28.Bölüm "CANHIRAŞ"

1.4K 71 49
                                    


Hi Ken!
Hi Barbie...

Şaka şaka... HOŞ GELDİNİZZZZ!

Uzun zamandır görüşemiyoruz nasılsınız?

Umarım iyisinizdir.

Bu hayatta hiçbir şey kendinizden daha önemli değil bunu lütfen unutmayın...

Her şeye ve herkese rağmen iyi ki varsınız!

Bölüm şarkıları:
M

abel Matiz~Mert Demir-Antidepresan
DKTT-Gitme
İzah-Gitme Demem
Derya Yıldırım-Alev Alev

Sizleri seviyorum,
İyi okumalar...

Canhıraş: yürek parçalayan, dayanılmayacak kadar acı veren

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Canhıraş: yürek parçalayan, dayanılmayacak kadar acı veren.

***

Ellerimi boynundan çözerek kendimi geriye çektim sonra birbirimize tebessüm ettik. Ailelerimizin yanına ilerlemek adına arkamı döndüm ve annemle babamın yanına gittim.

"Anne." Dediğimde dudaklarım istemsizce titriyordu.

"Canım," Zerrin annem kollarını bana sararken babam da hemen yanımızdaydı ve saçlarımı okşadı.

"Çok şaşkınım,siz ne zaman geldiniz?" Diyebildim zorlukla.

"Birkaç saat oluyor,hep mutlu olun kızım." Geri çekilip kollarımı babama dolarken annemin iyi dileğine karşılık tebessüm etmiştim.

"Babacığım." Başımı boynuna koyup babama sıkı sıkı sarıldım.

"Güzel kızım,hep mutlu ol. Biz her zaman,her kararında senin yanındayız bunu unutma tamam mı?"

Geri çekilip gözlerimi sildim ve başımı salladım.

"Biliyorum,ben de sizin yanınızdayım siz de unutmayın lütfen." Babamın gözlerinin dolduğunu görünce annem destek olmak adına gülümseyerek ona sarıldı. İç çekerek zorlukla arkamı döndüm yoksa aralıksız ağlayabilirdim.

Mihriban teyzeyle Zafir'in sarıldığını gördüğümde saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım ve onlara doğru yürüdüm.

Beni farkeden Zafir gözleriyle beni süzdü ve arkasından annesiyle olan temasına son vererek bana izin verdi.

Utangaç bir tebessümle Mihriban teyzeye baktığımda uzanıp elini öptüm ve alnıma koydum.

Beni çekip sarıldığında ilkte şaşırsam da kollarımı sırtına koydum.

"Ay sen benim ciddi ciddi gelinim mi oldun şimdi?" Değdiğinde kıkırdadım,bu kadın çok tatlıydı.

"Öyle oldum galiba." Dediğimde geri çekildi.

SAVRULAN KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin