu ve istemsizce uyku bastırıyordu ama sanki uyursam kendime ihanet edecekmişim gibi hissediyordum. Canım yanacaktı ve benim yüzümden de bu gece Zafir'in tekrar acı çekmesini istemiyordum. Zaten ablasının yaşadıkları onu olabildiğince yormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVRULAN KÜLLER
ActionVatan hainleri tarafından kaçırılıp aylarca tutsak edilen bir kadın. Görevinde başarılı, vatanı için canını feda etmeye hazır bir Türk askeri. Ve onların geçmişlerinden beri verdiği zorlu hayat mücadelesine eklenen tutkulu bir aşk hikayesi. *** Gözl...